Julesamling
Started by
SilverFox
, Nov 08 2008 01:04
12 replies to this topic
Posted 08 November 2008 - 01:04
År som ifjor lufter jeg ideen.
Ifjor ble det planlagt middag å full pakke på vica, men pga at vi var litt seint ute ble det ikke til det, men heller cognac på barila å en hyggelig prat.
Ifjor var det KUN TJ, Bassen, å Steinar som møtte opp.
Hva mener medlemmene? Skal vi bestille bord å spise, eller skal vi ta en cognac bare, år som i fjor?
Håper på flere fremmøtte av både aktive medlemmer, å de som er kanskje litt mer tilbakeholden pga av bilbytte.. hint hint kjell ivar..
Svar her, eller send svar til mailadr vår: nordlys4x4@internettledelsen.com
Hilsen undertegnede
Ifjor ble det planlagt middag å full pakke på vica, men pga at vi var litt seint ute ble det ikke til det, men heller cognac på barila å en hyggelig prat.
Ifjor var det KUN TJ, Bassen, å Steinar som møtte opp.
Hva mener medlemmene? Skal vi bestille bord å spise, eller skal vi ta en cognac bare, år som i fjor?
Håper på flere fremmøtte av både aktive medlemmer, å de som er kanskje litt mer tilbakeholden pga av bilbytte.. hint hint kjell ivar..
Svar her, eller send svar til mailadr vår: nordlys4x4@internettledelsen.com
Hilsen undertegnede
Posted 08 November 2008 - 23:06
Har ikke du tilgang på ei kjempe kjellerstue.... Gjerne en plass vi kunne sett bilder på litt stor skjerm.
Posted 10 November 2008 - 17:40
Har tilgang på det ja, ¨å i tilegg litt bilijard å dart kanskje:)
Posted 10 November 2008 - 17:44
Da tror jeg vi skal prøve å planlegge ut fra det. Men kom gjærne med flere innspill! Greit å være litt tidlig ute så folket kan få styrt unna div famileselskap! For min del passer det alle dager i romhjula. Jeg er klar!
Posted 11 November 2008 - 12:02
Jepp fyr løs med ideer folkens. og med innspill om dette kan være ønskelig?
Nå setter jeg meg på flyet mot BC, så dere får ha en kjempeuke å helg:)
Nå setter jeg meg på flyet mot BC, så dere får ha en kjempeuke å helg:)
Posted 11 November 2008 - 19:18
høres mye bedre ut på lunebo enn på en uteplass for min del.
På kveldan går d sikkert helt fint i romjula for min del
På kveldan går d sikkert helt fint i romjula for min del

hvorfor ha stor bil, når dekkene ser større ut på en liten??
Posted 13 November 2008 - 21:26
Lunebo er kjempe..... 2 og 5. juledag pleier å være optatt for min del
Posted 15 November 2008 - 00:42
Da tar vi andre og femte dag! Så slipper du sånne familie selskap...
Hva om vi satser på 3 juledag?
Hva om vi satser på 3 juledag?
Posted 16 November 2008 - 13:26
3.juledag funker nok for min del:)
Forresten ikke mye som minner om jul her nede i bc.. akkurat spist en bedre frokost her nu, å nu skal vi trø en tur rundt i byen å se litt god gammel arkitektur! gradestokken hviler rolig på 24grader nå
hører rykter om sne hjemme?
Forresten ikke mye som minner om jul her nede i bc.. akkurat spist en bedre frokost her nu, å nu skal vi trø en tur rundt i byen å se litt god gammel arkitektur! gradestokken hviler rolig på 24grader nå

Posted 16 November 2008 - 13:30
QUOTE(SilverFox @ 16 Nov 2008, 13:26) <{POST_SNAPBACK}>
3.juledag funker nok for min del:)
hører rykter om sne hjemme?

Jupp det kom litt sne i dag og i går. Akkurat sånn at det ble litt lysere. Du må huske å booke kjellerstua da

Posted 21 December 2008 - 12:13
Da ser det ut som vi er enige om 3 juledag. Lunebo er stedet?
Posted 21 December 2008 - 13:09
Stemmer det:)
Og hvis noen har lasta ned alle filmene fra årets trophy som vi deltok på, så brenn de gjerne, eller ta de med på en minnepenn.
1911: du må ta med minnepenna mi me alle bildene på
i tilegg til dine egne:)
Og hvis noen har lasta ned alle filmene fra årets trophy som vi deltok på, så brenn de gjerne, eller ta de med på en minnepenn.
1911: du må ta med minnepenna mi me alle bildene på

Posted 21 December 2008 - 14:26
hmmm lure på hvor den minnepenna ligger! Må leite litt. Har en mistanke om at den kan ligge i Volvo'en.