Gå til innhold



Foto

Hjelp


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
1 reply to this topic

#1 Jens-Are

Jens-Are

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 25 Innlegg:

Posted 22 November 2008 - 23:44

Hei... Jeg trenger litt hjelp her... Har problemer i ny og ne men å starte min rocky... tikker fra motor-rommet når tenninga vris om, men har noen peilinger om att d kan være gløde-rele som begynner å ta kveld... men hvis d da er dette som er problemet er d noen som vet hvor man kan skaffe ett slikt rele?

#2 Tom87

Tom87

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 9 Innlegg:

Posted 04 July 2009 - 19:06

QUOTE(Jens-Are @ 23 Nov 2008, 00:44) <{POST_SNAPBACK}>
Hei... Jeg trenger litt hjelp her... Har problemer i ny og ne men å starte min rocky... tikker fra motor-rommet når tenninga vris om, men har noen peilinger om att d kan være gløde-rele som begynner å ta kveld... men hvis d da er dette som er problemet er d noen som vet hvor man kan skaffe ett slikt rele?


Hei. Du sier ingen ting om bilen starter da, eller om du ikke får startmotoren til å dreie rundt. hvis startmotoren går som normalt, foreslår jeg at du tar en ledning fra pluss på batteriet direkte til glødepluggene og holder den på i ca. samme tidslengde som du normalt ville glødet, og deretter prøver å starte. hvis motoren da starter som normalt, kan du gå sterkt utifra at glødereléet er ødelagt. Letteste er å kontakte Daihatsuforhandler og få de til å skaffe det.
Mvh T.A.L.

Edited by Tom87, 04 July 2009 - 19:07.