2 stk Suzuki 410
#1
Posted 27 November 2008 - 17:04
Jeg har 2 stk Suzuki 410'er som jeg vurderer og selge, skal oppgradere til 413, tenkte jeg
Den ene egener seg nok best til delebil, siden reversen skrangler og et lager i transferen uler.
Men begge starter og går!
Den andre er akkurat eu godkjent med null feil. Bilen står på 30x9.5x15 MT/R og har samme dim som reservehjul. Ikke har jeg sett noe serlig med rust heller.
Noen som har en formening om hva det hele kan være verd?
#2
Posted 05 December 2008 - 15:18
Jeg har 2 stk Suzuki 410'er som jeg vurderer og selge, skal oppgradere til 413, tenkte jeg
Den ene egener seg nok best til delebil, siden reversen skrangler og et lager i transferen uler.
Men begge starter og går!
Den andre er akkurat eu godkjent med null feil. Bilen står på 30x9.5x15 MT/R og har samme dim som reservehjul. Ikke har jeg sett noe serlig med rust heller.
Noen som har en formening om hva det hele kan være verd?
Vanskelig å si. Kommer an på rust og ellers forfatning. Skal du selge begge 410`ene under ett eller hver for seg?
Mer gass løser alle problemer..
#3
Posted 10 December 2008 - 13:02
Planen var å selge de samlet.
Delebilen har en del rust, ja. Men har ikke sett noe på den andre Men, om man leiter finnar man nok litt..
#4
Posted 10 December 2008 - 13:06
Delebilen har en del rust, ja. Men har ikke sett noe på den andre Men, om man leiter finnar man nok litt..
kr 25,000,- samlet. Det bør gå. Eller som jeg pleier å henvise til : Yakuza. Hva er rett pris?
#5
Posted 10 December 2008 - 13:10
Oi, det var nesten 10000,- mer en jeg trodde jeg kunne få! Hehe..
Vi får høre hva Yakuza har å si
Takk for svar så langt!
#6
Posted 10 December 2008 - 22:59
Vi får høre hva Yakuza har å si
Takk for svar så langt!
Husk at det er åpnet for å sette inn g13 motor i 410 nå. Da blir den sprekere, bedre drag, 5 gir. Og biler i god stand er mangelvare.
#7
Posted 11 March 2009 - 13:11
Er det det? kan man sette G16 i 410 også, da?
#8
Posted 11 March 2009 - 13:42
ca. 15000 for bra 410, og ca. 20000 for bra 413 er vel gjengs pris no. EU/skilt/rust og almenn tilstand er vesentlig for prisane.
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge
Har deaktivert PM, men send gjerne en epost
#9
Posted 11 March 2009 - 15:40
ca. 15000 for bra 410, og ca. 20000 for bra 413 er vel gjengs pris no. EU/skilt/rust og almenn tilstand er vesentlig for prisane.
Hehe, strøken er den nok ikke. Har div bulker og lakk skader etter offroad kjøring
Tror ikke jeg kan sikte etter 20000, ser for meg en 16000 for begge bilene. OM jeg skal selge da, har jo forelsket meg i det lille grønne sjarmtrollet mitt
#10
Posted 11 March 2009 - 18:48
#11
Posted 11 March 2009 - 18:58
Ikke meninga å ødelegge denne tråden, men er ganske desperat...
Stian
#12
Posted 11 March 2009 - 20:33
Sikkert plenty folk som har 410 deler. noken som har peiling på om denne er lik den på 413?
i så fall har eg sikkert en liggande..
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge
Har deaktivert PM, men send gjerne en epost
#13
Posted 11 March 2009 - 21:16
Sikkert plenty folk som har 410 deler. noken som har peiling på om denne er lik den på 413?
i så fall har eg sikkert en liggande..
Har prøvd litt rundt om kring å spør etter den delen, men ingen respons noen plasser
Den er desverre ganske forskjellig fra 413. Ellers hadde jeg kunne kjøpt en i nærheten...
Stian
#14
Posted 11 March 2009 - 22:19
Den er desverre ganske forskjellig fra 413. Ellers hadde jeg kunne kjøpt en i nærheten...
Stian
stod en 410 på hof bilopphuggeri i høst, er sikkert bare å ringe dit så sender de den til deg pr post tlf 33 05 81 55
#15
Posted 11 March 2009 - 23:34
Hey, takk for tipset
Skal ringe i morra.
Takker og bukker
#16
Posted 12 March 2009 - 00:42
sjekka pris på original hos suzuki? er ikkje sikkert slikt er så dyrt.
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge
Har deaktivert PM, men send gjerne en epost
#17
Posted 12 March 2009 - 23:16
Det er ikke noen av dere som har en 1.3+girkasse i bra stand til salgs?
Og kanskje noen drev fra 413 transferkassa?