Gå til innhold



Foto

Anbefaling av Biltema felglakk


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
1 reply to this topic

#1 suzuki-sj

suzuki-sj

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 101 Innlegg:

Posted 03 December 2008 - 11:13

Hei! Tenkte bare å komme med en liten anbefaling. Har lakkert Sj deler om dagen, og det er selvfølgelig enklest for oss garasjegutta og lakke med sprayboks. Defor vill jeg anbefale Biltema`s felglakk, den er billig og sterk. Har brukt den på hengerfeste og støtfanger, resultatet ble bra, og det virker som om lakken er sterk. Selvfølgelig blir det best med lakksprøyte når man har det for hånden. Men skal man først bruke sprayboks på utsatte deler er Felglakken å anbefale, billig er den også. 45kr flaska. Lakken blir slagfast rolleyes.gif

Mer gass løser alle problemer..


#2 JonasE

JonasE

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 45 Innlegg:

Posted 11 March 2009 - 12:58

QUOTE(suzuki-sj @ 3 Dec 2008, 12:13) <{POST_SNAPBACK}>
Hei! Tenkte bare å komme med en liten anbefaling. Har lakkert Sj deler om dagen, og det er selvfølgelig enklest for oss garasjegutta og lakke med sprayboks. Defor vill jeg anbefale Biltema`s felglakk, den er billig og sterk. Har brukt den på hengerfeste og støtfanger, resultatet ble bra, og det virker som om lakken er sterk. Selvfølgelig blir det best med lakksprøyte når man har det for hånden. Men skal man først bruke sprayboks på utsatte deler er Felglakken å anbefale, billig er den også. 45kr flaska. Lakken blir slagfast rolleyes.gif





Jeg har også brukt denne en del, og er fornøyd:) Biltema sin primer er også brukbar, men jeg er ikke like fornøyd med klarlakken.