sittrt her med en laang hilift jekk og spekulerer på hvor jeg skal gjøre av den. på hiluxen hadde jeg sånn hendig brakett bakpå platten .. men hvor har suzuki folket yndlingsplassering ? står å ser på bakdøra rundt ekstrahjulsfeste.. men da må jeg kappe jekken noe for at det skal se fornuftig ut .. erfaringer evt gode bilder ??
takgrind e.l blir senere
plassering av hilift ?
Started by
amplifier
, Dec 14 2008 20:34
9 replies to this topic
#1
Posted 14 December 2008 - 20:34
amplifier..
funksjon før finish
funksjon før finish
#2
Posted 14 December 2008 - 21:38
hvor lang er den da?
om den er under 150 kan du jo bolte den på tvers rett over bakfangeren... eller integrere den i en custom fanger...
om den er under 150 kan du jo bolte den på tvers rett over bakfangeren... eller integrere den i en custom fanger...
#3
Posted 15 December 2008 - 09:41
Jeg har stroppa min rundt skråstiveren i buret slik at den står på skrå (slik \) men nå er det vel ikke sikkert du har bur og vist du har den lange typen så blir den for lang og vil stikke opp over takhøyde.
#4
Posted 15 December 2008 - 09:46
QUOTE(amplifier @ 14 Dec 2008, 20:34) <{POST_SNAPBACK}>
sittrt her med en laang hilift jekk og spekulerer på hvor jeg skal gjøre av den. på hiluxen hadde jeg sånn hendig brakett bakpå platten .. men hvor har suzuki folket yndlingsplassering ? står å ser på bakdøra rundt ekstrahjulsfeste.. men da må jeg kappe jekken noe for at det skal se fornuftig ut .. erfaringer evt gode bilder ??
takgrind e.l blir senere
takgrind e.l blir senere
Litt utenfor temaet, hvilke fordeler har en Hi Lift jekk? Syntes den ser litt ustødig ut, skulle bilen falle av det lille nebbet så blir det vel en real bulk? Eller har jeg misforstått? Bare lurer har aldri prøvd selv
Mer gass løser alle problemer..
#5
Posted 15 December 2008 - 10:57
dersom du ikke ser fordelen av en hilift jekk har du aldri kjørt deg skikkelig fast
amplifier..
funksjon før finish
funksjon før finish
#7
Posted 15 December 2008 - 11:17
QUOTE(suzuki-sj @ 15 Dec 2008, 10:46) <{POST_SNAPBACK}>
Litt utenfor temaet, hvilke fordeler har en Hi Lift jekk? Syntes den ser litt ustødig ut, skulle bilen falle av det lille nebbet så blir det vel en real bulk? Eller har jeg misforstått? Bare lurer har aldri prøvd selv
Du kan jekke veldig høyt, fin og jekke bilen over en stubbe eller lignende. Med en liten ekstra dings kan du jekke opp i felgen. Prøv en engang så merker du fort hvor mye bedre verktøy den er i skauen enn en garasjejekk
#8
Posted 17 December 2008 - 11:10
QUOTE(are @ 15 Dec 2008, 11:17) <{POST_SNAPBACK}>
Du kan jekke veldig høyt, fin og jekke bilen over en stubbe eller lignende. Med en liten ekstra dings kan du jekke opp i felgen. Prøv en engang så merker du fort hvor mye bedre verktøy den er i skauen enn en garasjejekk
Ok, da får jeg vel gå til innkjøp bare lommeboka tilsier det. Er nok fin til offroad.
Man lærer så lenge man lever Takk for svar.
Mer gass løser alle problemer..
#10
Posted 12 July 2009 - 02:35
er jo mulig og legge den framma for frontrutramma, mellom ruterama og pansert. må jo også da stuttes inn men, men mer egnet for oss som bruker hardtopp om vinter`n (som har bakrute som festes på baklemmen) noen som har prøvd dette? har selv fundert på hvor jeg skal plassere min?
Suzuki Sj 413 85mod cab