Gå til innhold



Foto

panser med luftintak


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
4 replies to this topic

#1 esmyre

esmyre

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 30 Innlegg:

Posted 15 January 2009 - 17:01

jeg lurte på om panseret som er på lang typen av gen2 med luftintak passer på kort typen? kunne veldig tenkt meg å ha det panseret. ser mye tøffere ut.

takk for alle svar!

#2 EvoMan

EvoMan

    PajeroTeam

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6501 Innlegg:

Posted 16 January 2009 - 12:28

ja, jeg kjøpte det til den jeg bygde om til fjallasport bil, passer rett på og er helt likt.
er svindyrt å kjøpe det nytt... kjøpt nytt til den bilen og scoopet, den lille plastbiten som ikke følger pansret var mye dyrere en selve panseret mener jeg å huske..

jeg leter etter et hvit 2.8 liter panser til min bil:)
_RalliArt_

#3 esmyre

esmyre

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 30 Innlegg:

Posted 16 January 2009 - 17:28

okay, ja da er det vell å se om jeg finner ett brukt et jeg da. har egentlig ikke noe å si hvilken farge det er for meg, da jeg har tilgang til lakk boks.

#4 EvoMan

EvoMan

    PajeroTeam

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6501 Innlegg:

Posted 16 January 2009 - 21:22

jeg har et originalt til kort pajero stående her og tar opp plass, det er ditt fo rne billig penge hvis du vil lage deg et scoop selv.. noen småbulker etter snøfall er det på det, men lett å fikse...
_RalliArt_

#5 esmyre

esmyre

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 30 Innlegg:

Posted 16 January 2009 - 23:04

QUOTE(EvoMan @ 16 Jan 2009, 21:22) <{POST_SNAPBACK}>
jeg har et originalt til kort pajero stående her og tar opp plass, det er ditt fo rne billig penge hvis du vil lage deg et scoop selv.. noen småbulker etter snøfall er det på det, men lett å fikse...



takk for tilbudet. men jeg kjøper meg nok ett som er scoop på fra før. ellers så fikkser jeg bare det orginale som står på bilen nå.