Gå til innhold



Foto

Blazer som førstegangs bil??


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
72 replies to this topic

#1 Blazer&Wakeman

Blazer&Wakeman

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 19 Innlegg:

Posted 20 January 2009 - 20:50

heisann.
da var jeg også registrert her.
Etter at jeg øvelseskjørte rundt i min onkel sin K5 har jeg hatt lyst på noe fra det amerikanske markedet og nå som det nærmer seg lappen (fredag) har jeg lyst å spørre dere om noen spørsmål angående Blazer S-10. (er jo ikke det samme som K5 men jaja)
Er dette noe god førstegangsbil? har sett hos Gjensidige at de er billige i forsikring i forhold til BMW (ja var BMW mann før)
etter litt snoking rundt omkring her, så har jeg lest at forbruket er jo ikke det værste jeg har sett.
men er det mye som vanligvis går gale på disse bilene, eller er de relativt slitesterke?, (har også vurdert Pajero, men helst Chevrolet)
Jobber som motormekaniker (lærling) på Haakonsvern, så bittelitt peiling har eg...

Hva er deres erfaringer med disse bilene? (1982-1994 modellene 2 dørs)

Håper på svar

Mvh
Jan-Erik S. Helle

#2 KapteinMike

KapteinMike

    her er je

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5929 Innlegg:

Posted 20 January 2009 - 21:01

S10 har nok sine problemer som alle andre, ikke at jeg vet om noen sykdommer
-V6 bensiner på rundt 4 liter

som førstegangsbil er den nok helt grei.

Kjør som Folk og ikke som meg hehehehe



Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------

98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
 


#3 bbc

bbc

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 172 Innlegg: