vil gjerne se noen bilder fra gps challenge 03 jeg. lurer på å delta i år. men synes ikke jeg får forklart godt noek på sidene deres om løpeti hovedsak går utafor vei eller på bei og sånne ting.. noen som kan hjelpe?

Noen som har bilder fra GPS Challenge -03?
Started by
MoTaba
, Feb 21 2004 00:00
6 replies to this topic
Posted 21 February 2004 - 00:00
jeg regner med at du er på jakt etter bilder fra 48 timers løpet i fjor, om vi klarer å snake nok deltagere er det i år første gangen med et slikt langt løp, det er bare å melde seg på, dette blir en stor opplevelse!!
Tommy Olsen
Tommy Olsen
Her er noen bilder fra 2002
Pål Blesvik
Tlf: 95781569 / 37156147
offroad@c2i.net
www.3D-RACING.cjb.net
LOUD PIPES - SAVE LIVES

Pål Blesvik
Tlf: 95781569 / 37156147
offroad@c2i.net
www.3D-RACING.cjb.net

LOUD PIPES - SAVE LIVES

Noen få bilder ligger i alle fall her på forumet under løpsrapport etter forrige.
Løpene går på vei (man kan delta med vanlig personbil, dog senket Ascona B anbefales ikke).
Du må regne med litt løping til fots for å finne postene, men de ligger sjeldent lenger unna enn 3-4 minutter fra der du parkerer bilen. Det kjøres i to klasser: Standard (kun håndholdt GPS godtas) og HighTech (alt elektronisk utstyr godtas).
De fleste løpene varer i 6-8 timer.
Dette er skikkelig gøy, og hjertelig velkommen skal du være!
-Nils
Løpene går på vei (man kan delta med vanlig personbil, dog senket Ascona B anbefales ikke).
Du må regne med litt løping til fots for å finne postene, men de ligger sjeldent lenger unna enn 3-4 minutter fra der du parkerer bilen. Det kjøres i to klasser: Standard (kun håndholdt GPS godtas) og HighTech (alt elektronisk utstyr godtas).
De fleste løpene varer i 6-8 timer.
Dette er skikkelig gøy, og hjertelig velkommen skal du være!
-Nils
Posted 26 February 2004 - 00:00
det er jo nesten litt kjedelig da... er å herje i skauen som ruler.. hehe. da tror jeg kanskje heller det blir en tur på treffet til 4x4 drivers i svarstad samme helgen.. MYE billigere det.. GPS er dyrt det gitt..
Posted 26 February 2004 - 00:00
Du trenger på ingen måte sveise bak akselen, myndigheter i dette landet setter desverre en solid stopp for kjøring i utmark, noen av postene kommer det til å bli noe terrengkjøring på, men ikke i noen ekstrem grad.
eller går mye av løpet på grusveier og dårlige småveier
Tommy Olsen
eller går mye av løpet på grusveier og dårlige småveier
Tommy Olsen
Posted 25 February 2004 - 00:00
<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">jeg regner med at du er på jakt etter bilder fra 48 timers løpet i fjor, om vi klarer å snake nok deltagere er det i år første gangen med et slikt langt løp, det er bare å melde seg på, dette blir en stor opplevelse!!
Tommy Olsen
<i><div align="right">Opprinnelig postet av Tommy</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">
tenkte jeg skulle prøve å være med på det fra 9-11 april, men er usikker på om bilen blir klar... hadde vært morro, men noen som vet om det kommer til å gå on eller off-road sånn i hovedsak. er usikker på om jeg skal sveise bak akslen før løpet. det vinner jo i terreng, men suger på vei...
Tommy Olsen
<i><div align="right">Opprinnelig postet av Tommy</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">
tenkte jeg skulle prøve å være med på det fra 9-11 april, men er usikker på om bilen blir klar... hadde vært morro, men noen som vet om det kommer til å gå on eller off-road sånn i hovedsak. er usikker på om jeg skal sveise bak akslen før løpet. det vinner jo i terreng, men suger på vei...