Hehe, nå ja, har vært mye oppi sunnmørstraktene og det er ikke fritt for at det er nok av butikker der oppe da. Ta deg en tur rundt på verfta så finner du garantert maling/grunning som er helt værst! Men det er vel på tide at du gjør litt eller??? Oppdater h4k med noen snase bilder av prosjektet..blir ikke ferdig av å pass sofaen
tja... er vell meget sjeldent eg passar på sofaen, men det er jo alltid so mykkje anna som skall gjerast. som foreksempel i gårkveld når eg skulle begynde på bakakslingen, so var det en luring som var der ute som sleit med og få start på bilen sin. og når me endeligt fekk starta den so høyrte me grådigt fort ka som var gale. bensin på tanken.
ikkje bra når doningen setter størst pris på disel.
og då gjekk jo heile kvelden med på og få ornda opp i det.
men eg kan jo nevne att sjøl om ej ikkje he fått lagt ut bilder enda.. so blei rama svartmalt på måndag. og verkstedet er rydda, so no skall eg sjå om eg får begynde på nåke kjekt nåke til veka. pluss att eg sveiste saman litt diverse skrapjern her om dagen, og lagte prototype på eit bergingsverktøy som eg er svært skeptisk til om det funkar i det heile tatt.