Motstanden siter på printplaten.. og er av SMD typen
ta ut plata og mål motstanden..... en motstand kan faktisk ryke og gi brudd i kretsen
du kan ikke se om den er defekt eller ikke før den måles
Verkstedet på Gjøvik som jeg bruker brukte bare å flytte over motstanden uten å måle denne
men etter samme skjedde meg, og verkstedet hadde prøvd ny FSD men brukte samme motstand som den gamle, uten hell og kunne ikke skjønne hva som var feil
jeg fant ut senere etter litt å ha mailet frem og tilbake JK på Kennedydiesel i usa, og jeg forklarte verkstedet hva feilen var etter jeg hadde fiksa feilen selv.
så har de nå endret rutinene ved FSD bytte og kontroller nå motstanden hver gang den blir tatt ut
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF