Gå til innhold



Foto

Suzuki 4x4 Klubb Norge inviterer til årstreff 2009


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
41 replies to this topic

#21 yakuza

yakuza

    Yakuza

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4058 Innlegg:

Posted 09 April 2009 - 15:50

QUOTE(Nöcke Gunnar @ 4 Apr 2009, 00:22) <{POST_SNAPBACK}>
blir da ofte deler en vil kvitte seg med synes jeg, men det er bare et forslag og kanskje er det ikke noe poeng.

Kanskje en kan lage en felles tråd der vi alle kan skrive opp kva vi kan kvitte oss med, så kan vi ta med det som noken kan være interresert i.

eg vil ikkje ha med meir vekt en høgst nødvendig over fjellet smile.gif
Mellom Bakkar og Berg Aaffroad - terrengbil.com
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge

Har deaktivert PM, men send gjerne en epost :)

#22 Øyvind Dotsetsveen

Øyvind Dotsetsveen

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 342 Innlegg:

Posted 27 May 2009 - 15:27

QUOTE(Nöcke Gunnar @ 9 Apr 2009, 13:30) <{POST_SNAPBACK}>
Kan du ikke be presten om å flytte litt på konfirmasjonshelga. Sikkert ikke så stort problem å få til. Si at det er alt for seint på året til konfirmasjon. Eller overtale fetteren din til borgelig konf.

Vær litt kreativ nå, i år som det blir tidenes treff.

Nå har jeg fått til en løsning her som innebærer en del kjøring fram og tilbake wink.gif :

Kommer på fredag, kjører litt på lørdag, drar hjem på lørdag i konf/80års-lag, opp igjen på lørdags kvelden, og kjøre hele søndag dribble.gif biggrin.gif
If it ain't broken, you haven't used it hard enough!

Medlem nr.213 Suzuki 4x4 Klubb Norge

#23 Svein54

Svein54

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1201 Innlegg:

Posted 27 May 2009 - 16:57

Da får jo du nok kjøring den helgen rolleyes.gif

#24 MOE413

MOE413

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 603 Innlegg:

Posted 27 May 2009 - 17:16

skulle svært gjerne ha vært på suzuki treffet, men kommer meg ikke opp dit, så håper det blir mange bilder å se!!

mats
4x '85 suzuki sj 413.
1x '86 suzuki sj 413.
2x '85 suzuki sj410 pickup
1x '84 suzuki sj410 pickup
1x '92 suzuki Samurai
1x '88 suzuki samurai
2x '82 suzuki LJ 80

Mats Moe

#25 Øyvind Dotsetsveen

Øyvind Dotsetsveen

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 342 Innlegg:

Posted 27 May 2009 - 22:05

QUOTE(Svein54 @ 27 May 2009, 17:57) <{POST_SNAPBACK}>
Da får jo du nok kjøring den helgen rolleyes.gif

Hehe, ja men det blir nok å kjøre avensis fram og tilbake på lørdagen. Litt mer komfort der tongue.gif
If it ain't broken, you haven't used it hard enough!

Medlem nr.213 Suzuki 4x4 Klubb Norge

#26 Double Toy

Double Toy

    Sjef

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 761 Innlegg:

Posted 08 June 2009 - 15:32

MOE413 : holder ikke du til i gjerstad da? er jo sikkert noen som skal forbi der som du kunne sitti på med ? hadde det ikke vært for at min er toseter så kunne du jo sitti på liksom...



SKREVET AV ESBENSJ...! tongue.gif

Edited by Supervitara, 08 June 2009 - 15:34.

Supervitara har nå blitt Double Toy

Supervitara garasjen : http://www.offroad.n...showtopic=81865
Double Trouble garasjen : http://www.offroad.n...showtopic=93905
Kjellermann EsbenSJ's : http://www.offroad.n...sje-t88047.html

#27 Svein54

Svein54

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1201 Innlegg:

Posted 08 June 2009 - 15:38

Noen som har lyst på treff genser m/ trykk, samme som vi hadde last year. Suzuki klubben logo på rygg og treff merke med årstall på bryst. T-shirt og collagegensere.
Send meg PM ang. størelser og ant.

#28 tåffår

tåffår

    Suzuki nærd

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2154 Innlegg:

Posted 08 June 2009 - 18:55

E det nogen som har ei sån tenningslampe dings, som de kunne tatt med så eg kunne sjekka tenninga??
www.zuki.no
Min Blogg


Suzuki SJ TinTop karros ønskes kjøpt

#29 Roar Hovet

Roar Hovet

    Bygdetulling

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5180 Innlegg:

Posted 08 June 2009 - 19:01

Jeg har det jeg veit du Arne, men jeg kommer bare på lørdagen. Tar den selvfølgelig med.

Edited by Roar Hovet, 08 June 2009 - 19:04.

Tlf: 98883546

#30 yakuza

yakuza

    Yakuza

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4058 Innlegg:

Posted 08 June 2009 - 20:57

Legger inn starten på treffrapporten for 2008 eg aldri vart ferdig med, som en teaser for årets treff:

Suzuki 4x4 Klubb Norge sitt årstreff vart i 2008 halde i kjørefeltet til Nord-Odal Offroaders og treffcamp var Songnabben Camping. Oppmøtet vart omtrent som forventa, men klubben ønsker såklart at fleire ville legge turen til treff saman med oss. Som sist var det fin blanding av gamle travere og nokre meir nye medlemmer. Fredagen gikk med til transportetapper og mange hadde et godt stykke med vei bak seg når dei kom fram til campen. Bernt Solheim, Arnfinn Mork og Terje Solvang hadde alle kjørt over 50 mil for å kome seg til årets Suzukitreff. Terje hadde nok lengst vei, men ikkje lenger enn at han etter litt pønsking på laurdagen kom fram til at en snarveg gjennom Sverige med harryhandel og Strømstadferga på returen vart ein fin turbotur.

På fredagen hadde Terje Normann sett opp eit telt i tilfelle regn og laga til ein fin liten treffplass i utkanten av campingplassen. Seinare drog Terje og Arnfinn Mork ein tur ut i kjørefeltet og sette opp 5 seksjonar som dei tenkte deltakarane skulle få bryne seg på dagen etter. Etter litt dugnad i løypa drog dei tilbake til campen og der hadde gamle og nye medlemmer ein veldig trivelig og sosial kveld saman. Dei fleste låg i telt og det var faktisk ledige hytter.

Laurdag morgon tusla gjengen saman og kjørte i flokk og følge ut til feltet. Her kom det også fleire hyggelige deltakarar til som ikkje hadde tilbrakt fredagsnatta på campingen. Etter eit kort kjøremøte med registrering og innsamling av kjøreavgift og forsikring, gjekk vi laus på seksjonane. Etter forholdsvis kort tid viste det seg at dei var litt enkle når fleire bilar hadde kjørt gjennom alle seksjonane tidlig på dagen. Blant anna hadde tre bilar med forholsdvis lite modifikasjonar sneke seg gjennom myrholet før det vart oppkjørt og djupt, og dei andre seksjonane vart lett match for SJ’ar med sperrer, kryper og gode hjul. Trialbilane kjørte også gjennom seksjonane lett, men eitpar av dei var sitt ansvar bevisst og gjorde myrholet djupt og tilsynelatande ugjennomtrengelig. Vinsjing måtte til etter at Terje Normann og Sven Glosli hadde ei uhøgtidelig myrdusjkonkurranse der begge fikk dekorert bilane sine temmelig grundig. Sven og Cecilie stilte tradisjonen tru i kledelig kvitt, og gjennomførte med fin stil. Sven fikk brukt vinsjen tilstrekkelig til at han seinare på kvelden fikk ta heim gentlemannsprisen. Det faktum at han var ikledd slips for dagen hjalp såklart godt til.
Terje Normann hang ved minst ei anledning fast i den andre enden av vinsjwiren til Sven og fikk også pris for beste fastkjøring. Søndagen skulle seinare vise at Terje hadde fått prisen med rette...
LJ80’en med Sven Arne og copilot Michelle stilte i ei klasse for seg sjøl. I fantastisk god trial og suzukiånd dansa han gjennom, over, forbi og på kanten av hindera til stor forlystelse for dei som såg på. Etter at myrholet var blitt godt oppkjørt og djupt og fint, viste han oss nok ein gong for ein fantastisk bil LJ80 er og for ein god kontroll ein erfaren trialsjåfør har. Det gikk eit gledeshyl gjennom skogen på Granerud når LJ’en elegant dansa over myrholet som nær hadde slukt 35” SJ’en til Terje Normann like før. Publikumsprisen gikk utvilsomt og velfortent til Sven Arne.
Utover dagen kosa deltakarane seg i løypene og rundt i feltet på Granerud. Været var heilt upåklagelig og alle hadde ein fin dag.


Mellom Bakkar og Berg Aaffroad - terrengbil.com
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge

Har deaktivert PM, men send gjerne en epost :)

#31 Tdmice

Tdmice

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 47 Innlegg:

Posted 12 June 2009 - 09:05

Jeg kommer først på lørdags morgen. Lurte på når dere har tenkt å reise opp i feltet så jeg kan rekke ned og parkere campingvognen og bli med opp til feltet.

Vitara 2.0 Turbo Diesel Godkjent med 35mm fjærløft ,50 mm bodylift og bredda 56 mm med spacere

#32 ZukiJack

ZukiJack

    Huffroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3756 Innlegg:

Posted 13 June 2009 - 09:16

Vi har disp til å kjøre fra kl.11:00-15:00 på lørdag og 10:00-15:00 på søndag.

Vi bruker vel 10-15 minutter opp fra campen til feltet om jeg ikke husker feil.

Det blir påmelding og registrering til kjøring 10:30-11:00 på lørdagen og 09:30-10:00 for de som skal kjøre på søndag.

Alle står til ansvar for sin egen sikkerhet og vi oppfordrer alle til å kjøre med hjelm.

Vil også bare minne om at vi ikke kommer til å akseptere fyll hverken i kjørefeltet eller i campen.
Har du i planer om å innta noen mengder med alkohol denne helgen, oppfordrer vi deg til å ta turen til et annet sted.

Vi fikk et ganske tydelig hint fra eieren av campingen i fjor ang. ro og orden inne på campingplassen, og jeg fikk også gjenntatt dette for i år.
Folk som ikke overholder eierens krav ro og orden vil bli øyeblikkelig utvist fra plassen.

Det ble også påpekt at intern kjøring mellom teltplassen og hytter ol. ikke aksepteres.
Det aksepteres KUN kjøring ut og inn av campingen fra hert enkelt tilhodssted.
Vi blir ganske mange biler så om alle kjører litt "skal bare-kjøring" inne på området vil det samlet sett fort bli et uromoment for de som bor på plassen fast.


Håper at disse restriksjoner ikke skal være til hinder eller begrensning for noen av oss og at vi får en kjempeflott helg der sammen.


Det er i følge camping-eieren gode fiskemuligheter i vannet der, bare som et hint til dere som skulle ha en liten ekstra plass til fiskestang baki sukien.


Jeg for min del har planer om å reise over på torsdag ettermiddag/kveld.

Edited by ZukiJack, 13 June 2009 - 09:35.


#33 sven

sven

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4833 Innlegg:

Posted 14 June 2009 - 18:13

jeg får nok ikke reist før fredag på dagen...


#34 offroad-jesus

offroad-jesus

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 9 Innlegg:

Posted 17 June 2009 - 22:10

.

Edited by offroad-jesus, 24 June 2009 - 11:37.

Ut i skogen, opp i trærne, ned i vannet.

#35 yakuza

yakuza

    Yakuza

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4058 Innlegg:

Posted 17 June 2009 - 22:28

Du kan muligens drikke 12 uten at det plager andre for alt eg veit, mens andre igjen tåler knapt ei halv ei før dei blir et problem.

Denne helga bør folk klare å ta det med ro, alle skal tross alt kjøre bil igjen dagen etter også.

men no må eg i garasjen igjen å få klar bilen....
Mellom Bakkar og Berg Aaffroad - terrengbil.com
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge

Har deaktivert PM, men send gjerne en epost :)

#36 terje takras

terje takras

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1954 Innlegg:

Posted 18 June 2009 - 21:56

Har så lyst å komme ned igjen,men det er så mye som må gjøres til brylløpet som er 11 juli.
Så jeg må nok skuffe dere for at jeg ikke kommer sad.gif
Men kommer sterker tilbake neste år smile.gif
Vist ikke det blir arangsjert et vintertreff en gang wink.gif wink.gif

#37 Svein54

Svein54

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1201 Innlegg:

Posted 18 June 2009 - 23:43

Har nesten jobbet natt og dag sammen med Gunnar for å bli ferdig med bilen, men vi innså kl. 2.30 natt til onsdag at bilen ikke vil kunne bli ferdig. Får derfor komme sterkere tilbake neste år jeg også. Lykke til med treffet.

#38 MOE413

MOE413

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 603 Innlegg:

Posted 19 June 2009 - 11:12

for oss som ikke kan delta, håper jeg det blir tatt masse bilder cool.gif dere får ha det gøy i helga biggrin.gif
4x '85 suzuki sj 413.
1x '86 suzuki sj 413.
2x '85 suzuki sj410 pickup
1x '84 suzuki sj410 pickup
1x '92 suzuki Samurai
1x '88 suzuki samurai
2x '82 suzuki LJ 80

Mats Moe

#39 eysteinbjerke

eysteinbjerke

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1220 Innlegg:

Posted 19 June 2009 - 11:17

QUOTE(Svein54 @ 8 Jun 2009, 16:38) <{POST_SNAPBACK}>
Noen som har lyst på treff genser m/ trykk, samme som vi hadde last year. Suzuki klubben logo på rygg og treff merke med årstall på bryst. T-shirt og collagegensere.
Send meg PM ang. størelser og ant.


Hei, hvilket firma bruker du for å trykke opp t-skjorter etc?


-Eystein-

#40 Øyvind Dotsetsveen

Øyvind Dotsetsveen

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 342 Innlegg:

Posted 19 June 2009 - 12:32

QUOTE(eybjerke @ 19 Jun 2009, 12:17) <{POST_SNAPBACK}>
Hei, hvilket firma bruker du for å trykke opp t-skjorter etc?

han trykker dem selv smile.gif og de er av konge kvalitet dribble.gif
If it ain't broken, you haven't used it hard enough!

Medlem nr.213 Suzuki 4x4 Klubb Norge