Gå til innhold



Foto

da har nivan fått seg 31"


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
22 replies to this topic

#21 AMan

AMan

    Ikke spesiellt tungbedd

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5729 Innlegg:

Posted 31 May 2009 - 14:10

QUOTE(FM^Ketil @ 30 May 2009, 16:27) <{POST_SNAPBACK}>
Helt grei flex! dribble.gif

Vil ha vil ha!

Ketil


Tja, bilen e nu heilt orginal bortsett fra litt lengere dempera å litt lengere fjæra. Så du har nu faktisk trur æ.

Niva '97 "Fred Flintstones engine" 31" Steel Front Diff, "The French Mod" T-Case,BTR60/UAZ Autolocker, OME 50mm, Rancho RS5000, ZF Servo, More to come!
Grizzly 700EPs '08
It's a Jeep thing, that's why I drive a Niva!

#22 FM^Ketil

FM^Ketil

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 122 Innlegg:

Posted 31 May 2009 - 20:39

QUOTE(AMan @ 31 May 2009, 15:10) <{POST_SNAPBACK}>
Tja, bilen e nu heilt orginal bortsett fra litt lengere dempera å litt lengere fjæra. Så du har nu faktisk trur æ.

Når jeg har maks flex, så forlater ikke fjæra øverste fjærskål.

Hvorfor gjør din det?

Ketil

Edited by FM^Ketil, 31 May 2009 - 20:40.


#23 AMan

AMan

    Ikke spesiellt tungbedd

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5729 Innlegg:

Posted 31 May 2009 - 22:41

QUOTE(FM^Ketil @ 31 May 2009, 21:39) <{POST_SNAPBACK}>
Når jeg har maks flex, så forlater ikke fjæra øverste fjærskål.

Hvorfor gjør din det?

Ketil



Førdi at æ har lengere dempera, 2,25 tomma lengere. Å så e faktisk hevefjæran fra OME bittelitt kortere en orginal fjæran. Samt at de kanskje kan komprimeres mere en orginalfjæran, veit ikke før æ sjekka aldri så nøye.

Går du før budsjett, start me demperan, det gir mest flex.
Niva '97 "Fred Flintstones engine" 31" Steel Front Diff, "The French Mod" T-Case,BTR60/UAZ Autolocker, OME 50mm, Rancho RS5000, ZF Servo, More to come!
Grizzly 700EPs '08
It's a Jeep thing, that's why I drive a Niva!