Gå til innhold



Foto

Amcar /chevy Burger


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
75 replies to this topic

#21 KapteinMike

KapteinMike

    her er je

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5929 Innlegg:

Posted 26 May 2009 - 18:40

Chevy/amcar gutta på Pirate er hjertelig velkomne de også, jo fler jo bedre treff..

Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------

98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
 


#22 blackfeet

blackfeet

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1205 Innlegg:

Posted 26 May 2009 - 18:46

QUOTE(Biringen @ 26 May 2009, 19:40) <{POST_SNAPBACK}>
Chevy/amcar gutta på Pirate er hjertelig velkomne de også, jo fler jo bedre treff..
Kan man komme i Chevy?hehe bare kødda. laugh.gif


#23 Chevy-LPG

Chevy-LPG

    Onroader

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13961 Innlegg:

Posted 26 May 2009 - 18:50

Hehe... du skriver med deg selv du også...hehe...

#24 KapteinMike

KapteinMike

    her er je

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5929 Innlegg:

Posted 26 May 2009 - 18:52

I chevy så klart men alle Amerikanske bygde Biler kan komme fortrinnsvis med 8 høl i blokka, til nød disse økonomimodellene som mangler 2 sylindere laugh.gif tongue.gif

Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------

98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
 


#25 Jeeps

Jeeps

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5440 Innlegg:

Posted 26 May 2009 - 19:26

QUOTE(Biringen @ 26 May 2009, 19:52) <{POST_SNAPBACK}>
I chevy så klart men alle Amerikanske bygde Biler kan komme fortrinnsvis med 8 høl i blokka, til nød disse økonomimodellene som mangler 2 sylindere laugh.gif tongue.gif

Er no forskjell på Chevy og Chevrolet da laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Er lykkelig eigar av en bensinslukande Tahoe!

#26 svk

svk

    offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3980 Innlegg:

Posted 26 May 2009 - 19:39

Er jeg velkommen hvis jeg kommer kjørende i en slik chevy???

tongue.gif
HAR LYSTPÅ SKIKKELIG 4X4 IGJEN....

#27 KapteinMike

KapteinMike

    her er je

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5929 Innlegg:

Posted 26 May 2009 - 19:40

QUOTE(Jeeps @ 26 May 2009, 20:26) <{POST_SNAPBACK}>
Er no forskjell på Chevy og Chevrolet da laugh.gif laugh.gif laugh.gif



Ikke no anna en 5 bokstaver cool.gif "Chev" a, y, rolet laugh.gif tongue.gif

Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------

98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
 


#28 KapteinMike

KapteinMike

    her er je

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5929 Innlegg:

Posted 26 May 2009 - 19:43

QUOTE(svk @ 26 May 2009, 20:39) <{POST_SNAPBACK}>
Er jeg velkommen hvis jeg kommer kjørende i en slik chevy???

tongue.gif



MEd en lapp fra Mor som det står dette er en Chevrolet på så... er nå i det minste eid av GM hehehe
Bare kom den som vil

Edited by Biringen, 26 May 2009 - 19:45.

Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------

98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
 


#29 Lipton

Lipton

    Too bored to breathe...

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1563 Innlegg:

Posted 26 May 2009 - 22:45

QUOTE(Biringen @ 26 May 2009, 19:33) <{POST_SNAPBACK}>
Da er det vedtatt Søndag 14 Juni fra kl 16 på Nebbenes Nord

Talk inn på CB radion kanal 16 FM som da er treffkanal

Nebbenes? thumbsdown.gif Blei det a' Grava-alternativet? noexpression.gif
Mvh
-Lipton-


454/7,4/300 - Go big or stay home!!


"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams


"Collecting coins is just like life itself; It stopped beeing fun a long time ago..."
Homer Simpson


Visit LIPTON'S PALACE!!


#30 KapteinMike

KapteinMike

    her er je

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5929 Innlegg:

Posted 27 May 2009 - 17:25

QUOTE(Lipton @ 26 May 2009, 23:45) <{POST_SNAPBACK}>
Nebbenes? thumbsdown.gif Blei det a' Grava-alternativet? noexpression.gif



Det kommer i tillegg for de som har lyst...
er jo flere oppi traktene her som kunne tenke seg å bli med på en sånn burger også
tenk på Gurba på oppdal da...sub???? på Otta...
Nebbenes kommer jo litt sånn på halvveien da

Jeg og chevy-jhb driver å leter etter et jorde/skogsbilvei som vi kan kjøre på og en liten plass slik at vi kan slå opp telt grille å ta en pils på kvelden slik at det blir litt mer sosialt å,,,
jeg har tilgang på et sted her i Biri som vi kan grille å campe, men mangler litt tillatelse av grunneier for å kjøre på jordet (photoshoot) og på skogsbilveiene hans er jo 2mil inni skauen... noen av veiene krysser elva, og noen et par bekker, osv

Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------

98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
 


#31 Chev_G30

Chev_G30

    Lastebilmekaniker B.O.S

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3313 Innlegg:

Posted 27 May 2009 - 18:42

QUOTE(Lipton @ 26 May 2009, 23:45) <{POST_SNAPBACK}>
Nebbenes? thumbsdown.gif Blei det a' Grava-alternativet? noexpression.gif

Tåler ikke bilen din å kjøre mer enn 2mil eller?????

Og nebbenes er bare 10min unna meg tongue.gif

Edited by Chev_G30, 27 May 2009 - 18:43.


#32 Hummer

Hummer

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4114 Innlegg:

Posted 27 May 2009 - 19:17

alt nord for sinsen er homo tongue.gif

_____________________

Roy S. Hansen - " er en så genialt intuitiv fører "
Hummer H2
.


#33 Skogsferrari

Skogsferrari

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 576 Innlegg:

Posted 27 May 2009 - 19:37

QUOTE(Hummer @ 27 May 2009, 20:17) <{POST_SNAPBACK}>
alt nord for sinsen er homo tongue.gif


He he he.. biggrin.gif
Lbz-airdog 2-dsp5 by rob-egr blokkert-3" downpipe - 4"eksos

#34 Hummer

Hummer

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4114 Innlegg:

Posted 27 May 2009 - 20:23

QUOTE(Biringen @ 27 May 2009, 18:25) <{POST_SNAPBACK}>
Det kommer i tillegg for de som har lyst...
er jo flere oppi traktene her som kunne tenke seg å bli med på en sånn burger også
tenk på Gurba på oppdal da...sub???? på Otta...
Nebbenes kommer jo litt sånn på halvveien da

Jeg og chevy-jhb driver å leter etter et jorde/skogsbilvei som vi kan kjøre på og en liten plass slik at vi kan slå opp telt grille å ta en pils på kvelden slik at det blir litt mer sosialt å,,,
jeg har tilgang på et sted her i Biri som vi kan grille å campe, men mangler litt tillatelse av grunneier for å kjøre på jordet (photoshoot) og på skogsbilveiene hans er jo 2mil inni skauen... noen av veiene krysser elva, og noen et par bekker, osv



skal dette skje en søndag?
tar vel ikke pils for og ikke kjøre et fult løp med fyllesyke dagen derpå? rofl.gif

om det blir skogs kjøring er sansynligheten tilstede for at jeg drar meg nord for sinsen.. tongue.gif

_____________________

Roy S. Hansen - " er en så genialt intuitiv fører "
Hummer H2
.


#35 Lipton

Lipton

    Too bored to breathe...

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1563 Innlegg:

Posted 27 May 2009 - 21:08

QUOTE(Hummer @ 27 May 2009, 19:17) <{POST_SNAPBACK}>
alt nord for sinsen er homo tongue.gif

Word! laugh.gif

QUOTE(Chev_G30 @ 27 May 2009, 18:42) <{POST_SNAPBACK}>
Tåler ikke bilen din å kjøre mer enn 2mil eller?????

Ref. ovenstående! tongue.gif

QUOTE(Hummer @ 27 May 2009, 20:23) <{POST_SNAPBACK}>
om det blir skogs kjøring er sansynligheten tilstede for at jeg drar meg nord for sinsen.. tongue.gif

En viss mulighet kan det jo være... Ha'kke brukt vinsjen på en stund... Men laaaaaaaaaaaaangt oppi bushen da... tongue.gif


Mvh
-Lipton-


454/7,4/300 - Go big or stay home!!


"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams


"Collecting coins is just like life itself; It stopped beeing fun a long time ago..."
Homer Simpson


Visit LIPTON'S PALACE!!


#36 KapteinMike

KapteinMike

    her er je

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5929 Innlegg:

Posted 27 May 2009 - 21:27

QUOTE(Hummer @ 27 May 2009, 21:23) <{POST_SNAPBACK}>
skal dette skje en søndag?
tar vel ikke pils for og ikke kjøre et fult løp med fyllesyke dagen derpå? rofl.gif

om det blir skogs kjøring er sansynligheten tilstede for at jeg drar meg nord for sinsen.. tongue.gif


Trenger ikke ta å drekka opp ei hel kasse da.. selv om det hadde blitt 1 i timen hehe

som sagt det er på planleggingstadiet enda men det blir en hel helg. fredag kveld til søndag hvis vi får til
skogskjøring mellom og over og opp i trærne er litt av planene
men må få tillatelse av grunneierene i det området jeg tenker på..

Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------

98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
 


#37 KapteinMike

KapteinMike

    her er je

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5929 Innlegg:

Posted 27 May 2009 - 21:28

men nå spora vi av litt vell
Chevyburger i første omgang

Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------

98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
 


#38 Jeeps

Jeeps

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5440 Innlegg:

Posted 27 May 2009 - 21:31

QUOTE(Biringen @ 27 May 2009, 22:27) <{POST_SNAPBACK}>
Trenger ikke ta å drekka opp ei hel kasse da.. selv om det hadde blitt 1 i timen hehe

som sagt det er på planleggingstadiet enda men det blir en hel helg. fredag kveld til søndag hvis vi får til
skogskjøring mellom og over og opp i trærne er litt av planene
men må få tillatelse av grunneierene i det området jeg tenker på..


huff, no kommer Viking/NAF/Falck til å måtte kjøre i skytteltrafikk oppi skauen og da biggrin.gif
Er lykkelig eigar av en bensinslukande Tahoe!

#39 KapteinMike

KapteinMike

    her er je

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5929 Innlegg:

Posted 27 May 2009 - 21:48

QUOTE(Jeeps @ 27 May 2009, 22:31) <{POST_SNAPBACK}>
huff, no kommer Viking/NAF/Falck til å måtte kjøre i skytteltrafikk oppi skauen og da biggrin.gif

hehe de kommer ikke frem dit jeg har tenkt laugh.gif

men vinsj og motorsag kan lønne seg å ha med hehe

Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------

98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
 


#40 Chevy-LPG

Chevy-LPG

    Onroader

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13961 Innlegg:

Posted 27 May 2009 - 23:18

QUOTE(Hummer @ 27 May 2009, 20:17) <{POST_SNAPBACK}>
alt nord for sinsen er homo tongue.gif


Kommet ut av skapet? synes jeg såg deg på Berger jeg.... ohmy.gif