
Den nye trenden i USA
#21
Posted 03 March 2004 - 00:00
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">
Åssen går det med primusdrift ? Parafin er jo mer stabil, liksom...
Simon
----------------
Wrangler YJ -95 4.0L, aut. 2.5" OME, 32x11.5 BFG MT,W8000, Rocksliders, SYE
#22
Posted 03 March 2004 - 00:00
Tommy Olsen
#23
Posted 03 March 2004 - 00:00
Synd det ikke er tillatt i europa.
Da hadde forgasserproblemene vært historie!
Pål Blesvik
Tlf: 95781569 / 37156147
offroad@c2i.net
www.3D-RACING.cjb.net

LOUD PIPES - SAVE LIVES

#24
Posted 03 March 2004 - 00:00
Tommy Olsen
#25
Posted 03 March 2004 - 00:00
Tron Rui 91846960
NO GUTZ NO GLORY !!!
http://www.offroad.n...page=1&ARCHIVE=
#26
Posted 03 March 2004 - 00:00
Tron Rui 91846960
NO GUTZ NO GLORY !!!
http://www.offroad.n...page=1&ARCHIVE=
#27
Posted 03 March 2004 - 00:00
Tommy Olsen
#28
Posted 03 March 2004 - 00:00

Fordi Det Er Best Og Størst
________________________________
PS.
Vet du om en Lada Niva til salgs, send mail til lco@epost.no eller hkakh@usa.com takk.
#29
Posted 03 March 2004 - 00:00
Finnene med sine 44" dekk, V8, Unimogaksler og biler på mellom 2500-3500kg
Svenskene med sine lette enkle biler, små motorer (rundt 100hk), 38" hjul, Volvo portal aksler opphengt med senteroppheng veier 1100-1600 kg.
Ikke noe tvil om at det siste er det rimligste og i det siste har disse bilen blitt nærmest uslålige svenskene tok de tre første plassene i Nordic Trial i 2002 og 2003.
Nordmennene ligger vell midt i når det gjelder kultur
Hva som er bra for sport, hva vet jeg??
Hva som er fremtiden, det er jeg ganske sikker på mindre og lettere biler..
Tommy Olsen
#30
Posted 03 March 2004 - 00:00
må nok tenke biligere for vist ikke tror jeg kjærringa eksploderer, kan en vanlig turbomotor være noe??
#31
Posted 03 March 2004 - 00:00
Synes nesten de ser litt puslete ut jeg... 4 hjul, en motor og en 20-30 meter rør. Vekt 3-400 kg eller noe sånt og plass til kun en person? Den nederste var ihvertfall bedre. Mææææi, gi meg en bigblock, masse jærn i rammer og karosseri og vekt på et par-tre tonn. STÖRST ÄR TUFFAST!!!
http://forums.mbworl...5339674-Raymond
-88 Jeep YJ 258" 33" BFG MT 4" Procomp 7" Warnflares
-Rocky B230, snart Hiluxaksler og 35" på Beadlockfelger
<i><div align="right">Opprinnelig postet av Raymond</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">
Amen Raymond..
Tron Rui 91846960
NO GUTZ NO GLORY !!!
http://www.offroad.n...page=1&ARCHIVE=
#32
Posted 03 March 2004 - 00:00

Fordi Det Er Best Og Størst
________________________________
PS.
Vet du om en Lada Niva til salgs, send mail til lco@epost.no eller hkakh@usa.com takk.
#33
Posted 03 March 2004 - 00:00
og der er det vel mange som har mange gode råd den skulle ha vært liten 4x4 og nesten lydløs med sinsyk fremkomlighet
Lydløs fordi det ikke er mange rundt mitt område som liker slik eller som blir misunlige og anmeller meg
#34
Posted 02 March 2004 - 00:00
gi gass da for faen!!
#35
Posted 02 March 2004 - 00:00
Også kan de ikke sette en forhjulstrekkmotor på tvers, de må helst bygge en boblemotor til 100.000, og klare å skvise en Atlas 2 på den. Jaja.
Spør du meg er det Lars Dahl og Per Larsson som er sjefene... de bygger kompakt og enkelt. Jare Salonen er selvsagt sjef han og, men han bygger nok verken smått eller enkelt nok foreløpig... men tøft er det ingen tvil om at han bygger. Gleder meg til å se åssen den siste bilen hans blir!

#36
Posted 01 March 2004 - 00:00
Tommy Olsen
#37
Posted 01 March 2004 - 00:00
Ligner jo på monsterbilen "PUTTE" uten karosseri og i mini format!
Mr Kahuna, Jørgen Herland
#38
Posted 01 March 2004 - 00:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">hmmm, jeg synes lite er bra, lite er også mere synonumt med billig, mindre motor, billigere aksler.... tøft synes jeg
Tommy Olsen
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">
Har lest at denne kostet over 100.000$ å bygge...
F.eks. akslene er "one of a kind".
Pål Blesvik
Tlf: 95781569 / 37156147
offroad@c2i.net
www.3D-RACING.cjb.net

LOUD PIPES - SAVE LIVES

#39
Posted 01 March 2004 - 00:00


Fin og kompakt ramme løsning på den øverste der...

<b>TOYOTA</b></font id="size5"><font size="4">
Holier Than God
Stronger Than Satan</font id="size4">
#40
Posted 01 March 2004 - 00:00
Tommy Olsen