må det komme bilder igjen da. har da skjedd noe nå

Holdt på jevnt i det siste! Det går egentlig kun i sliping og derfor er det lite å vise for meg:P Men sender utpå en liten update likevel:
Karosseri: Var fornøyd helt til Mikke viste meg at man nå kjenne etter bulker med hele håndflata og ikke kun etter fingertuppene! Klassisk rookie-feil antakelig

Hva skal man si? Jeg var ikke tilfreds med karosseriet etter det! hehe! Det ble til at jeg bestemte meg for å gå på både "autovernbulken" og andre flater på nytt igjen! Tror faktisk den beslutningen har vært den største forbedringen i forhold til tid jeg noensinne har gjort! Det gikk fra "Wtf??" til relativt greit på no-time!

God investering av tid!
Status: Relativt ferdig (noe kanal-arbeid gjenstår)
Dører: Her har det derimot ikke gått så fort som ønsket. Har vært en god del snaks å bryne seg på for en grønn kar! Ønsket meg "A4-bulker" midt på en fin flate, men noope! Har var det midt på profiler, tapt spenn i flater og vanskelige forhøyninger overalt. Dette hovedsaklig på framdørene!
Status:
Venstre fram: Ferdig
Venstre bak: Ferdig
Høyre fram: Uferdig
Høyre bak: Ferdig
Har prøvd meg så smått på bakluke! Har 2stk hvorav den ene er så godt som rustfri, men fulstendig rasert i selve blekket. Den andre er derimot nermest plettfri på selve ytterplaten, men til gjengjeld er det noe rust i nederst på baksiden. Det ble faktisk til at jeg valgte bakluke nr 2. Påberegner meg heller en aldri så liten sveisjobb enn å plages med den knuste bakluka. Ser nemlig for meg reprise på høyre framdør!
Må snart begynne med framskjermer også! Ikke så enormt med retting på disse, men endel andre greier å ta tak i... Breddere og plassering av disse blant annet. Dessuten er de noe dårlige nederst. Skal se hvor mye jeg får til å kappe bort av det i forbinnelse med breddera!
Noen bilder: