Jeg har tenkt å montere hovedstrømsbryter på min Volvo Felt. Er det noen som har et tips hvor det er best å plassere denne? Vil helst at den kan nåes utenfra motorrom, samt at den ikke hindrer demontering av deksler for motor. (Må ikke sitte fast i dekslene.) Er det noen der ute som har montert hovedbryter på sin Felt?
Hovedstrømsbryter på Volvo Felt
Started by
Frank A. L.
, Nov 08 2009 21:59
1 reply to this topic
Posted 08 November 2009 - 21:59
Det trenger ikke å gå så fort, bare en kommer frem.
Posted 11 November 2009 - 11:00
QUOTE(Frank A. L. @ 8 Nov 2009, 21:59) <{POST_SNAPBACK}>
Jeg har tenkt å montere hovedstrømsbryter på min Volvo Felt. Er det noen som har et tips hvor det er best å plassere denne? Vil helst at den kan nåes utenfra motorrom, samt at den ikke hindrer demontering av deksler for motor. (Må ikke sitte fast i dekslene.) Er det noen der ute som har montert hovedbryter på sin Felt?
ja jeg har montert hoved bryter. har hatt probløem med at den lader seg ut på kort tid så jeg monterte en hovedbryter., men ikke direkte på batteriet. jeg monterte ut ifra tenningslåsen. har en Pilotbryter som må vippes over før noe fungerer av strømm. det meste er koblet til tenningen på felten og det fungerte for meg. problem løst.
vet om en som monterte en hovedbryter til høyre for kjede til rullgardinen til radiatoren. det fungerte supert og var lett tilgjengelig.=)