G til innhold

Foto

Hvor fr jeg kjpt STT Emtec chip?

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
3 replies to this topic

#1 TIMTIM

TIMTIM

Offroader

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 118 Innlegg:

Posted 19 January 2010 - 02:26

Hvor fr jeg kjpt STT emtec chip til min Pajero?

Har vrt inne p siden dems, men kan jeg kjpe direkte fra dem eller m det vre igjen en forhandler?
I s fall hvem?

Tror dette er skikkelige greier spruter ikke bare mer diesel inn i systemet som min DTE gjr n.

Har kjrt noen mnd n med DTE chipen og det er jo merkbar mer sprut i Pajan, men nr jeg kjrer p skogsbilvei med sn og gir gass s blir det ei lang svart stripe etter meg IKKE bra veit du.

S hvis noen vet hvor man fr tak i dette s hadde det vrt fint. Takk

http://www.sttemtec..../50/1/index.php

TIM

#2 Edan

Edan

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 359 Innlegg:

Posted 20 January 2010 - 00:03

Jeg har kjørt i 4-5 år med STT-chipen på en 2001-mod, og har gode erfaringer. Jeg opplevde at det ble mindre svartrøyk enn da den var uchippet. Denne løsningen er da også optimalisert for å redusere røyk.

Jeg sendte mail direkte til STT emtech i Sverige, og de oppga norsk forhandler til meg. Så bestilte jeg fra norsk forhandler (husker ikke navnet, det er 5 år siden) og fikk den i posten. Jeg lot Mitsubishi-verkstedet monetere chipen, da fulgte det med 1 års garanti fra STT i Sverige. Hadde jeg montert selv ville jeg ikke fått garanti. Det ble ingen billig løsning, mener å huske prisen totalt ble 13-14 000 for kit og arbeid. Men jeg synes det var verd hver krone.

Edited by Kirneh, 23 May 2013 - 13:51.
Fjernet undvendig og lang quote.

edan

#3 Knutti

Knutti

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 20 Innlegg:

Posted 23 May 2013 - 07:43

Hei Tim, fikk du tak i stt chip, og hvilken erfaring har du me den, pris og hvor i landet får du kjøpt og montert denne?

#4 TIMTIM

TIMTIM

Offroader

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 118 Innlegg:

Posted 26 May 2013 - 16:31

Kjøpte STT emtec chip ifra Sverige bare ringte over og bestilte. monterte selv er veldig fornøyd har ikke hørt om noe som er bedre