Bilder
Kjøring Lørdag 17.4
Started by
Bernt S
, Apr 11 2010 20:55
25 replies to this topic
Posted 17 April 2010 - 18:06
Malvin Lunde
malvinlunde@hotmail.com
<---------------------------------Offroaders Hordaland------------------------------>
Jeep CJ5 74 mod. <------------->Pajero 2,8TDI 96 mod. <--------- Suzuki Prosjekt---------><------RC Rock Crawler------>
3" Bodylift <-------------------->33" Pirelli Scorpion Mud <---------- Mud/Crawler---------><---------1/8 Scale------>
malvinlunde@hotmail.com
<---------------------------------Offroaders Hordaland------------------------------>
Jeep CJ5 74 mod. <------------->Pajero 2,8TDI 96 mod. <--------- Suzuki Prosjekt---------><------RC Rock Crawler------>
3" Bodylift <-------------------->33" Pirelli Scorpion Mud <---------- Mud/Crawler---------><---------1/8 Scale------>
Posted 17 April 2010 - 23:05
flotte bilder tror du kanskje muligens at d e en liten mulighet for at eg kan få resten av bildene? eg kan ta m meg laptopen min når eg skal hente felgene så e d 2 min å legge de innpå den rett fra minnekortet i kameraet hadde vert litt artig å hatt flere bilder liksom
Posted 18 April 2010 - 13:38
QUOTE(DjCrazy @ 18 Apr 2010, 00:05) <{POST_SNAPBACK}>
flotte bilder tror du kanskje muligens at d e en liten mulighet for at eg kan få resten av bildene? eg kan ta m meg laptopen min når eg skal hente felgene så e d 2 min å legge de innpå den rett fra minnekortet i kameraet hadde vert litt artig å hatt flere bilder liksom
jeg kan legge de inn på en minnebrikke til deg jeg. så fikser vi det
Malvin Lunde
malvinlunde@hotmail.com
malvinlunde@hotmail.com
Posted 18 April 2010 - 14:08
ATV-sesongen for ungene er i gang
Posted 18 April 2010 - 18:59
Takker alle for en bra kjøring
Helgens kjøring resulterte for min del med en veldig laaaang hjemtur... Det var vist nok en meget slitsom hjelpesnekke som takket for seg og dermed var hjulstillingen noe trang
Malvin: Du har vel flere bilder siden du knipset som en japaner
Helgens kjøring resulterte for min del med en veldig laaaang hjemtur... Det var vist nok en meget slitsom hjelpesnekke som takket for seg og dermed var hjulstillingen noe trang
Malvin: Du har vel flere bilder siden du knipset som en japaner
Kjør hardt kjør stiiil!!!!
Posted 18 April 2010 - 20:59
QUOTE(Malvin @ 18 Apr 2010, 14:38) <{POST_SNAPBACK}>
jeg kan legge de inn på en minnebrikke til deg jeg. så fikser vi det
d hadde vert kanon