Gå til innhold



Foto

Rammenummer


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
2 replies to this topic

#1 mengis

mengis

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 821 Innlegg:

Posted 29 August 2010 - 13:04

Før helga skar jeg ut hele sideveggen bak hjulet i høyre rammevange. Glemte å ta bilde av dette, hele ramma var fylt til toppen med sand. Tipper mange har begynt å skjelve i buksene om bildene hadde blitt lagt ut. Tok ut et par kilo grus, uten å overdrive.

Det jeg ikke tenkte på var at rammenummeret sitter jo her. Kom på det i dag og fant heldigvis stålbitene i søpla med rammenummeret inntakt.

Kan jeg banket inn dette nummeret selv etter jeg har sveisa inn ny vegg, eller må det gjøres av biltilsynet?

#2 donpajero

donpajero

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 58 Innlegg:

Posted 29 August 2010 - 16:18

QUOTE(mengis @ 29 Aug 2010, 14:04) <{POST_SNAPBACK}>
Før helga skar jeg ut hele sideveggen bak hjulet i høyre rammevange. Glemte å ta bilde av dette, hele ramma var fylt til toppen med sand. Tipper mange har begynt å skjelve i buksene om bildene hadde blitt lagt ut. Tok ut et par kilo grus, uten å overdrive.

Det jeg ikke tenkte på var at rammenummeret sitter jo her. Kom på det i dag og fant heldigvis stålbitene i søpla med rammenummeret inntakt.

Kan jeg banket inn dette nummeret selv etter jeg har sveisa inn ny vegg, eller må det gjøres av biltilsynet?


Naboen var på eu kontroll med sin pajero og der var rammenr. rusta bort, så han måtte til biltilsynet å få en eller anna dokumentasjon fra dem, så kunne verkstedet som ha eu kontrollen slå inn nytt nummer.
Biltema tror jeg har slike stetter til å slå inn nytt nummer med, men er vel ikke lovlig sikkert wink.gif

#3 mengis

mengis

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 821 Innlegg:

Posted 30 August 2010 - 08:44

Må nok ned på biltilsynet, desverre smile.gif