Hiluxen er ein 87modell, som eg henta i Molde, for 8000 NOK
turen til og frå molde gjekk knirkefritt. bortsett frå dei siste 200 meterane. vegen frå hovudvegen og ned til garstunet var dandert med stålis og en kraftig bekk på toppen. derfor fant vi att vi ikkje ville køyre tralla ned med jeepen som me hadde brukt til resten av turen, men heller hente traktoren.
som sagt så gjort. hukte tralla på traktoren og køyrde nedover den bratte og isfulle gardsvegen. gjekk veldig bra til rett etter siste sving. då bestemte hengaren seg for og skli sidelengs og utfor vegen med to av hjula.
sida det ikkje var plass til to mann inne i traktoren sto forfattaren bakpå hengeran sammen med bilen. og når han trudde heile kalaset skulle velte utfor skråninga, tok han sats og håppa av hengaren og landa fem meter lenge nede. i en halv meter me dyvåt snøv.
heldigvis velta ikkje tralla utfor skråninga, men blei hengande på hengarkroken. og med guds vilje og mykkje kjefting fekk me drege tralla tilbake på vegen. uten ei skramme på verken hengar eller bil, som var over middels godt faststroppa. dei siste femti meterane gjekk gullfint og bilen kom trygt på plass i garasja.
kom desverre ikkje på og ta bilde av hendelsen.
Det som skall gjerast i første ommgång er og få bilen rustfri. hytte og ramme.
så må eg bygge, evt kjøpe ett plan, sidan det som høyrte til var i so steikje dårlig forfatning att det fekk bli igjen i Molde.
men reint teknisk er bilen i god stand, og har faktisk overaskande lite rust til og ver gammald japse. Hytta er nesten rustfri. klarte kunn og finne rust nederst på skjermane og i dører og karmer. og det var ikkje mykkje. dørken var så godt som rustfri.
men trenger likevell nye demperar, bremserør og en meir nøen gjennomgang før eg skriver to do list.
bilder kjeme den dagen eg endeleg fattar korleis eg lastar dei opp.
Edited by hunnes, 02 April 2011 - 19:39.