Gå til innhold



Foto

Rock on!


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
6 replies to this topic

#1 G-force

G-force

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 78 Innlegg:

Posted 27 April 2011 - 12:37

bilde.JPG

#2 Roar Sæther

Roar Sæther

    El Presidente!

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1515 Innlegg:

Posted 27 April 2011 - 18:35

Cooool versjon av en feltvogn!!
oops!?!


#3 Rossi

Rossi

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1268 Innlegg:

Posted 27 April 2011 - 19:54

Knalltøff! Likte den der skikkelig godt må jeg si cool.gif

#4 junker

junker

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 287 Innlegg:

Posted 29 April 2011 - 05:54

fin felt,
Den er vel en av de 5 mattsvarte G der ble solgt samlet i Rogaland for et par år siden, med fortløpende skiltnummer 103-107 og en spesiel tidligere eier - derfor fargen.
Et par stykker kjører forsatt i lokal-området, derav min egen 106



#5 G-force

G-force

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 78 Innlegg:

Posted 02 May 2011 - 02:08

Takk Gutter:)
Er meget fornøyd med vogna!! Ser man bortifra et par SJ 413 som jeg hadde for 15 år siden (artige dem også) og et par eldre Mercedes stasjonsvogner så viste jeg lite hva jeg gikk til, men nå måtte jeg få meg en..Det stemmer Junker.. vogna kjøpte jeg av en som har jobbet i UN i en mannsalder og han sa at planene for den var et kontinent langt sør for oss (noe som ikke ble lønnsomt) og bilen skulle vekk. Han nevnte ikke noe om den tidligere eieren junker, så har du noe og gi ville det vært artig. Fargen står mitt ROCKE hjerte nær. Eieren før meg trodde bilen var gått 18000, men så med en gang at vi kunne legge til 100 , vogna har nå rullet ca 25000 til på dette året, og bare en ting er sikkert...den blir bare bedre, ser man bort fra olje skift og unødvendig nips er ingenting rørt, selv ventiljustering har vært unødvendig.!! Til alle tvilere av "feltvogna" Den ROCKER..man føler umiddelbart om man kler den og dette er bilen man tar med seg i graven. DETTE ER BILEN FOR "THE SONS OF THE NORTHEN DARKNESS"

ROCK ON for det mekaniske, for man kommer sjeldent langt med elektronisk nips!

#6 junker

junker

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 287 Innlegg:

Posted 02 May 2011 - 18:54

Hei,
Det var 5 biler tildelt politiet i Sandnes - Rogaland. Politiet hadde fått matsvart fargen på.
De andre jeg så på bilauksjonen, var som din - i veldig bra stand.
Min egen hadde før vært stasjonert i nord-norge hos militæret - og hadde ikke antydning til rust overhovdet.
Generelt veldig bra stand.
Virkede til at de hadde fått full service og alt i nye slitedeler - innen politi overtok,
og sikkert valgt ut 5 peneste i rekkerne

Politiet registrerte om et par stykker til grønn skilter - resten var hvite skilt.
Ble ikke kjørt noet særlig km hos politi de år de hadde de.
Bak i min fandt jeg et par patroner - i det kaliber politiet bruker, så tenker de har brukt bilerne til blant annet besøk på skytebanen.

Enig med deg - at matsvart er rette fargen for feltvogn.

legger ved bilde av en annen jeg så engang her på forum.



#7 M6

M6

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 132 Innlegg:

Posted 08 May 2011 - 17:00

Å jøss! Her var det meste riktig med stil & stuk.
Tøffeste G jeg kan huske å ha sett. :-)

Mvh Terje

---------------------

Terje S. Knutsen