Den store "FINN" - tråden
#21
Posted 31 October 2011 - 10:08
http://www.finn.no/f...nnkode=31510818
"satt inn vaskbart KN luftfilter justert dieselpumpe og fått en "ekspert" som jobber på Bergheim til å modifisere motorstyringa, sånn at den er sprekere og bruker mindre drivstoff."
Denne eksperten på Bergheim som får ned forbruket deres må vel være av interesse....?
#22
Posted 31 October 2011 - 10:14
#23
Posted 12 November 2011 - 09:30
Litt interessant at Bergheim ikke vil gi bruktbil garanti på denne bilen....står heller ingenting om at den selges for kunde...
http://www.finn.no/f...nnkode=31731987
#24
Posted 13 November 2011 - 07:03
#25
Posted 13 November 2011 - 19:46
http://www.finn.no/f...nnkode=31659399
Stacksen er stor nok, men de kunne vært 3 tommer lavere og helt ut sidene på kassen. Grei bil.
Garasje: http://www.offroad.n...pen-t86593.html
#28
Posted 16 November 2011 - 20:12
Pen Tahoe dette, men blir litt i tvil om dette er -99 modell. Manglende airbag på passasjerside og det gamle rattet tyder på at den er -96 modell eller eldre eller?
#29
Posted 16 November 2011 - 20:31
Gammelt ratt?? Samme rattet fra 95-2002.
Garasje: http://www.offroad.n...pen-t86593.html
#30
Posted 16 November 2011 - 21:29
Et søk på skiltnummeret, så er det en 99 modell.
#31
Posted 16 November 2011 - 22:01
Helt feil. Rattet ble modifisert i 1998 med mindre airbag-pute. Denne Tahoen har det gamle rattet med større pute. Se litt på bilder på Finn så ser du forskjellen
Airbag på passasjersiden ble introdusert i 1997 trur jeg det var.
Godt mulig den er førstegangsreg. i 1999, men jeg undrer litt om denne bilen er bruktimportert eller en kraftig overligger pga disse tingene.
Edited by sub03, 17 November 2011 - 00:03.
#32
Posted 16 November 2011 - 22:12
#33
Posted 16 November 2011 - 23:35
Bilen så pen ut, men prisen var litt mer enn det jeg ga for to år siden.
#34
Posted 17 November 2011 - 00:02
Du som har tilgang til Autosys; er det på noen måte operert med to VIN nummer på denne bilen? Ser på Mekonomen sine sider at det under kjøretøy står 1GNEK18S... så er det ikke plass til mer, men under chassinr. står det 3GNEK18S6XG142412.
#35
Posted 18 November 2011 - 21:48
-beklager.hade lagt inn to bilder av en bil jeg solgte tidligere.....legger inn rette bilder nå.mvh adler
-hei.det er airbag på begge sider....denne bilen er solgt ny i norge,er 4 eiere på bilen før meg.er samme ratt som jeg har i 1998 mod som står ute her+den andre 1999 mod.denne bilen er registrert første gang 30.12.1999.så de er vel en 2000 mod...bilen ble levert på verksted i dag..så til uka blir den eu gokjent å fikset foringene + 2 givere...så prisen blir satt opp da..men da er de bare kjøre med bilen i 2 år igjenn. var bare foringene som var mangel på bilen.mvh adler
Det kan lønne seg å være litt mistenksom noen ganger.
#36
Posted 18 November 2011 - 23:41
Den var kostet på 40 000 og 22" sommer dekka var med, ferdig EU godkjent.
Kan ikke se noe, som trekker opp på denne eller.
#37
Posted 19 November 2011 - 11:15
Rattet er slik jeg har forestilt meg at de skulle være helt frem til 1999.
Skjønner ikke helt hvorfor prisen skal bli dyrere fordi om han må reparere den for at den skal bli EU godkjent. Det burde han tatt høyde for når han la den ut første gang....
#38
Posted 19 November 2011 - 21:05
Rattet ble forandret i 1998, med mindre og litt rundere airbag modul. Dette rattet ble også brukt i GMT800 modellene frem til det flate, mer hardplast-aktige rattet kom i 2003. Som sagt kan du se dette hvis du sammenlikner bilder på Finn eller lign.
Ang. airbag på passasjerside trur jeg du omtaler det i garasjen din.
Når det gjelder EU godkjenningen står det jo i annonsen at den selges som den står for 115' og ferdig godkjent for 135'.
#39
Posted 21 November 2011 - 18:09
han her tror ihverfall på julenissen. 45000 for en gammel svartmatt sub.
#40
Posted 10 December 2011 - 11:18