Gå til innhold



Foto

Nedregistrering av Silverado?


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
25 replies to this topic

#21 Silver@do

Silver@do

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1664 Innlegg:

Posted 04 February 2012 - 10:49

QUOTE(whiiiiin @ 3 Feb 2012, 23:24) <{POST_SNAPBACK}>
Åja smile.gif De jeg vet om med grønne skilt, er en bers en som ble solgt til en jeg kjenner i fjor, en svart en som en kompis kjøpte for 3 år sia (Den ble kondemert pga elg-kræsj, så kjøpte en oppretter den for 50000, kosta på den 60000, og vips hadde han en B-regga fjallasport til 110000,-) også var det en duramax blå til salgs på vestlandet for 4-5 år sia. Mener alle utenom den svarte ble solgt igjenom finn wink.gif
Men knall tøffe biler er det ihvertfall!! smile.gif

Ja de er rå. Hadde en periode med feil på min og da var bilen på tur på Finn.no devil.gif Heldigvis fikk jeg byttet noen ndeler som viste seg å lage problem. Aner ikke hva jeg skulle kjørt om jeg hadde solgt gobilen. smile.gif
Dodge har Cummins, men GM har Duramax med Allison bak....

Garasje: http://www.offroad.n...pen-t86593.html

#22 whiiiiin

whiiiiin

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 138 Innlegg:

Posted 04 February 2012 - 18:10

QUOTE(Silver@do @ 4 Feb 2012, 10:49) <{POST_SNAPBACK}>
Ja de er rå. Hadde en periode med feil på min og da var bilen på tur på Finn.no devil.gif Heldigvis fikk jeg byttet noen ndeler som viste seg å lage problem. Aner ikke hva jeg skulle kjørt om jeg hadde solgt gobilen. smile.gif


Hehe, var bra du beholdt den da. Eller så hadde du angra bittert idag! Må oppdatere garasjen din igjen da. Er mye intressangt der, har lest igjennom det så mange ganger at det trengs noe nytt der! tongue.gif

#23 Jeeps

Jeeps

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5440 Innlegg:

Posted 04 February 2012 - 19:18

En ting er at det er langt mellom kvar Fjalla Silverado til salgs, men eg kunne godt tenkt meg å fått kloa på en av desse ombygde Tahoene også..... Dei finst, men jaggu skjelden. Det hadde vore artig å visst kor mange eksemplar av Chevyer som vart byggd om hos dei....
Er lykkelig eigar av en bensinslukande Tahoe!

#24 the_boss

the_boss

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 341 Innlegg:

Posted 04 February 2012 - 23:23

Håper dette er tilfelle og fortsatt går i 2013, da skal nok pickupen bli nedregga sjøl om en taper nesten ett tonn nyttelast da :/ Hadde vært deilig og sleppe å tenke på kjetting og fartsperre, fått autopass og sleppe å betale ei formue på fergene med henger på!

Ja, husker i alle fall en plommerød Tahoe Fjallasport til salgs for noen år sia, var tøff den!
2003 Chevrolet Silverado 2500HD LT Duramax "Fjallasport" "EFI-Live/Edge CTS"
1999 Chevrolet Tahoe 1500 LT 6.5 TD 18:1 "Heat Max E Tork" "Heat Turbomaster" "Bosch HO injectors"

#25 Silver@do

Silver@do

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1664 Innlegg:

Posted 05 February 2012 - 13:27

QUOTE(whiiiiin @ 4 Feb 2012, 18:10) <{POST_SNAPBACK}>
Hehe, var bra du beholdt den da. Eller så hadde du angra bittert idag! Må oppdatere garasjen din igjen da. Er mye intressangt der, har lest igjennom det så mange ganger at det trengs noe nytt der! tongue.gif

Ja "garasjen" har ikke blitt oppdatert på en evighet. Skal sannelig legge inn noe bilder
Dodge har Cummins, men GM har Duramax med Allison bak....

Garasje: http://www.offroad.n...pen-t86593.html

#26 Rune_

Rune_

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 68 Innlegg:

Posted 19 March 2012 - 23:12

Dæven hakke, når en ser på denna sia til Nerland Autosalg virker det jaggu som det er muligheter for å få tak i en ny Duramax?
Er jo spesifikt skrivi om EXT cab med Duramax motor og to eller tre seter...

Ikke at jeg har råd til det nå, men noen må se å få kjøpt en så jeg kan kjøpe den om et par år.

http://www.nerlandau...hevrolet-pickup

Mulig det er gammalt og ikke stemmer detta da, ser jo at resten av artiklene der omhandler 2009 modell.

Edited by Rune_, 19 March 2012 - 23:14.