Gå til innhold



Foto

Portabel garasje(telt) fra netthandelen.no?


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
2 replies to this topic

#1 tovp

tovp

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 187 Innlegg:

Posted 20 March 2012 - 20:34

Jeg vurderer altså å kjøpe et slikt telt.

Her er en link til en auksjon som pågår akkurat nå: http://netthandelen....aspx?pid=105866

De går jo ganske billig ser jeg, og generelt er jeg av den oppfattning at man får det man betaler for.
Men likevel hadde det vært litt kjekt å hatt ett så da lurer jeg på om det er noen her som har tatt en sjangse og kjøpt ett? Vil gjerne høre om noen har noen erfaringer med det. Det har blitt solgt noen slike hver dag i perioder i flere år nå derifra, så det er rart om ingen her har falt for fristelsen cool.gif

Tenkte egentlig å bruke det som et lite arbeidstelt nå i år og siden frakten (som koster mere enn selve teltet) drar opp prisen noe, vil jeg jo gjerne være sikker på at det holder ut året ihvertfall smile.gif

Jeg syns egentlig duken ser litt jalla ut, så jeg er jo redd for at den kommer til å revne i første vindkast.
Og er det glidelås eller bare borrelås som lukker den åpningen i fronten? Er jo umulig å se på bildene og står ikke noe om det mad.gif

Håper noen kan dele noen ord om det her.



#2 finnarne

finnarne

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 32 Innlegg:

Posted 23 March 2012 - 13:35

QUOTE(tovp @ 20 Mar 2012, 20:34) <{POST_SNAPBACK}>
http://netthandelen....aspx?pid=105866
Håper noen kan dele noen ord om det her.


Har et sånt stående i hagen, har stått i et par vintre nå.
Det teltet virker faktisk ganske OK, har et annet større også som er dårligere.
har kommet en rift i duken der ett bremseskjold har ligget og gnagd, men bortsett fra det, er det like helt.

Har passet på å få av snøen etterhvert, så det ikke blir for mye på den.

#3 PajeroQongen

PajeroQongen

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 230 Innlegg:

Posted 23 March 2012 - 13:59

Har en nabo som har et slikt et stående. Tror det har stått en sesong nå, og det ser helt greit ut enda, og jeg tror han er fornøyd med det! Det er jo greit å ha når det er uvær ute, og man vil skru litt, eller generelt bare for å et oppholdssted for verktøy ol. =)