Tlc. Og litt til.
#21
Posted 12 October 2012 - 19:46
#22
Posted 12 October 2012 - 21:36
#23
Posted 12 October 2012 - 21:53
#25
Posted 13 October 2012 - 17:57
Mvh Martin E. maelling@gmail.com
06 W221 S500L Tråd: http://www.mercefrea...hp?f=25&t=22477
04 S211 320 4-matic
83 W460 280GE under restaurering
75 W116 350SE i drift. Tråd: http://www.mercefrea...hp?f=25&t=22152
72 W108 280SE 4.5 i drift
tråd (http://www.mercefrea...hp?f=25&t=19868)
#26
Posted 13 October 2012 - 18:05
#27
Posted 13 October 2012 - 18:12
Mvh Martin E. maelling@gmail.com
06 W221 S500L Tråd: http://www.mercefrea...hp?f=25&t=22477
04 S211 320 4-matic
83 W460 280GE under restaurering
75 W116 350SE i drift. Tråd: http://www.mercefrea...hp?f=25&t=22152
72 W108 280SE 4.5 i drift
tråd (http://www.mercefrea...hp?f=25&t=19868)
#28
Posted 13 October 2012 - 18:23
#29
Posted 13 October 2012 - 20:25
#31
Posted 14 October 2012 - 21:02
#32
Posted 15 October 2012 - 22:47
#34
Posted 16 October 2012 - 14:12
#38
Posted 10 May 2013 - 09:45
Gromt arbeid du driver med. Bilen min skal igjennom samme kur i månedene fremover. Hvordan er kvaliteten på karosseridelene du sveiser på? Er de av samme tykkelse som orginalt? 1.2mm?
Mvh Martin E. maelling@gmail.com
06 W221 S500L Tråd: http://www.mercefrea...hp?f=25&t=22477
04 S211 320 4-matic
83 W460 280GE under restaurering
75 W116 350SE i drift. Tråd: http://www.mercefrea...hp?f=25&t=22152
72 W108 280SE 4.5 i drift
tråd (http://www.mercefrea...hp?f=25&t=19868)
#39
Posted 14 May 2013 - 05:21
Hei Maelling. Det er orginale G-deler. Dvs. fin kvalitet. Bare være nøye på varme å trådmating. Du kommer fort inn i det! c",) Lykke til..