Edited by Sotengel, 08 October 2012 - 08:30.
#1
Posted 08 October 2012 - 08:27
I can see satan coming in a big black Cadillac...you better run.
#2
Posted 08 October 2012 - 08:47
#3
Posted 08 October 2012 - 09:07
Edited by Sotengel, 08 October 2012 - 09:10.
I can see satan coming in a big black Cadillac...you better run.
#4
Posted 08 October 2012 - 11:28
Nå er det sikkert kjørt en tdc learn da pumpa ble innjustert
med en fungerende motstand så retter det seg ofte selv.
sikkert dårlig jording/kontakt på en eller annen føler
Edited by KapteinMike, 08 October 2012 - 18:53.
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#5
Posted 08 October 2012 - 15:00
Roy I. Hernes, også kalt Mr. Plaztic.
Har sagt:
Auda! Det så ikke så dypt ut på avstand...Rygge nei!! Ikke f...!! Rust kan være pent, det...
_______________________________________________________________________________
Treffes på tlf.: 90628821 ved behov.
Bosatt i Høyjord i Andebu/Vestfold, verdens navle...!
2017 MB-Vito Tourer, 1999 Jeep GC (WJ).
#6
Posted 08 October 2012 - 17:12
prøv å kjør en tdc learn.Har ikke skjøteledning, nei har ikke ohmet motstanden heller men hva er kjangsen for at 2 stk motstander er ødelagt? sitter en i hver (har 2 stk fsd).. en sitter det #7 i og den andre 9# skal ta med med multimeteret hjem fra jobb, det kommer en kar etter på i kveld med tech 2 å skal se på det. var ute og prøvde å starte nå og jaggu var det liv.. uryddig gange som fa1... det sitter jo nye dyser i motoren i bilen å..
#7
Posted 08 October 2012 - 18:52
Sjekk timinga til IP.
Virker fødepumpa?
Åssen dyser har du montert? Sjekka du sprøytebilde og åpningstrykk på de før montering?
Sikker på at den ekstra PMD'en din virker? Evt prøve den på en tilsvarende bil.
#8
Posted 08 October 2012 - 19:13
Dyser (StandarMotor med Bocsh spisser) åpningstrykk (147bar) testet og sprøyte bildet testet 2 ganger av 2 forskjellige verksteder som KAN Chevrolet : Check
PMD...de kan man jo ikke stole på verken ny eller gammel så der har jeg ikke noe fornuftig å komme med
Timinga på IP dobbelt sjekkes med tec2 i morgen.
Luft i retur veit jeg ikke har ikke tenkt på det siden det ikke er luft i tur delen på IP..
I can see satan coming in a big black Cadillac...you better run.
#9
Posted 09 October 2012 - 18:54
#10
Posted 09 October 2012 - 19:31
I can see satan coming in a big black Cadillac...you better run.
#11
Posted 09 October 2012 - 19:51
tror jeg har nye ubrukte dyserør for sylinder 1 og 2 liggende
kjøpe sett på 8 nye fra ssd og brukte ett av de men husker nå ikke hvilket
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#12
Posted 09 October 2012 - 20:33
#13
Posted 12 October 2012 - 15:23
Edited by Sotengel, 12 October 2012 - 15:29.
I can see satan coming in a big black Cadillac...you better run.
#14
Posted 14 October 2012 - 22:58
I can see satan coming in a big black Cadillac...you better run.
#15
Posted 15 October 2012 - 06:52
#16
Posted 15 October 2012 - 07:27
Hvor mye, totalt med frakt og moms?Bestillt og betalt NY IP fra Kennedy Diesel.. koster jaggu å væra kar..
#17
Posted 15 October 2012 - 20:48
I can see satan coming in a big black Cadillac...you better run.
#18
Posted 17 October 2012 - 14:06
Det er 300 kroner mer enn det de skulle ha på Brd. London for en brukt pumpe m. ukjent km.7322 kr med usps..
#19
Posted 17 October 2012 - 21:13
Edited by Sotengel, 17 October 2012 - 21:17.
I can see satan coming in a big black Cadillac...you better run.
#20
Posted 17 October 2012 - 23:31
var for billig til at jeg turte å takke ja..
pris på motorer og deler i norge er overpriset ja, de oppnår jo ikke annet enn at vi importerer sjøl.