Gå til innhold



Foto

Isofix i 2003 G


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
3 replies to this topic

#1 laffenxxx

laffenxxx

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 403 Innlegg:

Posted 09 June 2013 - 08:55

Har noen montert dette i Gwagen ? Jeg har bestilt delene men er veldig spent på om dette er bare å skru inn . Dette var ikke option på bilen jeg har , til det er den noen mnd for gammel .


#2 Sprinter

Sprinter

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 27 Innlegg:

Posted 10 June 2013 - 17:06

Jeg har spurt bos om akkurat dette og fikk som svar at jeg måtte bytte baksete til et som hadde isofix fra før. Gikk visst ikke ann å få kjøpt løst. Hvor fikk du delene dine fra? Har leita litt sjøl men finner bare noe universalgreier på biltema men det vil jeg ikke satt ungene mine i, det ligner bare på 2 pinglete stroppefester.  Har baksetet i 463 forandret seg i det hele tatt? 

 



#3 laffenxxx

laffenxxx

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 403 Innlegg:

Posted 10 June 2013 - 21:33

Delene er original deler , bestilt for å kunne montere i enkeltsetet da jeg er litt spent på hvordan dette passer . Må ta ut setet og dele det for deretter montere bøyle og deksel . Bøyle og deksel koster ca 200,- pr stk . Trenger 6 av hver for hele setet . Noen plastplugger skal også være med . Dette skrues fast med 8 mm skruer . Forsto at bitene var på lager i Norge. Isofix har utstyrs kode SD0 og er levert fra 2003-2004 som bestillings utstyr . Sete rammen i min bil har ikke samme bestillingsnummer som biler levert med isofix .

Ifølge denne posten skal det ikke være problem å ettermontere dette , her ser du dele nummerene også :

http://www.viermalvi...m_G_nachrustbar

Skal ta noen bilder når dette blir montert .


#4 Sprinter

Sprinter

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 27 Innlegg:

Posted 31 July 2014 - 17:08

Har du montert festene dine nå?