Gå til innhold



Foto

Tips til Jeep Grand Wagoneer?


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
No replies to this topic

#1 Jan Martin

Jan Martin

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 1 Innlegg:

Posted 10 July 2014 - 13:02

Hei!

 

Innser at det kanskje er mest snakk om terrengkjøring osv her på forumet, men prøver meg allikevel.

Vi er en familie på 3 som har bygget oss hus til mange penger og har måttet selge vår 2 Ford Pickups som en følge av dette.

 

Som familiebil har vi nå en nitrist 03 Skoda Octavia. Ja, det er smertefullt...

Jeg har alltid likt Jeep Grand Wagoneer. Synes den har noe tidløst og unikt ved seg. Og den virker praktisk for småbarnsfamilier.

Vurderer derfor å kvitte oss med Octavia`n og skaffe Grand Wagoneer og bruke som daily driver.

Har i utgangspunktet sett for meg nyere årsmodeller fra 86 - 91.

 

Har siklet på www.grandwagoneer.com  Dette tør jeg ikke engang tenke på hva koster..

 

Det jeg lurer på om noen har noen tips om verksteder som skjønner seg på denne typen biler i Oslo-området. 

Alle andre tips i forhold til å bruke en slik bil på daglig basis mottas med takk. Jeg kjenner mest til utsalgssteder og verksteder i forhold til Ford. Jeep er nytt for meg.

Tips i forhold til å gjøre bilen så motstandsdyktig som mulig for norske saltede veier er også fint:-) 

 

Alt handler om å gjøre bilen så driftsikker som mulig. Kan mekke selv også, men tiden strekker stort sett ikke til..

 

mvh

Jan Martin Mælum