Gå til innhold



Foto

Hengarkontakt ZJ, samt feilmelding baklampar


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
2 replies to this topic

#1 Rookie

Rookie

    Offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPip
  • 291 Innlegg:

Posted 18 July 2014 - 14:33

Har nå fjerna alle strømtjuvane fra baklampane, var eitt virvar av kabelsko/ skjøting og knot der.

Fant ei samling med ledningar som tilsynelatande e originale ledningsnettet te hengarkontakta. E det noen som sitt på oversikta over farge og hvor dem skal på den nye kontakta mi? Det e 2 ledningar som e større diameter på enn resta, så går ut i fra at det e jord og pluss. Men da gjenstår 5 ledningar som skal finne sin respektive pol!

Så om noen har eitt skjema/ bilde dem e villige te å dele med meg , sparer du meg for masse knoting og tid :)

 

Får fortsatt beskjed om at det e "rear lamp failure" etter å ha demontert rallemikket, så je e litt stuck på den der.

Det var ei pære som bare lå laus og ødelagt på venstre baklampe, med kilesokkel. (side-markeringslys) Da det ikkje e innfesting for denna i lampesettet, satte je inn ei LED pære for å ha mindre varme kontra glødepære.

 

På andre sida var ledninga bare klipt av, så i håp om at det var der feilen lå, kobla je den inn på ledninga te kjørebaklyset, uta at det fjerna feilmeldinga. Kan det være at je MÅ ha ei eiga pære på den kursen?

Regna med at det holder å ha den innpå ein kurs som står på konstant, likt med markeringslysets funksjon. Noen som veit?

 

Ha ei god helg, håper noen har mulighet te å gi meg noen svar :D


Drit i veiavgifta - Kjør i skauen!

#2 HardKåre

HardKåre

    Skogens kongle

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7424 Innlegg:

Posted 18 July 2014 - 21:44

Her er standard ledninger, men dessverre så er det skjelden at det er noe standard på en amerikansk bil... :)
tilhengerkontakt.jpg


Sent from my iPad using Tapatalk
If it ain't broken, you haven't been looking good enough!
HardKåres Pajeroer
HardKåres Amerikanere

#3 Rookie

Rookie

    Offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPip
  • 291 Innlegg:

Posted 19 July 2014 - 15:24

Takk igjen for svar, HardKåre!
Much appreciated :)


Drit i veiavgifta - Kjør i skauen!