Gå til innhold



Foto

Body-lift :)


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
47 replies to this topic

#1 simon

simon

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1373 Innlegg:

Posted 28 April 2004 - 23:00

http://pub.tv2.no/ne...ticle219254.ece


Simon
----------------
Wrangler YJ -95 4.0L, aut. 2.5" OME, 32x11.5 BFG MT,W8000, Rocksliders, SYE

#2 noclass

noclass

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 973 Innlegg:

Posted 03 June 2004 - 23:00

http://www.akvariet.net/krekar/

Stein Rui 41030086
http://www.offroad.n...p?TOPIC_ID=3591

#3 Amund

Amund

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 8481 Innlegg:

Posted 03 May 2004 - 23:00

Aha, skjønner, da lærte jeg noe nytt.

#4 simon

simon

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1373 Innlegg:

Posted 03 May 2004 - 23:00

Buhund kvad:
<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">
At mange av våre "nye venner" ser på oss innfødte som vantro pakk er ikke rasisme, eller hva??
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Amund kvad likeins:
<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">
du er sikker på at alle med mørk hud mener vi er "vantro pakk"? </td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Bomskudd, Amund. Som Buhund påpeker er det et faktum at noen/mange av våre nye, islamske landsmenn forakter oss fordi vi er vantro. Det har vi blant annet fra utsagn av deres egne imaner.

Krekar representerer en fløy innen islam som vil innføre Sharia, herunder dødsstraff for blasfemi, der de har vinner kontroll, som f.eks i visse områder i Nord-Irak der de gjennomførte nettopp dette.
Det har vi endog fra Krekar selv. Denne middelalderske, facistiske ideologien bør identifiseres for det den er, og fordømmelse på det sterkeste.

Buhund har ikke nevnt mørk hud med et ord, militant islam er en ideologi og ikke en hudfarge. Idelogier kan og bør kritiseres, hudfarge kan ikke kritiseres. Han sier heller ikke noe om at "alle gjør det".


Simon
----------------
Wrangler YJ -95 4.0L, aut. 2.5" OME, 32x11.5 BFG MT,W8000, Rocksliders, SYE

#5 Buhund

Buhund

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1600 Innlegg:

Posted 03 May 2004 - 23:00

Jeg bryr meg ikke om hudfargen men våger å påstå at muslimer flest ser på oss som vantro pakk. Hvis en innvandrer blir banket av nordmenn kalles det rasisme. Har aldri sett det uttrykket brukt når det er omvendt. Det er også et faktum at flere av de forskjellige nye innvandrergruppene ikke tåler synet av hverandre. Da heter det "motsetninger mellom etniske grupper" Det å være skeptisk til mye av innvandringspolitikken er ikke rasimse, det er etter min mening sunn fornuft. Vi kan ikke bare feie problemene under teppet å late som om alt er bare bra. Mvh Odd.

#6 Amund

Amund

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 8481 Innlegg:

Posted 03 May 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">Jeg har egentlig gitt meg men klarer ikke å holde kjeft. "Synderens" innlegg var politisk ukorrekt og over streken. Selv er jeg såpass gammel at jeg husker tiden før "bart og burka" var vanlig i Oslo og må innrømme at jeg lengter tilbake. At mange av våre "nye venner" ser på oss innfødte som vantro pakk er ikke rasisme, eller hva?? Odd

<i><div align="right">Opprinnelig postet av Buhund</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Veeeel, du er jo ikke helt stø selv... du er sikker på at alle med mørk hud mener vi er "vantro pakk"? Forsiktig med kammen, ikke skjær for mange av gangen over den...

#7 THX

THX

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1918 Innlegg:

Posted 02 May 2004 - 23:00

wohooo ny rekord! nesten tror jeg! 1,86 sec på å løfte en mullah

"An expert is somebody who learns more and more about less and less until one day they know absolutely everything about nothing"

#8 Buhund

Buhund

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1600 Innlegg:

Posted 02 May 2004 - 23:00

Jeg har egentlig gitt meg men klarer ikke å holde kjeft. "Synderens" innlegg var politisk ukorrekt og over streken. Selv er jeg såpass gammel at jeg husker tiden før "bart og burka" var vanlig i Oslo og må innrømme at jeg lengter tilbake. At mange av våre "nye venner" ser på oss innfødte som vantro pakk er ikke rasisme, eller hva?? Odd

#9 Catosen

Catosen

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1281 Innlegg:

Posted 02 May 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">Noe ble slettet, "synderen" tok seg sammen og slettet sitt eget innlegg smile.gif

<i><div align="right">Opprinnelig postet av Amund</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">
Jeg så det innlegget før det ble slettet og er helt enig med deg Amund.....

cato

#10 Amund

Amund

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 8481 Innlegg:

Posted 02 May 2004 - 23:00

Noe ble slettet, "synderen" tok seg sammen og slettet sitt eget innlegg smile.gif

#11 simon

simon

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1373 Innlegg:

Posted 02 May 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">
... men jeg er ikke noe glad i rasisme altså.
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Mulig det er noen innlegg som er slettet, men hvis ikke det er det skjønner jeg ikke hvor du tar rasisme fra, Amund.

Rasisme betyr at man tillegger noen bestemte karaktertrekk, mindreverdige eller merverdige, basert utelukkende på deres rase.

Å kritisere, fordømme og/eller latterliggjøre noen på basis av deres MENINGER er ikke rasisme, og i Krekars tilfelle helt på sin plass.


Simon
----------------
Wrangler YJ -95 4.0L, aut. 2.5" OME, 32x11.5 BFG MT,W8000, Rocksliders, SYE

#12 wa-sho

wa-sho

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 694 Innlegg:

Posted 01 May 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">Apropos utenomparlamentariske politiske virkemidler... Carl I. Hagen har flytta inn 500 meter fra huset mitt. Nå SKAL jeg få montert den kufangeren!

300GD STT 33"

<i><div align="right">Opprinnelig postet av Tjærand</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

det var det beste innlegget i denne tråden så langt!!

user posted image

#13 Tjærand

Tjærand

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1202 Innlegg:

Posted 01 May 2004 - 23:00

Apropos utenomparlamentariske politiske virkemidler... Carl I. Hagen har flytta inn 500 meter fra huset mitt. Nå SKAL jeg få montert den kufangeren!

300GD STT 33"

#14 MoNiTo

MoNiTo

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 759 Innlegg:

Posted 01 May 2004 - 23:00

20,43 sek. Jeg vil langpine ham... biggrin.gif

#15 Stian F

Stian F

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 624 Innlegg:

Posted 01 May 2004 - 23:00

1,53 sek, arti d spillet...

Mvh
Stian F

user posted image

#16 Amund

Amund

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 8481 Innlegg:

Posted 01 May 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">2,4 sek... hva faen gjør du Amund

<i><div align="right">Opprinnelig postet av odin</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Jeg er trommis, begge henda på musetasten blink.gif

#17 odin

odin

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 747 Innlegg:

Posted 01 May 2004 - 23:00

2,4 sek... hva faen gjør du Amund

slek går no dagan

#18 Remi Wiik

Remi Wiik

    Remi

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1653 Innlegg:

Posted 01 May 2004 - 23:00

2,21 sek..
Har d vært opp t mæ så sku d ha vært lugga hjernerystelse på han!mad.gif


http://www.offroad.n...de=View&RID=242
http://216.127.92.12...oyingthing.mpeg
http://www3.brreg.no...rvogn/index.jsp

#19 Jeepir

Jeepir

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3070 Innlegg:

Posted 01 May 2004 - 23:00

Egentlig hadde jeg ikke tenkt å kommentere denne, men spillet var jo litt artig da.. smile.gifsmile.gifsmile.gif

#20 Buhund

Buhund

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1600 Innlegg:

Posted 01 May 2004 - 23:00

Vi får gi oss nå. Dette er jo ikke særlig offroad-relatert heller.
Mulla'n engasjerer ihvertfall, det skal han ha. Odd.