Gå til innhold



Foto

Body-lift :)


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
47 replies to this topic

#21 Amund

Amund

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 8481 Innlegg:

Posted 01 May 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">
Eg e kje rasist.. Berre mørkredd:D:D
<i><div align="right">Opprinnelig postet av HighwayPatrol</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

- Og i dag er ooordet... innvandrerbjæffing!

- Hei på de, velkommen til kommunen vår voff voff voff oi, beklager, vi har en sinna hund her, men dere kan spørre hos nabokommunen?

#22 HighwayPatrol

HighwayPatrol

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1502 Innlegg:

Posted 30 April 2004 - 23:00

Okai, den der var vel litt for høglytt. Trekke de tilbake, og so trur eg(hvertfall for mitt vedkommende) det er best å stoppe no:D:D
E kje meininga å trakke på tærne te nåken

97 15 49 87, Jon Svår
http://www.offroad.n...p?TOPIC_ID=9150
Eg e med, stå på, GJE GASS!!

#23 Amund

Amund

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 8481 Innlegg:

Posted 30 April 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">Okai, den der var vel litt for høglytt. Trekke de tilbake, og so trur eg(hvertfall for mitt vedkommende) det er best å stoppe no:D:D
E kje meininga å trakke på tærne te nåken

<i><div align="right">Opprinnelig postet av HighwayPatrol</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Fint. Si hva dere vil om Krekar for min del, jeg har ikke fulgt med på saken i det hele tatt (jai ser ikke på tv, jai skruuuur), men jeg er ikke noe glad i rasisme altså. (Dette er min personlige mening, vet ikke hvor offroad.no står, trodde de hadde nye regler mot rasisme, sex og vold, men jeg var hvertfall ikke kar om å finne dem...)

#24 Buhund

Buhund

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1600 Innlegg:

Posted 30 April 2004 - 23:00

Det kan godt hende du må det. Politikerne har lagd et system som gjør det mulig for nær sagt hvem som helst å ta seg til rette. Hvis Bin Laden lander på Gardermoen kan han ikke sendes ut fordi han da vil bli "forfulgt". Så langt har det gått! Odd

#25 HighwayPatrol

HighwayPatrol

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1502 Innlegg:

Posted 30 April 2004 - 23:00

Ikkje fan om eg vil ha burka og bart i Stortinget!! Då skifta eg statsborgerskap!!

97 15 49 87, Jon Svår
http://www.offroad.n...p?TOPIC_ID=9150
Eg e med, stå på, GJE GASS!!

#26 Buhund

Buhund

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1600 Innlegg:

Posted 30 April 2004 - 23:00

For å dra det enda litt lengre. Du trenger ikke være norsk statsborger for å stemme! For alt jeg vet trenger du det vel heller ikke for å bli valgt? Hva om Krekar danner et parti, får de nødvendige 5000 underskrifter og stiller til valg i 2005. Her i landet har galskapen gått så langt at jeg pinadø tror dette hadde vært mulig. Mulla'n kunne havnet på stortinget uten at vi kunne gjort en dritt for å stoppe det. Har demokratiet kommet for langt?? Odd.

#27 HighwayPatrol

HighwayPatrol

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1502 Innlegg:

Posted 30 April 2004 - 23:00

E litt lett å gå av skaftet for sånne persona du veit skattepengane dine går til
Setter ein sluttstrek, og la heller Oddvar Stenstrøm ta debatten vidare om/når han vil på Holmgang
Her skulle de stå nåke stygt, men de e sletta:D:D
2,8 sek å eg ligg på sisteplass

97 15 49 87, Jon Svår
http://www.offroad.n...p?TOPIC_ID=9150
Eg e med, stå på, GJE GASS!!

#28 Hoelern

Hoelern

    Veteran

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2563 Innlegg:

Posted 30 April 2004 - 23:00

Sist gang Krekar angivelig isolerte seg hjemme og ikke turde gå ut møtte jeg han på IKEA, midt i beste handletid på en lørdag...... jeg foreslo for Britt å bruke Leatherman kniven min... men hun mente det kunne bli litt mye søl !
Mannen får vel snart tur retur bilett og fullt opphold sponset av Se & Hør tipper jeg, mer PR kåt terrorist skal man lete lenge etter.devil.gif

#29 Amund

Amund

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 8481 Innlegg:

Posted 30 April 2004 - 23:00

1,73 sek biggrin.gif

#30 Phaser

Phaser

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 205 Innlegg:

Posted 30 April 2004 - 23:00

2,05sek

#31 Kokken

Kokken

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 428 Innlegg:

Posted 30 April 2004 - 23:00

2.71 sek:D:D:D

93 ZJ 5.2 V8 Laredo

#32 jabh

jabh

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 186 Innlegg:

Posted 30 April 2004 - 23:00

http://www.dagbladet...lla_krekar.html



#33 Buhund

Buhund

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1600 Innlegg:

Posted 30 April 2004 - 23:00

Vær forsiktige nå karer! Tenk om vår muslimske "venn" utsteder en fatwa mot eiere av firehjulstrekkere. Odd.

#34 odin

odin

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 747 Innlegg:

Posted 30 April 2004 - 23:00

Han treng ikke bodylift han treng senkesett 6 fot under torva

Det faen meg godt gjort at folk kan drive på slik, e det ikke råd å bruke sun fornuft lenger, vist folk skal ha oppholdstillatelse så sår de faen meg innrette seg etter våre system og vår væremåte vist ikke så kan de dra hjem vist det er så jævli her, som et lite eks. vist noen kommer på besøk til meg så får de innrette seg etter meg og ikke andre veien

slek går no dagan

#35 HighwayPatrol

HighwayPatrol

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1502 Innlegg:

Posted 29 April 2004 - 23:00

<font size="5">Mullah Krekar er ein JÆVLA TERRORIST</font id="size5">

Komm igjen, berre meld meg for æreskrenking, du Ullah Brækar!!!!
De e de at du blir løftas av ei dame som gjer han forbannja å ikkje nåke anna!!!!

97 15 49 87, Jon Svår
http://www.offroad.n...p?TOPIC_ID=9150
Eg e med, stå på, GJE GASS!!

#36 MoNiTo

MoNiTo

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 759 Innlegg:

Posted 29 April 2004 - 23:00

Ifølge islamsk skikk er det ikke lov for kvinner å løfte menn med mindre de støvsuger, som Otto Jespersen sa i går...

#37 Kokken

Kokken

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 428 Innlegg:

Posted 29 April 2004 - 23:00

Leste at det var xtra ille at "nyheten" hadde spredt seg til de kurdiske områdene i Nord Irak via internett........
Tror de har nok bekymringer i Irak for tiden til at denne saken får ganske liten prioritet.....

93 ZJ 5.2 V8 Laredo

#38 Hilux_35

Hilux_35

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 159 Innlegg:

Posted 29 April 2004 - 23:00

I følge VG har Mulla Kråka anmeldt forholdet på grunn av legemsfornærmelse...
Taper!

Han har også isolert seg i sin leilighet på Grønland på grunn av depresjon av det som har skjedd...
Tåpeli:angry:

Itj gi opp!D går!

#39 Raymond

Raymond

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1699 Innlegg:

Posted 29 April 2004 - 23:00

http://www.vg.no/pub...bs?artid=225541

Jævlig bra!!!


Sitat: Jusprofessor Carl August Fleischer sier til VG at mye taler for at saken blir henlagt.


http://forums.mbworl...line=1055339674
-Raymond
-88 Jeep YJ 258" 33" BFG MT 4" Procomp 7" Warnflares
-Rocky B230, Nå har`n Hiluxaksler og 35" på Beadlockfelger

#40 HH

HH

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 603 Innlegg:

Posted 28 April 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">Lurer på hvem som betaler for han Brynjar gutten sine timer til 12-1500,- pr. time jeg, da...

Frykter det værste !

<i><div align="right">Opprinnelig postet av Blom</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Det er ikke noe å lure på. Det er VI som betaler! mad.gif
Får mest lyst til å BARE jobbe svart når jeg ser hva skattepengene mine blir sløst bort på mad.gif