Gå til innhold



Foto

Justering på dieselpumpa


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
3 replies to this topic

#1 HighwayPatrol

HighwayPatrol

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1502 Innlegg:

Posted 30 April 2004 - 23:00

Hei.
Kan noken fortelle meg kor den justeringsskruen på dieselpumpa som ska gje meg litt meir futt i Hiluxen, sitter??
Nåken som seier at det er innvikla greier fordi det sit ein el.boks på den, å heile driten må skruas ut, å nåken seie at det e berre vrøwell
Fint med bilder og, å korr mykje som kan justerast:D:D

Det er ein 99 modell

97 15 49 87, Jon Svår
http://www.offroad.n...p?TOPIC_ID=9150
Eg e med, stå på, GJE GASS!!

#2 Blomkål

Blomkål

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 4 Innlegg:

Posted 01 May 2004 - 23:00

Legg ved ett bilde, så skal jeg si hvor du ska skru, men husk, du kan sku deg i hel på pumpen, men hvis ikke du øker lade trykket er det lite futt

#3 MoNiTo

MoNiTo

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 759 Innlegg:

Posted 01 May 2004 - 23:00

Jeg skrudde bare ut en skrue. (Fant ikke noe bilde av den) Og stramma til med en mutter. Hadde bilden i gang samtidig, så jeg hørte at motoren gikk opp på turtall. Du kan egentlig skru ut ganske mye, men dersom det ryker svart, må du skru den litt tilbake. Det her gjelder 85mod, og det er kanskje mye som har forandra seg på 14 år..

Harald Hermundsplass
-------------------------
Slærk i rabalderfjøra, kast i coilen, må fylle luft i svinghjulet, så er det bare å kjøre!

#4 im gonna getcha good

im gonna getcha good

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 108 Innlegg:

Posted 09 May 2004 - 23:00

d blir et sinnsykt høyt dieselforbruk vest du jør d der!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
æ kjenne ei me en 4runner som har jort d samme å har angra sæ i hjæl på d..................
ho ska skru ne igjen dn pumpa................
dn 4runnern bruke 2 liter her på jæmstedet å 1 1/2 liter på langkjøring!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
har du pæng, så e d ditt valg.................