Gå til innhold



Foto

Nissan 4X4 klubb


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
69 replies to this topic

#21 Mud Rockie

Mud Rockie

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 7 Innlegg:

Posted 03 September 2004 - 23:00

Hvis noen vil ha treff, så er jeg med. Dette med klubb høres genial ut, men en trenger noen ildsjeler som er villige til å ofre tid for at vi andre skal få det bra.

#22 Dennis

Dennis

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 175 Innlegg:

Posted 03 September 2004 - 23:00

Jeg så for meg mer en samling nå i første omgang, for å få ting på plass ang. oppstarten av klubben. Da kunne vi sittet gjennom de mørke vinterkvelder å fått igang en skikkelig hjemmeside og fått samlet alle interesserte. Da ville vi vært klar med klubben til våren, med hjemmeside og et skikkelig treff sentralt i landet. Blir lettere å få igang dette med et konkret møte å forholde seg til.

#23 Patr-ola

Patr-ola

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 199 Innlegg:

Posted 03 September 2004 - 23:00

Vi må jo ikke dra i gang treffet nødvendigvis i høst. Men på våren når snøen har reist og sommerdekka er kommet på Nissanbarna, er det jo muligheter sikkert også. Samma for meg egentlig. Hvor vi skal være er en annen sak. Det går ikke ann å gjøre alle til lags desverre:(, for det blir nok for langt for enkelte å reise. Eneste ønske herfra er at det er en plass med kjørefelt slik at vi kan få prøvd bilene våre.

1998 Patrol 2,8tdi
"Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler"

#24 supersurfer

supersurfer

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 139 Innlegg:

Posted 02 September 2004 - 23:00

:Deg e me, men vent til våren(sånn at eg kan få bilen ferdig!)

då kjører eg gjerne til korrsomhelstB)

#25 Dennis

Dennis

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 175 Innlegg:

Posted 02 September 2004 - 23:00

.....

#26 Patrol GAL

Patrol GAL

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 3 Innlegg:

Posted 02 September 2004 - 23:00

Det høres interesangt ut m ed et treff, men det er langt å kjøre helt til Trøndelag.

#27 Dennis

Dennis

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 175 Innlegg:

Posted 02 September 2004 - 23:00

Hallo! Et "lite" treff har gjort susen. Begynner å bli sent på sommeren så vi må henge i. For min egen del har jeg fire uker til rådighet for å ha mulighet til dette, det andre er når og hvor. Vi er vel spredt over hele landet her, så det kan vel bli vanskelig for alle interesserte å møte opp. Men for å få prøvd å få dradd igang dette kunne i alle fall noen trefftes for å diskutere hvordan vi skal gjøre dette. Kan jeg få foreslå et møte i Trøndelagen et sted, da er vi i alle fall i "Patrol-Klubb" området for å få snakket med disse også. Send inn synspunkter på dette så raskt som råd, så kan kansje Y-60 Hans snakke men "Patrol-K Levi" for å høre om dette kan passe, evetuelt få arrangert et møtested.

#28 Y60-Hans

Y60-Hans

    BROMM

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 732 Innlegg:

Posted 31 August 2004 - 23:00

` Dette begynner å ligne noe det!

Treff er tingen! Tryner å koble til navna er greit å ha, men et treff
vil jo sannsynligvis gjøre folk enda mer gira på klubb! Og vi har jo
tydeligvis ganske like interesser vi som holder til på dette forumet..

Et treff ville vel kompisene og kjæresten min satt pris på også,
så de slipper å høre på patrol-gnålet mitt hele tida......biggrin.gif

Gjødsler dekka dagli,
men de blir ikke større!?!

#29 ussen

ussen

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 348 Innlegg:

Posted 31 August 2004 - 23:00

En samling høres supert ut, da er det jo sikkert litt enklere å sparke igang en klubb også.

Patrol 85

#30 Patr-ola

Patr-ola

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 199 Innlegg:

Posted 31 August 2004 - 23:00

Tenkte bare å få denne spennende tråden tilbake øverst på topp. Forsvinner vel ut av periferien ellers? Jeg synes også at vi skulle ha en klubb til våre 4x4 Nissanbarn. Har samme problemet som mange andre her, døgnet har for få timer. Så håper det er noen her som har tid og mulighet til å ta tak i vårt felles ønske om en Nissan 4x4 klubb. Om ikke vi får til en klubb, hva med å lage et treff en plass i landet for Nissan eiere, det hadde vært knakende artig å hilst på dere og snakket om det vi har til felles. Så hadde vi jo også fått noen "tryner" til alle brukernavnene som florerer her. Det var no bare en tanke.smile.gif

1998 Patrol 2,8tdi
"Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler"

#31 Patr-ola

Patr-ola

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 199 Innlegg:

Posted 20 September 2004 - 23:00

KJEMPEBRA jobbet Dennis og Y60-Hans. (Aplaus)....Det er bra dere har tid og ork (eller ihvertfall prøver) å få startet en klubb for oss Nissanmennesker. biggrin.gif:D Keep on the good work.

1998 Patrol 2,8tdi
"Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler"

#32 toro

toro

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 471 Innlegg:

Posted 05 September 2004 - 23:00

skall høre med dem...gir lyd ifra meg så snart jeg vet noe...


gi gass da for faen!!

#33 Dennis

Dennis

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 175 Innlegg:

Posted 05 September 2004 - 23:00

Høres alle tiders ut:D:D!! Skal vi prøve å få det til siste lørdagen i måneden (25/9) ?? Det er i så fall siste mulighet for meg i denne omgang. Hør med Levi om dette passer. Hvis dette høres greit ut, kan jeg sende ut nytt emne med oppfordring til samling for alle som er interesserte og som har mulighet. Da har vi litt tid på oss til å få ut beskjeden til så mange som mulig. Hvis "Patrol-Klubben" har et område vi kan disponere for dagen, er jo dette helt toppers. Vanskelig å si hvor mange som kommer, dette vet vi bedre når vi får ut meldingen og får se responsen, men greier vi og få på plass 10 biler tror jeg vi skal være fornøyd.

#34 Patr-ola

Patr-ola

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 199 Innlegg:

Posted 05 September 2004 - 23:00

Kanon. Sakte men sikkert begynner det å nærme seg noe her.Jeg kommer gladelig til trøndelag hvis det passer inn i tidsklemmen min.

1998 Patrol 2,8tdi
"Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler"

#35 toro

toro

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 471 Innlegg:

Posted 05 September 2004 - 23:00

heisann;) vært å snakket med bestfar i kveld,han å levi er gode kompiser og grunnlegere av patrolklubben...å han var positivt innstilt til et slikt treff hær i trøndelagen;) patrolklubben disponerer også et kjørefelt som det går fint ant å sammles i for å diskutere framtiden...men hvor mange er det som har kunne tenkt seg å kommet oppover egentli??

ps:levi er ferdi med den nye patrolen sin;)skikkeli rå patrol som ruller godkjent på 38"

gi gass da for faen!!

#36 Dennis

Dennis

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 175 Innlegg:

Posted 19 September 2004 - 23:00

Ja jøss Y60-Hans, gir nærmere beskjed om når.

#37 freediver

freediver

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 40 Innlegg:

Posted 05 August 2004 - 23:00

dette høres fett ut!!! blink.gif Freediver er me!

#38 patrolman

patrolman

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 567 Innlegg:

Posted 30 July 2004 - 23:00

jeg er med..smile.gif



#39 patrol

patrol

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 159 Innlegg:

Posted 29 July 2004 - 23:00

j er med, høres grisetøft ut.....

#40 Dennis

Dennis

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 175 Innlegg:

Posted 24 July 2004 - 23:00

Hallo igjen, moro å se at det fortsatt er bevegelse. Godt jobba Y60-Hans med at du har fått kontaktet Levi og kjempe bøs at de er interessert der oppe. Jeg har i mellomtiden vært på bøljan-blå, netopp kommet hjem fra "grill-dress" tur og skal på bøljan igjen over helgen, så det er ikke mye jeg har fått gjort nytte av meg med dette. Jeg er vel i samme båt som mange andre av Dere at jeg har veldig lyst men har ikke mulighet, da sikter jeg til å dra dette videre og å ha tid å drive på. Men hold ut folkens, dette skal vi dra igang på et eller annet vis! Det tar tid å få igang en klubb med et sådan kaliber må vite wink.gif. Fortsett med å "sign Dere up", det vil komme til nytte senere når vi skal samle styrkene. Til neste gang jeg er på nett (sept.) håper jeg Dere kan holde emnet aktivt å fortsette med å få brikkene på plass, sakte men sikkert.

Her er det bare å hive seg på, roret er ledig.