Gå til innhold



Foto

Landstreff jeepclubnorway


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
97 replies to this topic

#61 Amund

Amund

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 8481 Innlegg:

Posted 01 June 2004 - 23:00

Godt du ikke så Mumitrollet.

#62 simon

simon

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1373 Innlegg:

Posted 01 June 2004 - 23:00

Godt du ikke så Superman smile.gif


Simon
----------------
Wrangler YJ -95 4.0L, aut. 2.5" OME, 32x11.5 BFG MT,W8000, Rocksliders, SYE

#63 93ZJ

93ZJ

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1152 Innlegg:

Posted 01 June 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">eh,, altså... det har seg slik at jeg blir lett påvirket av film og TV. Spiderman denne gangen, opp veggen til 2 etg gikk fint, men snarveien ned var rask, men mindre myk...

Slapp gips og legen sa at det kan bli mulig å gå på innen 4 uker,, alt håp er ikke ute

invalid hilsen
Johnny


<i><div align="right">Opprinnelig postet av Laredo 86</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Hmm...Jeg trodde Jackass stunt var litt ut. Spesielt etter at mummipappa ble påkjørt i Askim.blush.gif

OME + ALU-BB (3" tot), 31" GY AT/R, JKS QD, SKIDS, RUSTY'S TOWHOOKS

#64 Laredo 86

Laredo 86

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 255 Innlegg:

Posted 01 June 2004 - 23:00

eh,, altså... det har seg slik at jeg blir lett påvirket av film og TV. Spiderman denne gangen, opp veggen til 2 etg gikk fint, men snarveien ned var rask, men mindre myk...

Slapp gips og legen sa at det kan bli mulig å gå på innen 4 uker,, alt håp er ikke ute

invalid hilsen
Johnny

#65 93ZJ

93ZJ

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1152 Innlegg:

Posted 31 May 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">4-6 uker m høyre beinet høyt og med solid gips, og samme m venstre, men uten gips... ER D MULIG.

<i><div align="right">Opprinnelig postet av Laredo 86</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">
Er det lov å spørre hvordan du klarte det:wtf:

OME + ALU-BB (3" tot), 31" GY AT/R, JKS QD, SKIDS, RUSTY'S TOWHOOKS

#66 Rudi

Rudi

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 584 Innlegg:

Posted 31 May 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">hmm kun 12 biler påmeldt til nå.</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">
Ingen vil være nr 13, da ryker vel minst en stikkaksling:wtf:
Det ble visst meg:blink:
Får håpe jeg får medlemskapet i orden snart og da (hint, hint, mas, mas,gnål, gnål, sutre,sutre)
Bare ikke krev meg for ekstra avgift når jeg kommer:mellow:
Kødda:D

<font color="red">M</font id="red">åtte vi alle møte <font color="red">V</font id="red">åren <font color="red">H</font id="red">øyere og bedre skodd,
Rudi

#67 jeeplt-1

jeeplt-1

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 502 Innlegg:

Posted 31 May 2004 - 23:00

hmm kun 12 biler påmeldt til nå.

er det ikke flere som skal til rena:wtf:wtf.gif



øøøøøhhh jeg skulle bare!!
http://powerboat.nu/

#68 petter

petter

    CJ-7

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1034 Innlegg:

Posted 13 June 2004 - 23:00

Morten; hvor mange JeeP`er er vi nå A`:wtf:
Minner om at i fjor var det 56 Jeeper forhånds påmeldt....

petter
CJ-7
AMC 360 ,
2,5"ProComp
1,5"body lift
Tot. Løft. 3,5"++
35x12.5 X-Terrian ProC.
Full Floating Axle

http://www.offroad.n...ode=View&RID=33

http://www.offroad.n...p?TOPIC_ID=1796

#69 Renegade

Renegade

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1050 Innlegg:

Posted 29 May 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">Må man melde se på dette treffet for å kunne delta??
Jeg jobber som F.... for å få byttet en stikkaksel, og takket være simon, så får jeg låne en av ham. Men jeg er vel ikke 100% sikker på å få alt i orden. Derfor lurte jeg på om det gikk ann til å bare dukke opp??
Er klar over at hytter må bestilles, og at det ikke er fler igjen. Men jeg har alltid ligget i telt, og en teltplass behøver ikke å bestilles (sier de på campingen).
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Det er vel et xtra gebyr hvis en kommer uanmeldt.
I tillegg (og det er kanskje det viktigste):
Dette er et sosialt type treff, hvor lørdagskveldens felles bespisning er en viktig del. Maten her må vi forhåndsbestille, så det er slett ikke sikkert det er nok til alle hvis mange bare dumper innom.

Men selvfølgelig: alle er hjertelige velkommen !!


Regards,
PerJ

#70 tomas

tomas

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1117 Innlegg:

Posted 29 May 2004 - 23:00

Må man melde se på dette treffet for å kunne delta??
Jeg jobber som F.... for å få byttet en stikkaksel, og takket være simon, så får jeg låne en av ham. Men jeg er vel ikke 100% sikker på å få alt i orden. Derfor lurte jeg på om det gikk ann til å bare dukke opp??
Er klar over at hytter må bestilles, og at det ikke er fler igjen. Men jeg har alltid ligget i telt, og en teltplass behøver ikke å bestilles (sier de på campingen).

2.5" Procomp
7" WarnFlares
33x12,5 MTR
Warn x8000i Winch

#71 Laredo 86

Laredo 86

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 255 Innlegg:

Posted 29 May 2004 - 23:00

JAJA, da ble d ikke Rena iår heller...
4-6 uker m høyre beinet høyt og med solid gips, og samme m venstre, men uten gips... ER D MULIG.
for 2 år siden røyk servoen dagen før, ifjor gikk motoren, og iår svikta kroppen. Gruer meg til neste treff jeg.. Hva kan skje nå???

Invalide hilsner og kjør litt for meg og... ta bilder og oppdater jevnlig.. om tre uker har jeg nok allerede blitt gal av å stirre i taket.
Johnny

#72 jeepyj

jeepyj

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 274 Innlegg:

Posted 26 May 2004 - 23:00

Da har jeg meldt meg på.
Gleder meg til og prøve ut bilen etter OME og 31" MTR er montert.
Legger med et bilde fra Hellerudsletta.


jeepyj

#73 Per F

Per F

    Team x-files

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4284 Innlegg:

Posted 26 May 2004 - 23:00

Tror Ragnar Skarde har en Dana 18 liggende, hør på <font color="red">90782136</font id="red">

Per
91791531 / 64988722
Per@offroad.no / Ptf@c2i.net
Delespørsmål:23032000
Mfa@offroad.no

Team X-Files (Du tror det ikke før du ser det!)

#74 supersvein

supersvein

    BilKiller

  • Validating
  • PipPipPipPipPip
  • 1095 Innlegg:

Posted 26 May 2004 - 23:00

Om noen kan hjelpe meg med en Dana 18, så øker sjangsene MYE for at jeg kommer med 5'ern... tongue.gif


Svein A.Stiansen
Stiansen Offroad Team
www.offroad.allhere.com

#75 JeepZJ

JeepZJ

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 388 Innlegg:

Posted 26 May 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">Fikk akkurat beskjed om at bestekompisen min har utdrikkingslag den helga...... J***A bra planlegging!! mad.gif Møtte ikke mye fortåelse for biltreff der i gården.... Da får jeg vel prøve å ta fri fra jobben så jeg får kjørt på fredag.....



86 Cherokee 2.8 V6

<i><div align="right">Opprinnelig postet av CherokeeV6</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">


Er i samme båt jeg også, skal i bryllup den 19 så hele treffet går i dass for meg. Faen, jeg som hadde sett fram til det her i lang tid. Blir ikke poppulær hos madamen om stikker av!!!!mellow.gifmellow.gifmellow.gif


Har akkurat Løfta ZJ med 5,5" og 32 tøffler også da!!!!

Tjller, selvsagt med et par sett med Wrangler Bukser!!!! he he

#76 CherokeeV6

CherokeeV6

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 237 Innlegg:

Posted 25 May 2004 - 23:00

Fikk akkurat beskjed om at bestekompisen min har utdrikkingslag den helga...... J***A bra planlegging!! mad.gif Møtte ikke mye fortåelse for biltreff der i gården.... Da får jeg vel prøve å ta fri fra jobben så jeg får kjørt på fredag.....



86 Cherokee 2.8 V6

#77 petter

petter

    CJ-7

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1034 Innlegg:

Posted 25 May 2004 - 23:00

Hmm... ikke så mange enda men, typisk nok så venter folk i det lengste...
Bare en oppfordring til Jeep folket: Meld dere på!!

Kanskje vi slår fjor året; 56 Jeeper forhånds påmeldt,
+ de som kom på "sparkket".

petter
CJ-7
AMC 360 ,
2,5"ProComp
1"body lift
Tot. Løft. 3,5"++
35x12.5 X-Terrian ProC.
Full Floating Axle

http://www.offroad.n...ode=View&RID=33

#78 Stein-K

Stein-K

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1164 Innlegg:

Posted 25 May 2004 - 23:00

Da er vi med.

Kan hende jeg tar med en co-pilot (ragger vanligvis rundt i K5 og det er jo ikke bilen å komme med på dette treffet.) Må han evnt påmeldes, eller er det bilen / sjåføren som teller?

user posted image

#79 morten

morten

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 825 Innlegg:

Posted 24 May 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">
Skal du kjøre Sørlandet, Morten?

<i><div align="right">Opprinnelig postet av Øystein</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Ja, det kommer jeg til å gjøre. Skal kombinere turen med et par andre ting, så det passer best for meg.

--
Morten A. Middelthon
1994 XJ, 7" heving, 35" dekk
1993 XJ, 3" heving, 31" dekk
http://flipp.net/
http://jeep.flipp.net/

#80 Øystein

Øystein

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1655 Innlegg:

Posted 24 May 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">

Hvilken rute kjører du Øystein?

--
Morten A. Middelthon
1994 XJ, 7" heving, 35" dekk
1993 XJ, 3" heving, 31" dekk
http://flipp.net/
http://jeep.flipp.net/

<i><div align="right">Opprinnelig postet av morten</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Skal du kjøre Sørlandet, Morten?