<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote"><blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">
Jeg har både High Output motor OG Power Button. Dette er en 93, samme som Morten sin nye. Jeg har og kjørt 95 mod med Power Button og High Output motor. Også denne var uten AC, men hadde extra vifte og automatoljekjøler, visst jeg ikke husker feil..
En flat Cherokee er ingen tøff Cherokee
<i><div align="right">Opprinnelig postet av eirikrab</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">
Oi! Jammen da tar jo jeg feil da..

Den forsvant ihvertfall fra koblingsskjemaene mine, jeg bekymra med for denne knappen da jeg skulle bytte motor og kasse, helt til jeg fant ut at den ikke eksisterte i skjemaet for 91+. Enten er skjemaene mine helt på jordet eller jeg husker feil, eller så har de du har sett med den knappen vært en sånn Towing Package-utgave eller noe sånt kanskje? Trodde bare ikke den knappen hadde noe med det å gjøre. Så feil kan man ta
<i><div align="right">Opprinnelig postet av Amund</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">Min XJ er 94 mod. og jeg har oxo den Power/Comfort knappen. Har oxo A/C og Ekstra elektrisk vifte.....For meg virker det som EL vifta har med A/C å gjøre fordi den går nesten aldri men så snart A/C er koblet inn går den nesten i ett kjør
cato