Gå til innhold



Foto

Godkjenne 1992 hilux med hevesett


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
3 replies to this topic

#1 Olle95

Olle95

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 4 Innlegg:

Posted 10 July 2020 - 10:48

Hei, har akkurat kjøpt meg en Toyota hilux med 22Re. Kjøpte bilen med knekte bakfjører, og lurer på om jeg skal smelle på den et OME sett. Men her er bekymringen min, bilen har noen spesielle framskjermer og plansider, er dette noe biltilsynet vil henge seg opp i ved godkjenning? Hva må til evt? Skulle lagt ut et bilde men det får jeg ikke til herifra.

Mvh
Ole-Martin

#2 Olle95

Olle95

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 4 Innlegg:

Posted 10 July 2020 - 10:52

bbd8d3089fe73839703cf3ab4f06d03e.jpg
b1f42eab7c0ed572003c3287948f0838.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

#3 Olle95

Olle95

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 4 Innlegg:

Posted 11 July 2020 - 21:03

Hei, har akkurat kjøpt meg en Toyota hilux med 22Re. Kjøpte bilen med knekte bakfjører, og lurer på om jeg skal smelle på den et OME sett. Men her er bekymringen min, bilen har noen spesielle framskjermer og plansider, er dette noe biltilsynet vil henge seg opp i ved godkjenning? Hva må til evt? Skulle lagt ut et bilde men det får jeg ikke til herifra.

Mvh
Ole-Martin



Sent from my iPhone using Tapatalk

#4 vikern

vikern

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 1 Innlegg:

Posted 21 November 2020 - 20:45

du trenger jo ikke nødvendigvis å visse bilen oss BT hvis du setter på OME hevesett. Du har jo med deg TUV papirene i bilen så hvis du blir stoppa så viser du dem frem da. Men breddinga er noe som BT vil reagere på ja. Tror du gjør best i å søke både heving og bredding med en gang. Da må du bare ordne noe små hjul å ha på den når du skal på visning også er det tut å kjør.