Gå til innhold



Foto

Eikeskog 3-4/7-2004


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
1 reply to this topic

#1 Blom

Blom

    Fullstendig uautorisert terrengbilbygger

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3571 Innlegg:

Posted 03 July 2004 - 23:00

Her kommer noen bilder fra helgens treff på Eikeskog utenfor Haugesund.

Gøran i farta, gruppe 3 i seksonen ingen klarte smile.gif


Et bilde til av Gøran. Han kjører vel på BFG MT i 35x12,5


Gøran slet her... Var tung den steinen som er inni sidedøra der, satt fast gjorde den også !


Så var det vel fru Steinar med Steinar selv som co-pilot, slet de også...


Så var det en navnløs (ohmy.gif) person i pajero gen 1 med 35" på...


For å kåre runner up i klasse 3 måtte det omkjøring til... Hvem kommer lengst opp ? Gøran eller han uten navn fra Haugaland offroaders ?




Så noen bilder fra frikjøring. Var visst litt bløtt der, men de dro han fortere opp enn hva kameraet klarte å knipse... Fint takstativ han hadde laget seg til på 70'en, med reservehjulsfeste også...


Over myra i oppkjørte spor. På flatene er det flytende myr...









Ups - var visst litt sporete der, bilen heiv godt på seg, ja smile.gif
Det var visst en viss lyseblå Hilux som ikke hadde problemer med å kjøre her laugh.gif

Litt "ego" bilder må til...




Søren at ingen tok bilder/ når jeg kjørte opp Eikeskogs egen utgave av "verdens bratteste fjell"... Så en får klare seg med et bilde av en viss Hilux på toppen :



Vassing i innsjøen...



Litt lengre ut er det dypt nok, det fikk en erfare sist gang med druknet motor mellow.gif

Fast kjørte en seg også...



Takk til Steinar som tauet meg løs. En dum ting med Eikeskog er mangel på feste for vinsj-wire. man bør nesten være 2 eller flere som kjører. Jan Ove står ved siden av.

Steinar kjørte ned her og over myra til høyre for vannet, gikk "relativt" greit det...


Mens det sa plupp for Blom... Her etter at jeg vinsjet meg over :

Steinar kjører på brede 37x15,5 Baja Claw eller noe sånt, mens mine smale 35x12,5 bar ikke...

Hva jeg synes om finmønstrede gatedekk i slikt føre skal jeg holde for meg selv...

Etter at jeg vinsjet ham bakover så han fikk svingt mot høyre, dro Steinar (eller var det Jan Ove) han over myra og ut på litt tørrere områder.

Vet ikke om dette bildet blir bra, men 4løperen er Jan Ove sin. 2" løft og 33x12,5 AT på 10" felg.


Litt flere ego bilder :



Myrene på Eikeskog kan være farlige...




Blom - 1990 Hilux X-cab og Suki LJ80

#2 Per F

Per F

    Team x-files

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4284 Innlegg:

Posted 03 July 2004 - 23:00

Så morro ut, Øystein!!

Per
91791531 / 64988722
Per@offroad.no / Ptf@c2i.net
JIPPI: JEG HAR FERIE!!!!

Team X-Files (Du tror det ikke før du ser det!)