Neida, det ene batteriet viste 10,5 volt så en av cellene har nok tatt kvelden.
Bilen starter (nesten) som ett skudd. Har fortsatt litt treg start, og tror det er en bitteliten luftlekasje i dieselanlegget ett sted.
Det ble iallefall mer "juice" nå, med 2 maxxima'er!!! Jeg har i tilegg en nedgearet starter, så det er skikkelig snurr i maskineriet.
Trond
Go Chevy and Go Diesel - twice the size and twice the stink........
The CHEVY Garage
Started by
Chevy-Sheriff
, May 07 2003 23:00
589 replies to this topic
#581
Posted 02 December 2004 - 00:00
#582
Posted 21 November 2004 - 00:00
Nå har jeg fått heis i garasjen....
..bilder kommer hvis jeg finner kameraet mitt.....
Go Chevy and Go Diesel - twice the size and twice the stink........
..bilder kommer hvis jeg finner kameraet mitt.....
Go Chevy and Go Diesel - twice the size and twice the stink........
#583
Posted 25 November 2004 - 00:00
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
...men den klarte ikke å løfte Taliban Huntern så langt opp....
Go Chevy and Go Diesel - twice the size and twice the stink........
#584
Posted 25 November 2004 - 00:00
åååå den som bare hadde hatt litt større plass..... Naboene mine hater meg enda jeg bare har 2 biler..
Fet garasje!!!
Fet garasje!!!
#585
Posted 26 November 2004 - 00:00
Kopi av melding:
:Dmen den klarte ikke å løfte Taliban Huntern så langt opp:D:D
Go Chevy and Go Diesel - twice the size and twice the stink........
Opprinnelig postet av Chevy-Sheriff
Sier du det, kjør den opp til meg du TronD....
Du har jo tydeligvis ikke brukt for den....
#586
Posted 29 November 2004 - 00:00
Desverre Tron, løftebukken står nok godt her hos meg.....
Jeg fikk løftet PU'n i den ene enden (fronten), såpass opp så jeg kunne sitte under og jobbe.
Dette bildet ble tatt av dattera mi på lørdag:
Go Chevy and Go Diesel - twice the size and twice the stink........
Jeg fikk løftet PU'n i den ene enden (fronten), såpass opp så jeg kunne sitte under og jobbe.
Dette bildet ble tatt av dattera mi på lørdag:
Go Chevy and Go Diesel - twice the size and twice the stink........
#587
Posted 29 November 2004 - 00:00
Litt av helgens gjøremål:
Skifte av matepumpa på 6,2 diesel er alltid like trangt :
Go Chevy and Go Diesel - twice the size and twice the stink........
Skifte av matepumpa på 6,2 diesel er alltid like trangt :
Go Chevy and Go Diesel - twice the size and twice the stink........
#588
Posted 29 November 2004 - 00:00
Motorvarme element :
Hviket hull bør benyttes ?
Det til høyere er bakerst på blokka, og er der elementet egentlig skal settes inn. Det pga da trenger man ikke modifisere en dritt.
Men gjorde jeg det! NEI!!!, jeg MÅ bare modde...
Ved å velge ett hull mer i sentrum av blokka, effektiviserer man oppvarmingen noe.
Ut med peilepinne og peilepinnerøret. Tettet hullet til røret så det ikke skulle renne frostvæske ned i bunnpanna.
Borret ett 10mm hull i frostpluggen. Da begynte det å renne gitt !!!!
Stappet en slange inn i hullet og ned i ei bøtte. Fikk dermed samlet opp 90% av kjølevannet. Resterende 10% er absorbert av kjeledresen min
Når det hadde rent ferdig, gøyv jeg løs med slaghammer på frostpluggen :
Jævlen måtte gi tapt....
HEPP, hepp.....så var det bare å sette inn denne:
Og da så det slik ut:
Eneste modifiseringen som måtte gjøres, var å bøye til peilepinne-røret en smule, så den ikke lå inntill elementet.
Fix og ferdig og ready to HEAT !!!!!
Go Chevy and Go Diesel - twice the size and twice the stink........
Hviket hull bør benyttes ?
Det til høyere er bakerst på blokka, og er der elementet egentlig skal settes inn. Det pga da trenger man ikke modifisere en dritt.
Men gjorde jeg det! NEI!!!, jeg MÅ bare modde...
Ved å velge ett hull mer i sentrum av blokka, effektiviserer man oppvarmingen noe.
Ut med peilepinne og peilepinnerøret. Tettet hullet til røret så det ikke skulle renne frostvæske ned i bunnpanna.
Borret ett 10mm hull i frostpluggen. Da begynte det å renne gitt !!!!
Stappet en slange inn i hullet og ned i ei bøtte. Fikk dermed samlet opp 90% av kjølevannet. Resterende 10% er absorbert av kjeledresen min
Når det hadde rent ferdig, gøyv jeg løs med slaghammer på frostpluggen :
Jævlen måtte gi tapt....
HEPP, hepp.....så var det bare å sette inn denne:
Og da så det slik ut:
Eneste modifiseringen som måtte gjøres, var å bøye til peilepinne-røret en smule, så den ikke lå inntill elementet.
Fix og ferdig og ready to HEAT !!!!!
Go Chevy and Go Diesel - twice the size and twice the stink........
#589
Posted 05 March 2008 - 15:51
Tenkte nok jeg skulle klare og finne deg og bilene dine her inne Trond!
De er da rimelig kule, har nå hørt din lille datter skryte litt av de også...
Begynt og intr. meg litt for offroad etter en venn av meg kjøpte seg offroad bil!
Er ikke så mye og se av deg på maridalen skole lenger siden ungen din kommer seg hjem selv, men får skrike ut når jeg ser deg neste gang =)
-Kristian (som jobber på Maridalen skole)
De er da rimelig kule, har nå hørt din lille datter skryte litt av de også...
Begynt og intr. meg litt for offroad etter en venn av meg kjøpte seg offroad bil!
Er ikke så mye og se av deg på maridalen skole lenger siden ungen din kommer seg hjem selv, men får skrike ut når jeg ser deg neste gang =)
-Kristian (som jobber på Maridalen skole)
#590
Posted 18 March 2008 - 07:51
Heisann Kristian !
Jeg er desverre ikke på dette forumet så mye.
Som du ser er det dårlig med bilder i denne "garasjen". De er blitt "borte"....
Synd, for her har jeg hatt mye moro.
Ta en titt på denne siden, her har jeg startet på nytt:
http://www.pirate4x4...read.php?t=4521
Mvh. Trond
Jeg er desverre ikke på dette forumet så mye.
Som du ser er det dårlig med bilder i denne "garasjen". De er blitt "borte"....
Synd, for her har jeg hatt mye moro.
Ta en titt på denne siden, her har jeg startet på nytt:
http://www.pirate4x4...read.php?t=4521
Mvh. Trond