Gå til innhold



Foto

Nye GTA


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
69 replies to this topic

#41 JRHauge

JRHauge

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 373 Innlegg:

Posted 30 October 2004 - 23:00

Hehe brukte litt over 100000 op den dårligste hesten men vant aldri... KLarte også skyte dama mi så hun ble litt pisst pga det da.

Noen som har funnet monster trucken?? Har lett meg i hel etter den med helikopter men den er ikke lett å finne!

Drømmen om beltehjul!

www.mattracks.com

#42 suzuki410

suzuki410

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 205 Innlegg:

Posted 01 November 2004 - 00:00

Trenger du masse penger? Da bør du spille på hester. Jeg har nå en formue på 101078354 $. Det gikk dårlig i starten, men nå satser jeg stort og tjener på det. Lykke til.

#43 JRHauge

JRHauge

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 373 Innlegg:

Posted 01 November 2004 - 00:00

Vi fikk litt purk etter oss når vi henta helikoptere. Fikk ikke så godt tid til å lete oppe i nord for det kom jetfly å greier som skjøt på oss. Får ta noe turer til!

Drømmen om beltehjul!

www.mattracks.com

#44 super roof

super roof

    super tak

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1655 Innlegg:

Posted 30 November 2004 - 00:00

holder på med opdraget jeg skal stjele biler for eksport
men mangler et kjøretøy som heter euros
er d noen som vet hvordan d ser ut. eller hvor kan jeg finne d

#45 suzuki410

suzuki410

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 205 Innlegg:

Posted 27 October 2004 - 23:00

Har du spilt ut GTA3? Da vet du om det går an og komme opp til observatoriet i Shoreside Vale. Er det sant at det kommer en fjerde by?

#46 Hi Benzin Lux

Hi Benzin Lux

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 374 Innlegg:

Posted 02 November 2004 - 00:00

Jeg trenger litt hjelp, sitter helt fast. Driver med det oppdraget der du skal kjøre ved sia tåget og skyte de opppå, får det faen ikke til. Har ikke andre oppdrag å velge på heller........ klikker

Marcus

#47 JRHauge

JRHauge

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 373 Innlegg:

Posted 02 November 2004 - 00:00

Når du har kjørt en stund kommer du til en sti på høyresiden du kan kjøre på. Mye lettere å treffe derfra. Ellers lå jeg bare på siden eller foran toget...

Må bare si det er noe dritt med analog styring. blir et helvete når du kjører atv å slikt. Bråsvinger i et sett å klikker.. Mye bedre med pilene som på de andre!

Drømmen om beltehjul!

www.mattracks.com

#48 Jeepir

Jeepir

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3070 Innlegg:

Posted 03 November 2004 - 00:00

Steike å rått altså, er nok riktig som herrene i dagspressen sier, DETTE ER SPILLET sitt ja.. smile.gifsmile.gifsmile.gif

Kuult å dra wheelie så gnist-lågan står etter sykkelen pga. skiltet, jepp blir nok noe GTA nå ja.. wink.gif



#49 suzuki410

suzuki410

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 205 Innlegg:

Posted 06 November 2004 - 00:00

Problemer??? Du kan kjøpe deg maskinpistol. Hoppe ned fra brua og kjøre forover oppe på taket til toget mens du skyter framover.
Det ordner seg, bare du prøver lenge nok.
Jeg vant 99 600 000 på hester i dag, og har nå 379 000 000$ på kotoen. Har kjørt atv traktor hjullaster bmx fly og det meste, men noen bigfoot bil finner jeg ikke.

#50 super roof

super roof

    super tak

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1655 Innlegg:

Posted 06 November 2004 - 00:00

hørt me cdon.com? kjøpte det der. bestilte den 25 og den 30 var det på posten . monster trucen er på den andre øya følg veien når du ser på karte er det en plass som heter flint range der er den. hvist du kommer fra santa maria beach kjør over den lille brua til den andre øya så rett over veien til venstre er det en injerding me en del camping vogner den står inne på området. står ikke der hele tiden er den ikke der kjør en runde å kom til bake så er den der. men b rua er ikke åpen til å bynne med. har du ikke kåmmet så langt kan du svømme over men blir etterlyst spring a ta biln kjør me purken på slep

#51 Solbakken

Solbakken

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 39 Innlegg:

Posted 07 November 2004 - 00:00

letteste måten å få monstertrøkken på uten å få snuten etter seg, er å ta det "oppdraget" (kjøring) inne på coloseumet, hvis du vinner får du monstertrucken og en racerbil..

solbakken
skulle hatt seg...4x4

#52 bezta

bezta

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 46 Innlegg:

Posted 08 November 2004 - 00:00

lurer på.. hvor mye må man spille før noen av de andre øyene åpner seg? har håldt på en stund nå.. og hvordan vet man hvilke hester som er bra?


MÆRN!!

#53 suzuki410

suzuki410

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 205 Innlegg:

Posted 10 November 2004 - 00:00

Det er bare og stå på, det åpner seg litt etter litt. Man kan ikke vite hvem som vinner, men sats på den nest dårligste 6-7 ganger da har den vunnet til minst 9 i odds. Deretter satser du på den dårligste til den har vunnet. 11-12 i odds. du bør ha råd til og tape 10 ganger på rad har du 10000 satser du 900-1000. Nå har jeg vunnet 578 000 000. Nå satser jeg maks vær gang og penga strømmer inn.

#54 JRHauge

JRHauge

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 373 Innlegg:

Posted 18 November 2004 - 00:00

Noen som har klart å få jagerflyet ennå? Har ikke prøvd å få gull på alt på flyskolen ennå... Var innom til byen som er i GTA1(LIberty City). Prøver desperat å komme oss over muren. Må fly langt utover kartet for å komme dit!!

Drømmen om beltehjul!

www.mattracks.com

#55 Jeepir

Jeepir

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3070 Innlegg:

Posted 18 November 2004 - 00:00

Og brått fant jeg det ut.. smile.gif



#56 Jeepir

Jeepir

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3070 Innlegg:

Posted 18 November 2004 - 00:00

Hmmm, sliter bare "litt" fått i oppdrag og hoppe i fallskjerm over demningen, men når denne " Dakotaen " stiger til værs er det umulig å hoppe i fallskjerm, hva gjør jeg..? Jeg har til og med henta en ekstra fallskerm på en av fjellkjedene, der denne " Paris - Dakar Lastebilen er å finne, ved den store lyttestasjonen " med til liten nytte, men når jeg hentett privat jet`n er det ingen problem og hoppe i fallskjerm.. mad.gifmad.gifmad.gif



#57 super roof

super roof

    super tak

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1655 Innlegg:

Posted 19 November 2004 - 00:00

har fått jager flye ja, fikk d etter ett opdrag, har d permanent i hangarn.
flyet er på hangsr skipet kan stjeles etter opdraget men muli d går før å vet ikke

går det an å komme til liberty city utenom opdraget å ??

#58 suzuki410

suzuki410

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 205 Innlegg:

Posted 24 November 2004 - 00:00

Nå har jeg gjort unna 60% av spillet, er det noen som nærmer seg 100%?

#59 JRHauge

JRHauge

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 373 Innlegg:

Posted 25 November 2004 - 00:00

KOmmer seg bare til liberty city under oppdrag!

Er ferdig med alle oppdragene. Er rundt å farter med alle andre ting sokm må gjøres.

På flyplassen i by 3 er der en stor hangar me et SVÆRT passasjerfly som kan stjeles! Nede i høyre hjørne viss husken ikke svikter

Drømmen om beltehjul!

www.mattracks.com

#60 super roof

super roof

    super tak

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1655 Innlegg:

Posted 28 November 2004 - 00:00

har kommet til 79 %.

har tatt gull på alle skolene på bilskolen fikk jeg en hotroad bilen var grei

men den hørtes ut som en bf injeksjon å kjøre egenskapene minte lite om en hotroad