Gå til innhold



Foto

Skal vi finne på noe..


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
133 replies to this topic

#101 EvoMan

EvoMan

    PajeroTeam

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6501 Innlegg:

Posted 26 October 2004 - 23:00

Kopi av melding:
Ikke no rabatter her trur jeg. Bare rettighet til å plage lille meg.
Som glemte å legge til DEA i den nye signaturen min.
Men dette vare vel en tråd om DEA medlemers kjøre tur på lørdag.


Sparket ut av DEA fan club!

Opprinnelig postet av Mona Anette



feil
feil
og
feil

det blir sikkert no rabatter.....
du glemte ikke !!! jeg nevnte det får deg,men du valgte å ikke skrive det....DERFOR UTESTENGT
dette er ikke en tråd om kjøretur for DEA medlemmer---les min andre post eller noe....


ps: du er ei go-jente smile.gif


President Of DEA Fan Club

#102 Jeepir

Jeepir

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3070 Innlegg:

Posted 30 October 2004 - 23:00

Ikke dårlig i det ene øyeblikket Pimp, så i neste Lovens lange arm, hmmm hva blir det neste..? Venter i åndeløs-spenning.. smile.gif

Punkt 1. Hva har dette med Mitsubishi Forumet å gjøre da..? Om vi som kjører her den ene eller andre plassen, hvem har med det og gjøre.. Vi er vel tross alt oppegående mennesker og gjør vi noe galt står vi vel skolerette da også..

Punkt 2. Skjønner ikke helt det spørsmålet ang. rekruttering vs: innteligens.. Men nå er vel kanskje ikke jeg akkurat sånn akademiker da, men jeg tror faktisk det jeg holder på med til dagelig er rimelig viktig uansett..

Punkt 3. Om det var brått sånn at Offroad var liksom en liten interesse greie for deg, da er ved det og snakke nedsettende, eller sette spørsmålstegn med Det vi holder på med lite smart sjakk-trekk..

Punkt 4. Dersom det er så viktig for deg om regelverket rundt kjøring på eller ved dyrket mark, kan jeg si det sånn at, om du brått er ute med en date, på den ene eller andre måten, og du kjører vogna di, om du har noen litt over den hvite stripen på din høyre side er du faktisk en lovbryter du også, dersom du skal sette ting virkelig på spissen..

Punkt 5. Har det aldri slått deg den pussige ideen, at en 18 åring med nok knapper og glansbilder kan skaffe seg en bort-over-bort bil, med utenkelige hestekrefter, med evt. lyst-gass og diversje stæsj, når max hastighet faktisk er 100 km/ t på visse steder, men stort sett altså 80 km/t, med både Biltilsynets og "sånne" som deg om du virkelig er Lovens lange arm`s velsignelse, men og tøffe rundt på et lukket område, langt fra folk og fe, det er jammen meg "skummelt", fordi firehjuls-trekkere Det er jammen farlig det, men om det brått ble bruk for sånne biler i en katastrofe situvasjon, da er vi gode og ha da, men det blir litt som "hundene" de skal sees, men absolutt ikke høres..



Jeepir, still member of DEA fan club & POCUK, MhcG2c

#103 Trondroen

Trondroen

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 737 Innlegg:

Posted 30 October 2004 - 23:00

han har vel fått den reaksjonen han håpet på, å provosere...

Trond, Member of DEA Fan club

#104 Vidar Aas

Vidar Aas

    4x4-Høvding

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 Innlegg:

Posted 30 October 2004 - 23:00

Jepp inteligensen er på topp her. Får vel kjøpe deg en mitsu...
Poenget er vel det, at du kommer her å stiller spørsmål uten helt å kjenne oss, eller vite hva vi driver me...
Klart kan det ødelegge for alle hvis folk blir tatt, men med grundeiers og politiets tilatelse så...
Hør deg litt rundt du, før du begynner å spre galle er du snill. Alle har rett til en mening, og ytre den, men også sjekke at det ligger tanke bak .. smile.gif

#105 EvoMan

EvoMan

    PajeroTeam

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6501 Innlegg:

Posted 30 October 2004 - 23:00

Kopi av melding:
Høy inteligens hos Mitsubishi folket ser jeg.

Eller er dere kanskje hevet over alle?

Hold moralen deres oppe gutter, dere er utrolig flinke til å rekruttere nye offroadere...



Opprinnelig postet av zeb



BRA, du ser godt du, du med lovens aller lengste arm,du virker sinnsykt ærlig og pålitelig med alle de forandringene du gjør på profilen din , og ikke minst du som så mange andre som har så og si ingen poster kommer inn hit på mitsu sidene og kommer med mye saklig, dere ligger inne med ca 100% som forsvinner like fort igjen, og kommer tilbake med et annet navn med mange innlegg og virker seriøs plutselig... vi har skikkelig stor tiltro til deg min venn

men savner noen svar da? hvor vil du hen med spørsmålet ditt? hva tror du kommer ut av det?


President Of DEA Fan Club
and
MhcG2c

#106 EvoMan

EvoMan

    PajeroTeam

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6501 Innlegg:

Posted 30 October 2004 - 23:00

hva med å svare på di få spørsmålene du har fått da?


President Of DEA Fan Club
and
MhcG2c

#107 Jeepir

Jeepir

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3070 Innlegg:

Posted 30 October 2004 - 23:00

Ikke dårlig, absolutt ikke dårlig dette.. Hadde faktisk tenkt å skrive noen velvalgte ord, men hvorfor i alle dager skulle jeg det da..?



Jeepir, still member of DEA fan club & POCUK, MhcG2c

#108 zeb

zeb

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 9 Innlegg:

Posted 30 October 2004 - 23:00

Høy inteligens hos Mitsubishi folket ser jeg.
Hva har antall innlegg med saken og gjøre? Som jeg klarer og se av min egen bruker profil så har jeg vært medlem en liten stund, så jeg er med andre ord ikke smart sier Vikingen fordi jeg spør om et spørsmål samtidig som jeg kun har 5 innlegg..
Og hvorfor tåler dere ikke et helt normalt spørsmål? Eller er dere kanskje hevet over alle?

Hold moralen deres oppe gutter, dere er utrolig flinke til å rekruttere nye offroadere...

#109 Mona Anette

Mona Anette

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 448 Innlegg:

Posted 26 October 2004 - 23:00

Ikke no rabatter her trur jeg. Bare rettighet til å plage lille meg.
Som glemte å legge til DEA i den nye signaturen min.
Men dette vare vel en tråd om DEA medlemers kjøre tur på lørdag.


Sparket ut av DEA fan club!

#110 pajo

pajo

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 815 Innlegg:

Posted 26 October 2004 - 23:00

Godt det skjer no...



Espen, member of DEA fan club


#111 EvoMan

EvoMan

    PajeroTeam

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6501 Innlegg:

Posted 27 October 2004 - 23:00

Kopi av melding:
Kan dere ikke skrape sammen japsene deres og komme til SVINNDAL i steden?? Dit kommer det MASSE raringer som dere kan kjøre fra... inkl MEG! biggrin.gif Hadde vært moro å se dere der nede... smile.gif (Og så kan jeg bli med opp til det hemmelige stedet neste helg eller no wink.gif)

Opprinnelig postet av Amund



Svinndal er ikke stedet for min bil, den er alt for lav !!!
desuten driver vi ikke å kjører fra andre...........biggrin.gif hehe


President Of DEA Fan Club

#112 EvoMan

EvoMan

    PajeroTeam

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6501 Innlegg:

Posted 27 October 2004 - 23:00

Kopi av melding:
Kjøretur for bare DEA medlemmer...ohmy.gif mmmm og jeg som i beste fall bare er DEA sympatisør !...... Neivel gidder ikke å komme jeg biggrin.gif

Opprinnelig postet av Driving



lese og skrive vansker?wtf.gif


President Of DEA Fan Club

#113 paularne

paularne

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 179 Innlegg:

Posted 26 October 2004 - 23:00

Hva skjer i klubben ? Blir det masssse rabatter biggrin.gif

paularne Member of DEA fan club

#114 EvoMan

EvoMan

    PajeroTeam

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6501 Innlegg:

Posted 30 October 2004 - 23:00

Kopi av melding:
Jeg ser kun et serøst spørsmål stilt av Zeb jeg, det er vell dere som slenger med leppa først ???? eller er det noe galt med mine øyne, at han i et senere innlegg drar Mitsu folkets innteligens på bane får nå være så men vær så snill da mann...

Opprinnelig postet av Mad Max



Kopi av melding:
Denne "helge kjøringen" dere bedriver, foregår den på lovlig kjøreområde eller er denne kjøringen med på å ødelegge for oss alle vis dere blir tatt????


ser du på det som et seriøst spørsmål eller en påstand fra en mann som mener han vet svaret før han spør? er det seriøst?

kjøre rundt på svinndal i bil uten tak ,uten bøyle og uten sikkerhets sæla det er SERIØST det, for hadde han velta og gjort seg veldig ille så hadde ikek det ødelagt noen ting for sporten vår, men vi som tross alt kjører rundt i gate godkjente biler...nei vi er ille vi...


President Of DEA Fan Club
and
MhcG2c

#115 Per F

Per F

    Team x-files

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4284 Innlegg:

Posted 30 October 2004 - 23:00

NAF kan ikke ha frikjøringer fordi at de er endel av NAF MOTORSPORT og deres reglement tillater ikke at denne klubben arrangerer frikjøringer, men det forbys ikke at medlemmene deltar på frikjøringer arrangert utenfor klubben, sålenge disse skjer på lovlige områder!

Per
Privat: 91791531 Per@offroad.no
Jobb: 23032000 Mfa@offroad.no


#116 EvoMan

EvoMan

    PajeroTeam

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6501 Innlegg:

Posted 30 October 2004 - 23:00

ihvertfall så er det helt frivelig å være med oss, de fleste her er velkommne på eget ansvar ved neste kjøring


President Of DEA Fan Club
and
MhcG2c

#117 Amund

Amund

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 8481 Innlegg:

Posted 26 October 2004 - 23:00

Kan dere ikke skrape sammen japsene deres og komme til SVINNDAL i steden?? Dit kommer det MASSE raringer som dere kan kjøre fra... inkl MEG! biggrin.gif Hadde vært moro å se dere der nede... smile.gif (Og så kan jeg bli med opp til det hemmelige stedet neste helg eller no wink.gif)

#118 Vidar Aas

Vidar Aas

    4x4-Høvding

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 Innlegg:

Posted 26 October 2004 - 23:00

Nei, er jo 55 mil til oslo da, så... Blir langt ja, på en dag... Men lyst ja, !!!!!
Har jo lyst t å se traktorene deres og !!

#119 Driving

Driving

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1626 Innlegg:

Posted 26 October 2004 - 23:00

Kjøretur for bare DEA medlemmer...ohmy.gif mmmm og jeg som i beste fall bare er DEA sympatisør !...... Neivel gidder ikke å komme jeg biggrin.gif

#120 Pajero86

Pajero86

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 814 Innlegg:

Posted 26 October 2004 - 23:00

Kan jo komme nedover, er ikke såååå langt.....wink.gif
Vi har lyst til å se børsa di live vettu! cool.gif

Pajero86, member of DEA fan club.