Gå til innhold



Foto

hva skjer?


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
29 replies to this topic

#21 Jeepir

Jeepir

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3070 Innlegg:

Posted 23 December 2004 - 00:00

Hmmm, her har vi jo et godt eksempel på at ting brått tar en annen vei enn kanskje den opprinnelige poster hadde i bunn og grunn tenkt seg, men uansett er det vel kanskje forståelig når noen henger seg på videre..

Egentlig hadde jeg ikke tenkt å skrive noe i det hele tatt, men når nå Mitsubishi forumet blir trukket inn i debatten gjør jeg det..

Det er ikke sjeldent å se at Redaktørene får pepper for å ha gjort en "dårlig" jobb fordi enten har de slettet for mye, eller så har de altså glemt det.. Dette er folk som sitter der stort sett på fri-tiden, og når du har så mange brukere som er innom her hver eneste dag så er det ikke enkelt og rekke over alt.. Er nok enig i at dersom et innlegg blir slettet burde vel kanskje eieren ha fått beskjed om dette, men så var det dette med tid da..

Når det gjelder omstendighetene rundt miljøet på Mitsubishi forumet er det jo litt pussig da at andre brukere reffererer til barnehagen i sine respektive forum sider, når det da er snakk om Mitsubishi sidene.. Hvorfor dette da.. Når den gennerelle bruker der synes det er greit ting er som de er der, hvorfor skal "andre" som ikke i strengt tatt trenger å være der klager over akkurat Det Forumet..

Det er jo ikke akkurat noe særlig da om folk blir borte fra Offroad.no om det er den ene eller andre evt. begrunnelsen, men folk forandrer seg vel, og det som kanskje var morro er vel ikke brått like artig i dag, men sånn er det jo bare..

Ps. tror ikke Vikingen akkurat tenkte på deg da Wa-sho, men var vel kanskje mer en support til en annen bruker som også er å finne på Mitsubishi Forumet, så får vi se om debatten dør stille ut..

En fortsatt God Jul og et Riktig Godt Nytt år til ALLE.. wink.gif




#22 Ida

Ida

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 577 Innlegg:

Posted 23 December 2004 - 00:00

Sånn jeg ser det, så er ikke kritikken til Mitsufolket ment sånn at _de_ må forandre og skjerpe seg, men heller at medlemmer av andre fora ikke vil ha det sånn i sitt forum, og også ser at 'pjattpjatt' har begynt å gjennomsyre mesteparten av offroad.no. Dette er iallefall sånn jeg ser på det.

____
.ida.

#23 Tommy

Tommy

    Pirate....

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6300 Innlegg:

Posted 23 December 2004 - 00:00

her er det jaggu mye jeg har lyst å si, men lar klokelig være, vær og en her inne må rett åg slett finne ut hva de trives med, jeg synes et forum med 3400 medlemmer alltid vil bestå av mange personligheter og mange som har forskjellig meninger om hva forumet skal inneholde...

ikke så vanskelig i et form med 150 medlemmer....

la oss ha takhøyde for det her inne, de som ikke trives med det, kan rett og slett la være å bruke forumet..

og til Wa-sho, sorry at jeg slettet innlegget ditt, men når en person som deg med så mye rart og selvbygd i garasjen lurer på om en Volvo B21 har 2-3-4-5-6-8-10 eller 12 sylindre så var jeg sikker på at dette var for å lage et poeng av mange tåpelige spørsmål. slettet og sendte PM...

God Jul (selv om det er off topic)



Tommy Olsen

#24 wa-sho

wa-sho

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 694 Innlegg:

Posted 23 December 2004 - 00:00

hehe som sagt tommy såer den saken ute av verden..
å både ida å selger har sendt meg pm med specs på motorn.

~A€C€A€B~


#25 blazerteam

blazerteam

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3328 Innlegg:

Posted 23 December 2004 - 00:00

En teng e sekkert.Det e sjeldn kjedeli her:D:D

Om en to tre støkka e førn herifrå,hva så.wtf.gif

Dem e jo innom her like vel å det vis berre at det fenga det her forume;)

Å som sagt.GOD JUL

Blazer 77 -83-83-78-89+suburban k10 83
mob nr 95142673


Mo i Rana Offroad Team

#26 Tommy

Tommy

    Pirate....

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6300 Innlegg:

Posted 23 December 2004 - 00:00

slenger meg på siste mann, det mest fornuftige innlegget i hele tråden

Tommy Olsen

#27 wa-sho

wa-sho

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 694 Innlegg:

Posted 28 December 2004 - 00:00

tenkte egentlig å la denne være død.., men ser at biler selgeskjøpes har blitt bytta ut med offroadkjøretøy..

i samme forbindelse har en volvo som lå ute for salg blitt slettet.. enten av redaktører, eller av selger sjøl, på oppfordring..

bare ett spørsmål i den forbindelse.. hva har fjærbein til golf å gjøre på salgs sidene her?

~A€C€A€B~


#28 Tommy

Tommy

    Pirate....

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6300 Innlegg:

Posted 28 December 2004 - 00:00

Øisten Dehnes kjører med golf fjærbein på denne


de kan vel brukes til så mangt....wink.gifwink.gif

Tommy Olsen

#29 wa-sho

wa-sho

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 694 Innlegg:

Posted 28 December 2004 - 00:00

da bøyer jeg meg..
jeg vet jo som kjent ikke om det er 2-4-6-8-10eller tolv sylindere i en b21e..

~A€C€A€B~


#30 terjeeid

terjeeid

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 643 Innlegg:

Posted 28 December 2004 - 00:00

å go` jul alle mann/damer. det er nok mye som kan bedres på her også men for å få bukt med " problemet " må vi vel vær og en starte med seg selv og være litt kritisk til hva en poster på forumet . har selv fått slettet noen innlegg her og vært uenig , men i etterpåklokskapens lys har jeg vel lagt opp til det selv .klart noe virker uretferdig når noen fritt kan annonsere feks en campinbuss under offroad kjøretøy vilt og uhemmet mens andre som har ett noe " vagt " spørsmål opplever å bli fjernet . men forumet er ikke ryddet på en dag ! etter som det nå skal bli en ny linje her får vi " bite " i oss at det kan virke noe urettferdig og tilfeldig innimellom . rom var ikke bygget på en dag ,og jeg tror at -kjøp og salg- forumet vil bli bedre når prossesen som pågår nå er fullført.
muligens kunne det vært en ide med en " alt anet " rubrikk . avslutningsvis vil jeg ønske alle ett godt nytt offroad år !