Bilen er knalltøff, og tøffere ble den med klisterene på siderutene, og eg er helt enig pirate4x4 er akkurat det som burde stå der!
Skikkelig kjipt allt det rotet med garasjen din, der var jo SÅ masse bilder, du har dem sikert liggende på PC`n uansett, men for noe dritt!
Eg laga meg også garasje her inne som du kansje har sett, men så fort eg har noen timer ekstra så kommer eg til og lage en garasje inne på pirate4x4 så fort som mulig.
Nå skal ikkje jeg uttale meg noe om A&A men det er ingen problem og se at det blir ikkje tatt så mye hensyn til medlemmene her inne, virker egentlig ikkje som dem er her inne så mye sjøl heller. Har sendt noen PM er til dem inni blandt om noen spørsmål om dem trenger litt hjelp til tig og tang her inne på forumet, men har ikkje fått noe svar i det hele tatt, dem har sikkert ikke tid til og svare, men alikavell.
Det er jo heller ingen problem og merke at det nesten ikkje er folk her inne på forumet i forhold til hva det før, for da ynglet det av skrive-ivrige folk som svarte nesten før man fikk posta det emnet om feks. spørsmål om ett eller anna. Men nå kan man liksågodt la være og poste noe nytt emne.
Grunnen til at eg persollig ikkje har vent meg helt til med pirate4x4 er rett å slett fargene på forumet, synet mitt er ikkje helt bra og sliter med og se på di grønne og svarte sidene etter noen minutter, men det ordner seg nokk. så eg kommer bare antagelig slette min garasje her eller noe, for det er absolutt 0 respons og få.
Skjønner 100% hvordan du føler ovenfor A&A, har fulgt me
d MYE her inne det siste året, og det er litt hummer å kanari ute å går iallefall! Nok om det.
Men for all del, lag deg en ordentlig ny garasje her inne med masse bilder og snacks. Skjønner at det sikkert ikkje frister like mye men.
Uansett lykke til!