Diverese offroad
Started by
dracan
, Mar 31 2005 23:00
14 replies to this topic
#1
Posted 31 March 2005 - 23:00
Proppeldrift....
Suspekt!!!!
Suspekt 2!
"Abusos non tollit usum"
Nå skal det sveises fast en gang for alle!!!!!!
#2 Guest_hilux33_*
Posted 28 April 2005 - 23:00
Dette må jo være en fin løsning på større flex.
Lurer på om BT hadde likt denne....
http://www.offroad.n...x33/sjakkel.bmp
Ronny 90990434
ronny@offroad.no
Lurer på om BT hadde likt denne....
http://www.offroad.n...x33/sjakkel.bmp
Ronny 90990434
ronny@offroad.no
#3
Posted 14 April 2005 - 23:00
et oppsett uten demping vil virke best i lave hastigheter...tenk deg hvor godt en traktor tar seg fram - selvom den veier 4-5-6 tonn
1988 Chevy Subb 6.2D - th400 - 208 - 265/75-16
Fullsize or no size
1988 Chevy Subb 6.2D - th400 - 208 - 265/75-16
Fullsize or no size
#4
Posted 14 April 2005 - 23:00
joa, blir nok litt stivt det opplegget der. men så jæskla tøff ut for det.
Artig den andre varianten med bladfjærene glidene på skinne/rør også.
Kenneth
--Member of Team Blikkhallen Oslo--
Plymouth Trailduster, 79 mod
Artig den andre varianten med bladfjærene glidene på skinne/rør også.
Kenneth
--Member of Team Blikkhallen Oslo--
Plymouth Trailduster, 79 mod
#5
Posted 14 April 2005 - 23:00
Kopi av melding:
ingen dempere eller fjærer
Viktige komponenter i norsk biltrial.
Men for ren Rockcrawling med megagiring kan det muligens funke.
Det er bare denne ene bilen som har dette oppsettet men har ikke hatt noe suksess enda.
Pål Blesvik
Tlf: 91531373
Member of Insane Rock Crawling Association
PUT UP or SHUT UP!
Fat people are harder to kidnap!!
#6
Posted 14 April 2005 - 23:00
Kopi av melding:
Den har ikke fjæring framme:o
Akselen er boltet rett i ramma..
Opprinnelig postet av Pål
akkurat som på traktor, bare omvendt.
jeg har tenkt på hvorfor "ingen" offroadere bruker en fastmontert aksel og en pendlende? ingen dempere eller fjærer som kan ryke, ingen problemer med kryss, man trenger ikke plass til flex ved den ene akslen...
1988 Chevy Subb 6.2D - th400 - 208 - 265/75-16
Fullsize or no size
#7
Posted 14 April 2005 - 23:00
Kopi av melding:
den rørbilen med demperne opp i ryggen var stilig.
Den har ikke fjæring framme:o
Akselen er boltet rett i ramma..
Pål Blesvik
Tlf: 91531373
Member of Insane Rock Crawling Association
PUT UP or SHUT UP!
Fat people are harder to kidnap!!
#8
Posted 14 April 2005 - 23:00
den rørbilen med demperne opp i ryggen var stilig.
#9
Posted 12 April 2005 - 23:00
Den "roboten" var i Peterson`s 4wheel and offroad for en stund siden. Godt mulig du finner igjen artikkelen på hjemmesida deres.
#10
Posted 12 April 2005 - 23:00
Kan vel føye til noen rariteter jeg også
OBS Denne ramma ligger IKKE opp ned!!!
Pål Blesvik
Tlf: 91531373
Member of Insane Rock Crawling Association
PUT UP or SHUT UP!
Fat people are harder to kidnap!!
OBS Denne ramma ligger IKKE opp ned!!!
Pål Blesvik
Tlf: 91531373
Member of Insane Rock Crawling Association
PUT UP or SHUT UP!
Fat people are harder to kidnap!!
#11
Posted 06 April 2005 - 23:00
Hvor fannt du den roboten?
#12
Posted 14 April 2005 - 23:00
Kopi av melding:
et oppsett uten demping vil virke best i lave hastigheter...tenk deg hvor godt en traktor tar seg fram - selvom den veier 4-5-6 tonn Opprinnelig postet av VCE
Og tenk deg hvor liten stubbe du skal ha under det ene bakhjulet før du velter Mye bedre å få fordelt flexen likt på to aksler...
#13
Posted 31 March 2005 - 23:00
Den Wrangleren var ikke mye pen...
_____________________
Roar Hovet
Tlf: 98883546
Andebu i Vestfold
Suzuki Vitara JLX Cab
_____________________
Roar Hovet
Tlf: 98883546
Andebu i Vestfold
Suzuki Vitara JLX Cab
#14
Posted 31 March 2005 - 23:00
syke bilder =)
If You're Gonna Be Dumb,
You Gotta Be Tough!
Galleri - http://www.offroad.n...wGalery&id=2823
Nb! Ring gratis med www.skype.no
If You're Gonna Be Dumb,
You Gotta Be Tough!
Galleri - http://www.offroad.n...wGalery&id=2823
Nb! Ring gratis med www.skype.no
#15
Posted 03 May 2005 - 23:00
Ønsker meg Lada nå
Sometimes it’s good to be bad
Sometimes it’s good to be bad