Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
ok, ja flytting av demperfesta e jo ikke nå problem!! trur det blir ny bakaksel nu, ska ikke ha mer enn 35" men 10boltern sliter jo med det å!
mye å gjøre med k5 æ å, har ribba den inni nu, ska bygge gulv av "alu diamt plate" baki, å få fresha den opp inni, mulig det blir 3seter benk oxobytte automat, å må sveise et par rusthull.. å kjøpe nye hjul, lyst på boggera 35"
men ser jo bra ut den k5 din, hefter jo ikke før den e på veien!!?
men du sku hadd hele vindu på sian, mye finere enn delte:lol:
kordan motor e det du ska ha i den?
RKR
ingen vits å ta livet alvorlig, ingen overlever uansett!!
Opprinnelig postet av RKR
Bi 6,2 diesel i den hær.Ske bruk den ta bruksbil,men en nyere innsprøytingsmotor ha ikke søtte feil mellom rammevangan...
Å eg lik de siderutn eg.Ha fundert på å lakk ramma rundt svart etterkvært mæn det e no mye anna som må gjøres først..![]()
mob nr 95142673
You dont stop having fun because you grow old, you grow old because you stop having fun.
Mo i Rana Offroad Team
Opprinnelig postet av blazerteam
ok, så det blir by bil ja. dem går jo godt med banks turbo!! treng ikke nå nyere bensiner da:lol: ska du bygge en til offorad oxo?
RKR
ingen vits å ta livet alvorlig, ingen overlever uansett!!
Opprinnelig postet av RKR
Har vældi løst å bygg trailbil av en delebil eg har ståanes.Kvass smallblock(400)241 transferkasse suburban aksla med 456 utveksling som eg nettopp ha bytta tell meg, arb å 38 bogger å maks letta.Utn tak selvfølgeli:D:D
Åsså lægg ijænn vett å forstand heime når man ska ut på tur....
Har alle dela utnom dekk,så ha man bære hatt meir tid.....
mob nr 95142673
You dont stop having fun because you grow old, you grow old because you stop having fun.
Mo i Rana Offroad Team