Gå til innhold

Foto

rana offroad.s nye side

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
4150 replies to this topic

#3621 Runner

Runner

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1736 Innlegg:

Posted 27 December 2005 - 00:00

http://www.offroad.n...d/runner/11.bmp

http://www.offroad.n...d/runner/12.bmp

Snart begynner Paris-Dakar igjen så vi får håpe vi får se noen tøffe 4x4:P

Leon Enge

Rana Offroad Team

#3622 Remi Wiik

Remi Wiik

Remi

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1653 Innlegg:

Kopi av melding:

Snart begynner Paris-Dakar igjen så vi får håpe vi får se noen tøffe 4x4:P

Leon Enge

Rana Offroad Team

Opprinnelig postet av Runner

Ja vi veit jo ka slags bilmerke som vinn det igjen:D

Ett bilmerke som har vunne Paris Dakar år etter år:lol:laugh.giflaugh.gif

#3623 Runner

Runner

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1736 Innlegg:

Selfølgelig så er det dem med mest penger som vinner:blink: Men di mest interesange bilene er di som små teamene har. Dem er jo drittøff:P

Leon Enge

Rana Offroad Team

#3624 Henning

Henning

Grunnlegger Harstad Offroaders

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4712 Innlegg:

det e jo bære en fabrikant som satse på paris dakar.... e jo dæffør di vinn kvær gang... ikkje før at di e best... blir som det norsk damefotball laget.... med engang di andre gidda å satse så va vi ikkje best længer biggrin.gif

1979 Land Rover
1980 VW
1981 Land Rover
1982 Renault
1983 Mercedes
1984 Porsche
1985 Mitsubishi
1986 Porsche
1987 Peugeot
1988 Peugeot
1989 Peugeot
1990 Peugeot
1991 Citroen
1992 Mitsubishi
1993 Mitsubishi
1994 Citroen
1995 Citroen
1996 Citroen
1997 Mitsubishi
1998 Mitsubishi
1999 Renault
2000 Renault
2001 Mitusbishi
2002 Mitsubishi
2003 Mitsubishi
2004 Mitsubishi
2005 Mitsubishi

Så da konludere vi med at Mitsubishi e like bra som Peugeot, Citroen å Renault som åsså har mange seira.

nytt slagord før mitsu:

Mitsubishi the Japanese Renault

Det bør øke salget dæmmes biggrin.gif

http://www.nmk-harst...ult.asp?cmd=105

http://www.offroad.n...ed/henning/logo henning.bmp

#3625 Remi Wiik

Remi Wiik

Remi

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1653 Innlegg:

Posted 28 December 2005 - 00:00

Kremt..
Henning det e ikke det at du e dårlig t å tæll, men det e bare måten du e dårlig tel d påbiggrin.gif:D
Såvidt æ kan se så har Mitsubishi vunne heile 10 ganga!
Mens Renault har vunne 3 gang!
Å Citroen har vunne 4, så det kalle æ bra forskjell:lol:
E bra sikker på at en Pajero kommer til å vinn i år og;)biggrin.gif:D

Edit: Så nu at Peugeot hadde vunnet heile 4 gang dem og:blush:biggrin.gif

#3626 toresin

toresin

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 207 Innlegg:

- Chevrolet
Det mulig at det kan gå an jo vi sier kanskje, rimeord som funker på Cheverolet Avalanche
En tur like lang som Maos marsj, fra butikk til butikk for få å bytte inn min Chevy Avalanche
Like lummer og tvilsom som filmen 'Jeg er Dina', på vaskebrett-vei med Chevrolet Lumina
Etter to salg var markedet metta, så var det slutt for Chevrolet Baretta
Jeg maste på selgeren som sa kanskje -kanskje, til å ta innbytte på min grusomme Chevrolet Avalance
Du må ha klær og sko som tåler både regn og sne, skal du ta sjangsen på å kjøre Chevrolet
Med like gode utsikter som den siste keiser, stilte han på bilslalåm med en Chevrolet Blazer
Sunn fornuft har liten sjanse når det gjelder gode argumenter for kjøp av en Chevy Avalanche
Med temperatur og vannforbruk som et tyrkisk bad, gjør du turene korte i en Chevy Nomad.
Som en tonedøv som forsøker å synge en skala, like harmonisk som nye Chevrolet Impala
Naboen gjødsler panisk våre skillende hekker, for å tape av syne min Chevrolet Tracker.
Trafikkregler følger jeg, om de er rette, hvis de passer for meg og min Corvette.
Like snill mot miljøet som "Exxon Valdez"*, men langt mindre dynamisk er Chevy Caprice. (*=am. uttale)
En fiskepudding blir fast som fjell sammenlignet med understellet på en Chevy Chevelle.
Jeg har refleks og kondom og spiser fluortablett, alt hever sikkerheten når du kjører Corvette.
Mannen med ljåen kaller seg min kollega, hver gang jeg har passasjer i min Chevrolet Vega.
Like moderne som politikken til Fidel Castro, kjøreegenskapene på Chevrolet Astro
Like upopulær som bomber i klaser, når kommer forbudet mot Chevrolet Blazer?
Av og til kan selv en reklamefyr komme til kort, som feks han som fant på navnet Chevy Blazer Sport
Du bør vinne på tipping, lotto og flax, hvis du skal ha råd til å fylle opp en Chevy cab Duramax
Når det regner sier man ofte at de har åpnet himmelens sluser, helvetes er åpnet EN gang, og da kom Cutlass Cruiser.
Jeg fiksa en teip med no hardt og heavy, den drepte en 8-track i min gamle Chevy
Den franske kolonimakten døde ved Dien Bien Phu, drømmen om Amerika ved Chevrolet Malibu.
Han feiret dagen med å spy, nå hadde han forsøkt i et år å selge sin Chevy Celebrity
Rederen fikk betydelig øket sin totale tonnasje, da han kjøpte seg en pickup Chevrolet Commanche
Naturverneren gikk med drøm om å bytte bransje, kjøpe cowboyhatt og Chevrolet Commanche
Av tekniske finesser jeg forstår ikke en puck, derfor trives jeg bak rattet på min Chevy truck
Like kult som å spille heavy, er det å eie en Chevy
Teknisk avansert som en australsk "Didgeridoo", den amerikanske klassikeren Chevrolet Malibu.
Når du har mer bruk for en energiminister enn nasjonen Peru, er det på tide å bytte ut din Chevrolet Malibu.
Når 'a Marte Svennerud sa "Je' tek alle sju", så var det i visshet om alle fikk plass i hennes Chevrolet Malibu
Som å spille klassisk musikk på Kazoo, stille på offroadtreff i Chevrolet Tahoe
Like vanskelig som å tippe tolv rette, forklare designet på Chevrolet Corvette
Det verste som kan skje en med Tourette, dele garasje med en fribryter som kjører Corvette
Et like godt kjøp som en brukt engangsgrill, den amerikanske klassikeren, Chevrolet Beuville
Han fikk en sladd, og så en fem-seks til, etter å ha gasset litt i en rundkjøring med sin Chevrolet Beuville
Han opplevde sitt eget livs Kartago, da girkassa røyk på hans Chevrolet Camaro
Samme fart som en søvning og stappmett koala, slik er svingegenskapene på min Chevrolet Impala
Hans dysleksi var ikke hans største problem, det var da han inviterte med Dalai Lala - på tur med sin gamle og slitte Imapla
En tyggegummiklump i ekstra stor skala, slik karakteriseres best Chevrolet Impala
Han var køntrifan og synes det var skikkelig raft, med plysj og plast i sin Chevy Starcraft
Han var nå liksom den feminine typer med sans for blonder og taft - det var lett å se på innredningen i hans Chevy Starcraft
Bilvalget var styrt av en indre kraft, det er noe overnaturlig ved å velge Chevy Starcraft
Han var lite fokusert og dårlig konsa da han gikk ut og kjøpte sin Chevy Monza
Han var kjøpt og betalt og til pipa sponsa, det var blindeforbundet som betalte hans Chevy Monza
To styrmenn og fire gaster er besetningen for å manøvrere en Chevrolet master.
Inkassokara slo full retrett, når han ville gi dem nøklene til sin Chevy Corvette.
Stødig som en debutant på rullebrett, aktiv kjøring med Chevy Corvette.
Med presisjon og nerve som Wilhelm Tell, inn garasjeporten med min Chevy Chevelle.
Med sponsing fra Statoil, Hydro og Shell, får jeg råd til olje på min Chevy Chevelle.
Ingen regissør kan skape slik skrekk og gru, som litt kjeglekjøring med en Chevy Malibu.
Latter og hånende blikk var alt jeg fikk, da jeg møtte opp på sportsbilstevne med min Caprice Classic
Som om Jesus skulle ridd inn i byen på en Gnu, stille på biltreff med Chevrolet Malibu
Som å ha brune sko til smoking på galla, å sjekke damer i en Chevrolet Impala
Like smakfull som statuen Maniken Pis, interiøret i min Chevy Caprice
Hun vant og hun vant ja alt var hun best i, unntatt hennes dømmekraft og valg av Chevrolet S-10.
Han mente han var martyr, men kom ikke til paradis, det holdt ikke å ha eid en Cheverolet Caprice
Jeg driter i om naboene snakker, jeg nekter å gjemme min Cheverolet Tracker
Stilen var langt unna Fantomets hest Hero, stilen på en Chevrolet Alero.
Det er mye fjell og daler i Colorado, dermed får du ikke parkert din Chevy Silverado
Dødssyndene slutter ikke på sju, den åttende er Cheverolet Malibu
Har startet opp et reiseselskap kalt "ekstreme reiser", kjører turister på grusveier i en Chevy Trailblazer
Han visste han hadde latt seg lure, han fikk vektkontroll på sin Chevy Venture
Som en klassisk corner fra Harry Kure, ble det stang ut med hans Chevy Venture
Hans øyne ble våte og hans panne fikk en fure, når vi spurte hvordan det gikk med han Chevy Venture
Hele familien hans gikk rundt og var sure, når han fortalte at feriebilen var en Chevy Venture
På en veldig høy og smal plansje kan man tegne salgskurven på Chevrolet Avalanche
Det lønner seg å ha en sønn som er hacker, nå skal han trimme chippen på min Chevrolet Tracker
Skinnslips og sossejakker, er like moderne som Chevrolet Tracker
Det kan bare være en som syns den er vakker, han som har tegnet Chevrolet Tracker
Sliten som en narkotikapåvirket backpacker etter fire uker i en Chevrolet Tracker
Som en kvinnelig østtysk sleggekaster med PMS, du skal vite hva du gjør i en Chevrolet Express
Har du solbriller og stor sombrero, blir du ikke gjenkjent i en Chevy Alero
Maks toogsytti på Fiskumsletta, den går ikke som et skudd min Chevy Beretta
Han satte i et hyl som kunne gitt jobb på La Scala, da kona sviongte inn med en Chevy Impala
Som å tilbringe dagen i en smørbrødgrill, det er ikke aircondition i min Chevy Beauville
Et navn som rimer litt på 'spy' - og dessuten ligner, er AUTOnomy
En ting du aldri vil få lov å lease, er en 1994 Chevy Caprice
Like lett å bli kvitt som vitnene til Jehova, min pent brukte Chevy Nova
Mål og vekt som en GP-Racer, ene forskjermen på Cheverolet Blazer
Like koslig som Dacapo og Lønn Arnesen på TVen i stova, en kjøretur i min gamle Chevrolet Nova
Med fjæringsvandring som norske fjell, bør du ikke ta over en Chevy Chevelle
Like morro som røykeplaster, min prøvetur i Chevy Starmaster
Kiropraktoren feiret med brus og is, at jeg skulle begynne med rally med en Chevy Caprice
Like spennende som de nye klærne til en keiser, er vel neppe facliften av den nye Chevy Blazer
Jeg tok beina fast og lot meg ikke kue, jeg sitter pokker ikke på med en Chevy G20
En av hans aller største laster, var en forkjærlighet for Chevy Master
Mindre trygt enn russisk rulett, tidlig 70-talls chevy Corvette
Sympatisk og imøtekommende som Ku Klux Klan, drftsutgiftene på en bensindrevet Suburban
Hver kveld jeg setter meg ned og ber, om at noen skal kjøpe min Chevy Bel Air
Askeladden ropte ”Jeg spant jeg spant” til Pål og Per, det var et eventyr å kjøre med hans Chevy Bel Air
Espens to brødre Pål og Per, fikk ingen prinsesse, men en Chevy Bel Air
Like kvalmende som konsentert jorbærsaft, en kjøretur i Chevy Starcraft
Han måtte ta tømrerlinjen for å lære seg laft, for vedlikehold av interiøret i hans Chevy Starcraft
Det gikk nå mest i plysj og taft, han synes det var lekkert i hans nye Starcraft
Han syntes selv det var ganske raft, han monterte rødt lys i sin nye Starcraft
Kvikkstyrt og smidig som en tysk hengebro, den siste versjon av Chevy Tahoe
Han håpet det var noen der ute som forsto, han forsøkte fortvilet og selge sin Chevy Tahoe
Myk og tilgivende som mannen som slo, fjæringen på min Chevy Tahoe
Det hjalp ikke med bibelstudier og ekte tro, han fikk ikke start på sin Chevy Tahoe
Klovnenese og store sko, følger gratis med ved kjøp av Tahoe
Jeg er liten og grå og har ingen laster, ja bortsett fra grombilen en Chevrolet Master
Han hylte "er den lakka med raster" , lakken var ikke lekker på hans Chevrolet Master
De spydde og spydde, akk og ve, grunnet fjæringen i en Chevrolet
Han levde som en asket og hadde ingen laster, alle penga ble brukt på en Chevrolet Master
Om veigrepet de alle ler, når jeg prøver å ratte min røde Corvair.
Til forsikringsselskapet jeg sa: vær nå fair, selv om jeg bulka min Chevy Bel Air
Med knærne i spenn og ryggen i svai fikk han klemt seg ned i sin Callaway.
Det ville aldri bli noen førstepris, for meg og min rammeskeive Chevrolet Caprice
Bilens sine qua non forsvant med ett, kingbolten løsnet på min gamle Corvette
Jeg liker nok best at veien er rett, der jeg fyker fram i min røde Corvette!
På flygende teppe, med flippskjegg og turban, forlot han sin funklende nye Suburban
Stolt og kry som en naken keiser, kjørte han rundt i en Chevrolet Blazer*
Med rådebank og et svidd relé, håpet var ute for hans Chevrolet
Konkuransen var fiksa og ikke fair, han i Corvette og du i Corvair
Han hadde et skjegg som fidel castro, det satt fast i døra på hans Chevy Astro
Jeg satt der i varmen og pusta og svetta - sentrallåsen røyk på min Cheverolet Beretta
Fløtt deg te' si'a, ha deg tur vei'n, den er bred og diger min Chevy Biscayne
Kjerra er no' dritt og den lukter som en fis, jeg tror jeg går på do i min Chevrolet Caprice!
Det føles som jeg kjører en døddrukken ku - jeg tar hårnålsvinger med min Chevy Malibu
Bilhold er dyrt, så nå er jeg sponsa, det står MAMMA på siden av min Chevrolet Monza
Min sønn løp og ropte: Mor har du sett det? Nabo'n har kjøpt seg en helt ny Corvette!

<tilbake>

*Kan trenge nordnorsk uttale for å funke! smile.gif

tores

#3627 blazerteam

blazerteam

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3328 Innlegg:

biggrin.gif:D:D

mob nr 95142673

You dont stop having fun because you grow old, you grow old because you stop having fun.

Mo i Rana Offroad Team

#3628 blazerteam

blazerteam

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3328 Innlegg:

mob nr 95142673

You dont stop having fun because you grow old, you grow old because you stop having fun.

Mo i Rana Offroad Team

#3629 blazerteam

blazerteam

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3328 Innlegg:

Denne jul har jeg sett lyset:D Jeg har koset meg og kjørt Honda. Så no skal jeg selge alt usa biler å kjøpe meg en japse:P Da kan jeg sitte inne hver dag å slippe å skru:P Så nyttårsløftet blir Japsebil til meg;)

mob nr 95142673

Mo i Rana Offroad Team

#3630 Dodge

Dodge

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 434 Innlegg:

Kopi av melding:
Denne jul har jeg sett lyset:D Jeg har koset meg og kjørt Honda. Så no skal jeg selge alt usa biler å kjøpe meg en japse:P Da kan jeg sitte inne hver dag å slippe å skru:P Så nyttårsløftet blir Japsebil til meg;)

mob nr 95142673

Mo i Rana Offroad Team

Opprinnelig postet av blazerteam

kordan offroad-bil ska du da bygg dæ? e rover-8 godkjent som japse? eller bli det megahæva honda med 44" MT, 1.4VTEC, mega-widebody-kit,43" alu-felga osv,osv...? kan tenk mæ dugnadsgjengen bli å stå i køøø!!!

Daniel Krüger

1984 Nissan KC(bruksbil)
1970 Volvo 142 (prsjekt)
1969 Dodge polara

#3631 blazerteam

blazerteam

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3328 Innlegg:

Ha eg verkeli skreve det der:blush:blush.gifblush.gifsleep.gifsleep.gif

mob nr 95142673

Mo i Rana Offroad Team

#3632 blazerteam

blazerteam

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3328 Innlegg:

Eg ha ikke skreve det der...Helt sant...Det e nån som ha logga seg på som meg.....sleep.gifsleep.gifmad.gifmad.gif

mob nr 95142673

Mo i Rana Offroad Team

#3633 Runner

Runner

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1736 Innlegg:

Ja ja du er kommet på rett vei Arild. Bedre sent en aldri

Du kan begynne å bygge en slik en;)

ps. gjett vilken navn som kom opp på pc min når jeg skulle logge meg på, Eneste jeg kom bort i var b. Så jeg kunne ikke dy meg:D:D:D:D

Leon Enge

Rana Offroad Team

#3634 blazerteam

blazerteam

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3328 Innlegg:

Ha det vøre motsatt,så ha ikke eg heller greid å dy meg.....biggrin.gif:D

mob nr 95142673

Mo i Rana Offroad Team

#3635 Runner

Runner

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1736 Innlegg:

Må på julemiddag så jeg har ikke tid å vente på svar;)

Leon Enge

Rana Offroad Team

#3636 512TR

512TR

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1189 Innlegg:

Kopi av melding:

mob nr 95142673

Mo i Rana Offroad Team

[/quote]

blazerteam, har du levd på akevitt hele jula ?

Dette må da være fylleprat??

512TR

"There is only ONE true American sportscar...the JEEP" -- Enzo Ferrari

#3637 blazerteam

blazerteam

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3328 Innlegg:

Posted 29 December 2005 - 00:00

Mulig det er fyllevrøvl,men det var ikke fra min munn de ordene kom:D:D.....

mob nr 95142673

Mo i Rana Offroad Team

#3638 blazerteam

blazerteam

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3328 Innlegg:

Hehe....Leon ha fått seg nye brilla å tastatur......biggrin.gif:D

mob nr 95142673

Mo i Rana Offroad Team

#3639 blazerteam

blazerteam

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3328 Innlegg:

mob nr 95142673

Mo i Rana Offroad Team

#3640 Runner

Runner

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1736 Innlegg:

Kopi av melding:

mob nr 95142673

Mo i Rana Offroad Team

Jeg syntes den var bra jeg;) Eg flira godt når jeg skreiv den:D Jeg syntes jeg var snill med deg:D Den kunne ha vert verre
Men du fikk vel mareritt når du leste den:D:D

Leon Enge

Rana Offroad Team