Gå til innhold

Foto

rana offroad.s nye side

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
4150 replies to this topic

#3981 Meduza

Meduza

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 104 Innlegg:

Posted 25 March 2007 - 19:28

Hallo!!
No bjynn d pinadø å vårest! Nån nye plassa dåkk ha tænkt å utforsk i sommer? biggrin.gif
Va du å såg på Suburban i Sjåneset Arild?

#3982 blazerteam

blazerteam

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3328 Innlegg:

Posted 26 March 2007 - 17:17

Tørr jo ikke dræg på tur nån plass lenger.....Kan jo vær en fugletitter der dribble.gif

Såg føræstn politie hadd bilbelte å mobilkontroll i byen i dag..Borte atme rundkjøringa neffør Trønsdal..Der sto dem med kikkert å grier...Ska lur på om dem ha fått beskjed fra fugletittern å bruk sånne metoda laugh.gif biggrin.gif tongue.gif

Va å såg på den Suburban,men han sku jo ha så mye førr den......Dessutn har eg vest nok dela..... whistle.gif

Eg veit føræstn av fleire sånne no....
mob nr 95142673

You dont stop having fun because you grow old, you grow old because you stop having fun.

Mo i Rana Offroad Team

#3983 Runner

Runner

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1736 Innlegg:

Posted 26 March 2007 - 18:48

Ranas største Amcar entusiast dry.gif På et JAPANSK kjøretøy

Attached Thumbnails

• DSCF0415.JPG

Leon

Rana Offroad Team

#3984 Runner

Runner

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1736 Innlegg:

Posted 26 March 2007 - 19:12

Arild sitter på en 2007 mod............. Jeg på en 2008 Nytro biggrin.gif

Attached Thumbnails

• 2007_03260003.JPG

Leon

Rana Offroad Team

#3985 blazerteam

blazerteam

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3328 Innlegg:

Posted 28 March 2007 - 10:10

AKKURAT mad.gif dry.gif ..Det e ikke lov å ta bilda når man ikke veit om det blush.gif biggrin.gif

Trur faktisk eg fikk løst på scooter i helga,men lages dæm i støypjern?
mob nr 95142673

You dont stop having fun because you grow old, you grow old because you stop having fun.

Mo i Rana Offroad Team

#3986 RR-CLASSIC

RR-CLASSIC

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 49 Innlegg:

Posted 28 March 2007 - 22:17

QUOTE(blazerteam @ 28 Mar 2007, 10:10) <{POST_SNAPBACK}>
AKKURAT mad.gif dry.gif ..Det e ikke lov å ta bilda når man ikke veit om det blush.gif biggrin.gif

Trur faktisk eg fikk løst på scooter i helga,men lages dæm i støypjern?

Yeah.... Dem lages nestn i støypjern Arild. laugh.gif Vi i Ranen og omegn gammelbeltemotorsykkel og brendevinsforening har fleira eksemplar, under restaurering! Eg hold på med ein 67 mod Sno Trick.
Ein serdeles vakker Beltemotorsykkel, som eg ska sett i ein rå devil.gif Sachs 297 ccm motor på heile 18 hk.

#3987 blazerteam

blazerteam

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3328 Innlegg:

Posted 29 March 2007 - 13:46

Sachs????e du vørte frisør? biggrin.gif biggrin.gif ..Eg kan bære small block å big block å sånn..E det en small block den saksa di?
mob nr 95142673

Mo i Rana Offroad Team

#3988 Runner

Runner

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1736 Innlegg:

Posted 29 March 2007 - 16:01

QUOTE(RR-CLASSIC @ 28 Mar 2007, 22:17) <{POST_SNAPBACK}>
Yeah.... Dem lages nestn i støypjern Arild. laugh.gif Vi i Ranen og omegn gammelbeltemotorsykkel og brendevinsforening har fleira eksemplar, under restaurering! Eg hold på med ein 67 mod Sno Trick.
Ein serdeles vakker Beltemotorsykkel, som eg ska sett i ein rå devil.gif Sachs 297 ccm motor på heile 18 hk.

Eg begynte å kjøre Scooter med en Sno Trick Gul og den var på hele 12 hk blink.gif Og på nabogården hadde
dem en Sno Trick Rød og det var et råskinn på 20 hk biggrin.gif Dette var i begynnelsen på 70 tallet biggrin.gif
Hadde også en Larven på den var det en bakmontert 12 hk. Men problemet med den var at man hadde skian på føttern. Vart fort jævla ont når man fikk skian under beltet i fart blink.gif Men den kom seg fram over alt, Var ikke lett å spinn laus rolleyes.gif
Hvem er det som er med i foreningen? Veit om en gammel Ski-Doo. Kansje er det plass for meg også.
I Lycksele området så kjører dem drag med gamle scootere Kalles Sega open. Finnes klasse for orginalt og trimmet. biggrin.gif

Attached Thumbnails

• 06sega11.jpg
  • 06sega6.jpg
  • 06sega15.jpg

Leon

Rana Offroad Team

#3989 blazerteam

blazerteam

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3328 Innlegg:

Posted 11 April 2007 - 14:58

No e Leon med familie snart på anner sia dammen..God tur ska dæm ha..Når han kjæm tebake e han vel fullstendig konvertert thumbsup.gif

Ellers....Ke det står tell med folke?..

Eg skru sammen en tohjulstrekker førr øyeblekke,så eg har egentli ikke så mye å sei på det hær forume huh.gif rofl.gif
mob nr 95142673

Mo i Rana Offroad Team

#3990 dalix

dalix

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2225 Innlegg:

Posted 12 April 2007 - 00:33

QUOTE(blazerteam @ 26 Mar 2007, 17:17) <{POST_SNAPBACK}>
Tørr jo ikke dræg på tur nån plass lenger.....Kan jo vær en fugletitter der dribble.gif

Såg føræstn politie hadd bilbelte å mobilkontroll i byen i dag..Borte atme rundkjøringa neffør Trønsdal..Der sto dem med kikkert å grier...Ska lur på om dem ha fått beskjed fra fugletittern å bruk sånne metoda laugh.gif biggrin.gif tongue.gif

Va å såg på den Suburban,men han sku jo ha så mye førr den......Dessutn har eg vest nok dela..... whistle.gif

Eg veit føræstn av fleire sånne no....

Jah eg veit om en som vart hanka inn førr å ikke hadd på seg belte når han bære sku en snartur gjennom byen ;P

helvettes UP'en kan dem ikke bruk tia på anna enn sånn dær tull, det å fær etter scooter-folk...
verk som dem tar teng litt førr personli de dær karan ;P
Drømmer om Am Pickup for tiden!=)

Rana Offroad Team

"HELLER EN RUNDBUNGLET STYGG AMERIKANER ENN EN BLANKPOLERT FIN JAPANER"

"I'm so country, my idea of a seven-course dinner is a possum and a sixpack"

#3991 Runner

Runner

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1736 Innlegg:

Posted 13 April 2007 - 16:46

Omvent og omvent Arild.. Jeg sitter her no i 30 grader og cooler hen med noen pils.. Vi har 3 biler til rådighet er Mustang cab en Crysler sebring og en Toyota. Så her skulle dere ha vert..
Leon

Rana Offroad Team

#3992 RR-CLASSIC

RR-CLASSIC

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 49 Innlegg:

Posted 13 April 2007 - 21:32

QUOTE(Runner @ 29 Mar 2007, 16:01) <{POST_SNAPBACK}>
Eg begynte å kjøre Scooter med en Sno Trick Gul og den var på hele 12 hk blink.gif Og på nabogården hadde
dem en Sno Trick Rød og det var et råskinn på 20 hk biggrin.gif Dette var i begynnelsen på 70 tallet biggrin.gif
Hadde også en Larven på den var det en bakmontert 12 hk. Men problemet med den var at man hadde skian på føttern. Vart fort jævla ont når man fikk skian under beltet i fart blink.gif Men den kom seg fram over alt, Var ikke lett å spinn laus rolleyes.gif
Hvem er det som er med i foreningen? Veit om en gammel Ski-Doo. Kansje er det plass for meg også.
I Lycksele området så kjører dem drag med gamle scootere Kalles Sega open. Finnes klasse for orginalt og trimmet. biggrin.gif

Satan å helvet ke eg plages, skreiv det lange innlegget, åså skreiv eg feil, å sku gå te bake med pil tebaketastn, å da hoppa maskjin te bake te forrige side!!!! Og så va alt borte! Så prøvd eg på nytt, å det same skjedd!! Men no går det bra??? ke så skjer?
Jaja, eg send det her før sekkerheteskyld, del to kommer!

#3993 RR-CLASSIC

RR-CLASSIC

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 49 Innlegg:

Posted 13 April 2007 - 21:53

Her kommer del to!
Joda Leon , dem som e med i Rana og omegn gammelbeltemotorsykkel og brendevinsforening e ikke så mang, men dem e : Børge Kjerrvang - Elan, Geir Åge Myrvang - Sno Tric dobbelbanner, Tom Holte - Ochkelbo, åsså eg da- Sno Tric , pluss nån hangaraunds. Eg trur du ha passa inn her ja, sånn passe useriøst, å anarkistiskt. Vi ha som statutta at det ska drekkes brendevin på møtan, og kvinner har ikke adgang tel å bli medlem av klubben. Høres lovanes ut heh? Nye medlemma må godkjennes av styret, men styret har adgang tel å ta imot bestikkelsa, ( i form av BRENDEVIN ) så det ordn seg nok i de fleste tillfellan.
Kontigent, ska i sin helhet gå tel årsfest!
På siste årsmøte, vart det vest åpna før ei underavdeling , kalt totaktslauget???? Ekke sekker, før referenten, (Børge) vart så rusan at møte mått rekonstrueres dagen etter! Den sku vest ivareta innteressa så ha med gammle mopeda å gjør. Vi ska nemlig kjør Cannonball run me trimma moped, fra svenskegrensa tel Nesna. Det vil va anledning å still opp med gamle mopeda, ikke japs, vest ikke vi trur vi kan kjør ifra den da!!! Men foreløpig e det ingen som ha fått ferdig moppen enno!
Du ska væ r vellkommen i klubben vår! Ha en fin ferie!

#3994 Runner

Runner

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1736 Innlegg:

Posted 15 April 2007 - 02:44

Ja jeg vil vel passe inn der dry.gif Jeg liker jo både brenvin og snøscootere dribble.gif

Og til Arild som trur jeg blir omvent å vere i Amerika. G
Jeg ser ikke forskell på di fine Japsene vi ikke har i norgeog disse nymotens amcarene
Leon

Rana Offroad Team

#3995 blazerteam

blazerteam

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3328 Innlegg:

Posted 16 April 2007 - 05:49

Ser du ikke førskjell på en Mustang cab å en japse? laugh.gif ...Du må få deg sterkere brilla..Å sian du e i usa,så kan dæm sekkert årn nå skikkelie colabunna tongue.gif ..

Eg ha vøre i oslo i helga...Va i mange spennanes garasja å kjika..men det kjæm selvfølgeli ikke opp mot å vær i us of a...
mob nr 95142673

Mo i Rana Offroad Team

#3996 Runner

Runner

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1736 Innlegg:

Posted 16 April 2007 - 13:44

QUOTE(blazerteam @ 16 Apr 2007, 05:49) <{POST_SNAPBACK}>
Ser du ikke førskjell på en Mustang cab å en japse? laugh.gif ...Du må få deg sterkere brilla..Å sian du e i usa,så kan dæm sekkert årn nå skikkelie colabunna tongue.gif ..

Eg ha vøre i oslo i helga...Va i mange spennanes garasja å kjika..men det kjæm selvfølgeli ikke opp mot å vær i us of a...

Eg trudde jeg hadde sterke briller. Mustangen og visse Moparprodukter ser man forkjell på. Men V8 lyden hører man nesten bare på Pic up er. Bilparken er utrulig ny her nede, Er ikke mye jern å se blink.gif

Regner med at det var mye fint å se i Oslo. Får håpe at jeg får tid å vere med neste gangå .

Så dere får kose dere i dag. Jeg er på tur til Epcotsenteret i dag og tempraturen ligger på 30 grader no klokken 8,30
Leon

Rana Offroad Team

#3997 blazerteam

blazerteam

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3328 Innlegg:

Posted 16 April 2007 - 14:33

Du e sekker på at dokk e i usa? biggrin.gif biggrin.gif rofl.gif ...
mob nr 95142673

Mo i Rana Offroad Team

#3998 Runner

Runner

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1736 Innlegg:

Posted 17 April 2007 - 04:14

QUOTE(blazerteam @ 16 Apr 2007, 14:33) <{POST_SNAPBACK}>
Du e sekker på at dokk e i usa? biggrin.gif biggrin.gif rofl.gif ...

Nei Har berre gjømt meg på hytta rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif
Leon

Rana Offroad Team

#3999 Runner

Runner

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1736 Innlegg:

Posted 19 April 2007 - 15:45

Det er ikke BARE japser her i usa biggrin.gif

Attached Thumbnails

• 2007_04140032.JPG

Leon

Rana Offroad Team

#4000 blazerteam

blazerteam

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3328 Innlegg:

Posted 22 April 2007 - 11:48

Et blde kan sei meir enn tusn ord biggrin.gif ..
mob nr 95142673

Mo i Rana Offroad Team