Gå til innhold

Foto

rana offroad.s nye side

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
4150 replies to this topic

#1341 Jarl_

Jarl_

4x4-Høvding

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2343 Innlegg:

Posted 27 May 2005 - 23:00

Kopi av melding:
Eg va kjøran te Bodø i dag på vårmønstringa te amcarklubben dær oppe. Men det va kolonnekjøring over fjellet, så eg mått la mustangen stå igjen heime. Å med et havarert kryss på jeepen vart det renault oppover med piggdekk:devil:
Men når vi kom oppover va det sommer å sol
Noen fine bila, mange litt shabbye. Også mått vi en tur å hæls på han Pelle
Opprinnelig postet av buz

Det e alltid sommer og sol nordafør Saltfjellet! biggrin.gif
Æ va å kikka å samme mønstringa, og det slo mæ at veldig mange bila så shabby ut! Æ har ikkje vært på amcar- vårmønstring andre steder enn i Bodø, og lura på om det e vanlig at de som stilla ut bilan på sånne mønstringe andre plassa heller ikkje gidd å vask bilan før de stille ut? (Og lenge før det og, etter mange bila å bedøm) Æ mein ikkje at man ikkje kan still ut bruksbila, og bila som ser slitt ut, æ synes faktisk bila med patina e tøft! Men en vask....
Har sjøl deltatt på mange MC- og gammelbil vårmønstringe, og der e det jo om å gjør at kjøretøyan er rein og polert osv..
Va det seriøst det der med kollonnekjøring?? Æ som tenkt å kjør sykkel te Mo i morra førr å kik på Bilcross?

Jarl Martinussen
Sekretær Nordland Offroaders
-93 Hilux 2,4 D
-84 Pajero 2,3 TD "Røder" 33x12,5x15 Mud
-75 Volvo 242 automat
-00 BMW R 1100 RT
-04 Tysse 6320 (4x0, for transport av Røder)
”Neitakk, æ kjør…”

#1342 blazerteam

blazerteam

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3328 Innlegg:

Kopi av melding:
Den cakilaken var råwink.gif Det må være inspirasjon før en ves streetracer fra båsmohøgda som har hæva Cadilac og drømmer om custom;)biggrin.gif:DSkjønner at du ikke kom deg nordover med amcaran dine:D Men vis det snøa over fjellet skal du være glad, Det er jo ikke tak på noen av dem:D

Leon Enge

Rana Offroad Team

Opprinnelig postet av Runner

Han streetracern mangel berre transferkasse å en aksel med drift,så e biln komplett:D:D

Han HA hatt visse tanka om senking,men det e nokka som heit at du må vær MANN førr å tørr å kutt i en fin originalbil,men herregud det e jo berre snakk om nå hjul å ett sett med luftfjære......laugh.gif

mob nr 95142673

Mo i Rana Offroad Team

#1343 blazerteam

blazerteam

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3328 Innlegg:

Den her såg no rein ut,å det e en skikkeli fin bil i mine øya.Har løst på en sånn og....wink.gif

Å du jama;).Du får monter 33tommera på Bmwen,sånn at du kjem deg på bilcross.

mob nr 95142673

Mo i Rana Offroad Team

#1344 buz

buz

Offroad-wannabe

• Medlem
  • PipPip
  • 75 Innlegg:

Kopi av melding:
Va det seriøst det der med kollonnekjøring?? Æ som tenkt å kjør sykkel te Mo i morra førr å kik på Bilcross?

Det va kolonnekjøring i morrest, men det va bart å fint føre når vi for heim i kveld.

Bære å hopp på sykkeln å kjør:)

90`wrangler
original med asfalthjul

#1345 buz

buz

Offroad-wannabe

• Medlem
  • PipPip
  • 75 Innlegg:

Kopi av melding:
Æ va å kikka å samme mønstringa, og det slo mæ at veldig mange bila så shabby ut! Æ har ikkje vært på amcar- vårmønstring andre steder enn i Bodø, og lura på om det e vanlig at de som stilla ut bilan på sånne mønstringe andre plassa heller ikkje gidd å vask bilan før de stille ut? (Og lenge før det og, etter mange bila å bedøm) Æ mein ikkje at man ikkje kan still ut bruksbila, og bila som ser slitt ut, æ synes faktisk bila med patina e tøft! Men en vask....
Har sjøl deltatt på mange MC- og gammelbil vårmønstringe, og der e det jo om å gjør at kjøretøyan er rein og polert

Du får ta turn te mo 1.mai neste år. generelt bedre standard på bilan. mange fleire bila, ikke bære amcar + fleire hundre sykkla

90`wrangler
original med asfalthjul

#1346 ove jonny

ove jonny

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 22 Innlegg:

Ja, caddilacen va rå, den. Cromma 20" hjul og luftfjjæring rundt om. Men ellers va det mye skrot og dårlig finish. Va faktisk 59 bila, men hvis du tok bort Malibua og cutlass cruisera så va det bære 15 bila som va verd å se på. Min favoritt va en nydelig trippel sort Lincoln continental. Da va det faktisk bedre stemning på treffet M- treffet i yttervik i kveld. 13 bila og høg partyføring i teltet. Triveli gjeng.

#1347 blazerteam

blazerteam

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3328 Innlegg:

EG ha ikke vøre i Bodø,men eg reager på at en det bi rakka ned på Malibua å Cutlass Cruisera.

Det e tross alt de bilan folk flest har råd tell å kjøp,å det e ikke dårlie bila,sjøl om dem e vanlig.Regn ikke med at Jaguarklubben syns en Xj6 e en dårli bil berre førr at det en vanlig bil:rolleyes:

Gjennomsnittsaldern e på vei oppover i klubben å kjør du amerikansk tell møtan så e du en av fåbiggrin.gif

Derførr e det vekti at det bi slutta opp om ALLE amerikanske bila,å ikke berre dem som det LØNN seg å legg pengan i.

Ser man i sverige førr eksempel,så e det stor spredning på tilstand å modelltypa,men ett stort miljø.

mob nr 95142673

Mo i Rana Offroad Team

#1348 Runner

Runner

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1736 Innlegg:

Kopi av melding:
EG ha ikke vøre i Bodø,men eg reager på at en det bi rakka ned på Malibua å Cutlass Cruisera.

Det e tross alt de bilan folk flest har råd tell å kjøp,å det e ikke dårlie bila,sjøl om dem e vanlig.Regn ikke med at Jaguarklubben syns en Xj6 e en dårli bil berre førr at det en vanlig bil:rolleyes:

Gjennomsnittsaldern e på vei oppover i klubben å kjør du amerikansk tell møtan så e du en av fåbiggrin.gif

Derførr e det vekti at det bi slutta opp om ALLE amerikanske bila,å ikke berre dem som det LØNN seg å legg pengan i.

Ser man i sverige førr eksempel,så e det stor spredning på tilstand å modelltypa,men ett stort miljø.

mob nr 95142673

Mo i Rana Offroad Team

Opprinnelig postet av blazerteam

Er du blitt seriøs:wtf:biggrin.gif

Leon Enge

Rana Offroad Team

#1349 Runner

Runner

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1736 Innlegg:

Kopi av melding:
Kopi av melding:
Den cakilaken var råwink.gif Det må være inspirasjon før en ves streetracer fra båsmohøgda som har hæva Cadilac og drømmer om custom;)biggrin.gif:DSkjønner at du ikke kom deg nordover med amcaran dine:D Men vis det snøa over fjellet skal du være glad, Det er jo ikke tak på noen av dem:D

Leon Enge

Rana Offroad Team

Han streetracern mangel berre transferkasse å en aksel med drift,så e biln komplett:D:D

Han HA hatt visse tanka om senking,men det e nokka som heit at du må vær MANN førr å tørr å kutt i en fin originalbil,men herregud det e jo berre snakk om nå hjul å ett sett med luftfjære......laugh.gif

mob nr 95142673

Mo i Rana Offroad Team

Da må jeg væer oirntlig mann. Jeg har kuttet i alle biler jeg har:D

Leon Enge

Rana Offroad Team

#1350 Runner

Runner

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1736 Innlegg:

Kopi av melding:
Ka du ha kutta førr nå,om eg tørr spørr:D:D

mob nr 95142673

Mo i Rana Offroad Team

Inersjerma på Carinaen(får å få plass til dekk)
Sjermkanta på runneren(får å få plass til dekk)
Det blir vel kutting i sjermkanta på roden også hvis jeg ikke tar av sjermene;)
Hva er det med meg og disse dekka:wtf:wink.gif

Leon Enge

Rana Offroad Team

#1351 blazerteam

blazerteam

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3328 Innlegg:

mob nr 95142673

Mo i Rana Offroad Team

#1352 blazerteam

blazerteam

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3328 Innlegg:

Kopi av melding:
Kopi av melding:

mob nr 95142673

Mo i Rana Offroad Team

Er du blitt seriøs:wtf:biggrin.gif

Leon Enge

Rana Offroad Team

Va det så seriøst skreven:D

I å med at det va ett treff,så syns eg ikke at man har grunn tell å klag på bilan.

Ha det vøre ei utstilling,så hadd saken stilt seg i ett anna lys...

mob nr 95142673

Mo i Rana Offroad Team

#1353 ove jonny

ove jonny

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 22 Innlegg:

Kopi av melding:
Kopi av melding:

mob nr 95142673

Mo i Rana Offroad Team

Eg sei ikke at Malibua og Cutlass cruisera e dårlige bila. Men dæm e frøkteli kjedeli. Men det går jo ann å piff dæm opp litt dæm og. Det bevist jo Amcar førr nån år sia. Men eg e enig me deg. Støtt ALLE Amerikanske bila. La oss få alle Neon, Stratus og de tildligere Daewoo,no Chevrolet, modellan inn på treff-området. Det e jo det folk vil betal førr å se. Vi mått jo tross alt kjøp bilett førr å kom oss inn på vår-sleppe i dag.......

Opprinnelig postet av ove jonny

#1354 blazerteam

blazerteam

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3328 Innlegg:

Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

mob nr 95142673

Mo i Rana Offroad Team

Eg sei ikke at Malibua og Cutlass cruisera e dårlige bila. Men dæm e frøkteli kjedeli. Men det går jo ann å piff dæm opp litt dæm og. Det bevist jo Amcar førr nån år sia. Men eg e enig me deg. Støtt ALLE Amerikanske bila. La oss få alle Neon, Stratus og de tildligere Daewoo,no Chevrolet, modellan inn på treff-området. Det e jo det folk vil betal førr å se. Vi mått jo tross alt kjøp bilett førr å kom oss inn på vår-sleppe i dag.......

Ja eg veit ikke om eg bi så glad vess eg sku ha føre på ett treff med Neon å stratus,men men.

Skjønn jo at det kan vær kjedeli vess 75% av bilparken va sjetne Malibua,men e det treff så e det treff;)

EG derimot hadd vøre lykkeli,å det e vel sånn det e.Smaken e førrskjelli.....

mob nr 95142673

Mo i Rana Offroad Team

#1355 blazerteam

blazerteam

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3328 Innlegg:

Kopi av melding:
Kopi av melding:

mob nr 95142673

Mo i Rana Offroad Team

Inersjerma på Carinaen(får å få plass til dekk)
Sjermkanta på runneren(får å få plass til dekk)
Det blir vel kutting i sjermkanta på roden også hvis jeg ikke tar av sjermene;)
Hva er det med meg og disse dekka:wtf:wink.gif

Leon Enge

Rana Offroad Team

Vess du ha kjørt rette biltypan,så ha du sløppe å kutta.Men da ha du ikke vørre MANN:D

mob nr 95142673

Mo i Rana Offroad Team

#1356 Jarl_

Jarl_

4x4-Høvding

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2343 Innlegg:

Kopi av melding:

I å med at det va ett treff,så syns eg ikke at man har grunn tell å klag på bilan.

Heilt enig, Cutlass og Malibu og Caprice osv har absolutt nokka å gjør på ei amcarutstilling. Førr det var ikke treff!
Som sagt så syns æ det e flott med spreding fra Dodge "Viper" Ram med V10 til -56 Chevy og Cadillac med luftfjæring! (Samme kar'n har en -66 Riviera som også e customisert). Men æ syns no fremdeles at eieran kunne gidda å vaska bilan! Syns æ! Og det kan æ jo gjær, førr æ har jo ikkje amcar sjøl! sad.gif

Jarl Martinussen
-93 Hilux 2,4 D
-75 Volvo 242 automat
-00 BMW R 1100 RT
”Neitakk, æ kjør…”

#1357 Runner

Runner

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1736 Innlegg:

Posted 28 May 2005 - 23:00

Dette er bil:D:D:D:D:D:P:P:P:P;)wink.gifwink.gifcool.gifcool.gifcool.gifcool.gifsmile.gifsmile.gifsmile.gifsmile.gif

Leon Enge

Rana Offroad Team

#1358 Runner

Runner

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1736 Innlegg:

No har vi tatt i gjen Nordland Offroaders på sideantall igjenn:D:D Med bare seriøs prat;) Håper ikke dalix sletter igjen så vi må begynne på nytt:blink:

Leon Enge

Rana Offroad Team

#1359 blazerteam

blazerteam

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3328 Innlegg:

Kopi av melding:
[quote] EG ha ikke vøre i Bodø,men eg reager på at en det bi rakka ned på Malibua å Cutlass Cruisera.

Heilt enig, Cutlass og Malibu og Caprice osv har absolutt nokka å gjør på ei amcarutstilling. Førr det var ikke treff!
Som sagt så syns æ det e flott med spreding fra Dodge "Viper" Ram med V10 til -56 Chevy og Cadillac med luftfjæring! (Samme kar'n har en -66 Riviera som også e customisert). Men æ syns no fremdeles at eieran kunne gidda å vaska bilan! Syns æ! Og det kan æ jo gjær, førr æ har jo ikkje amcar sjøl! sad.gif

Jarl Martinussen
-93 Hilux 2,4 D
-75 Volvo 242 automat
-00 BMW R 1100 RT
”Neitakk, æ kjør…”

Opprinnelig postet av Jama

[/quote

NÅR det va ei utstilling,så sku bilan ha vørre strigla å vaska JA.

Men bilan gjenspeil kansje den amerikanske bilparken i Bodø og omegn da.

mob nr 95142673

Mo i Rana Offroad Team

#1360 Jarl_

Jarl_

4x4-Høvding

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2343 Innlegg:

Kopi av melding:
No har vi tatt i gjen Nordland Offroaders på sideantall igjenn:D:D Med bare seriøs prat;)

Ja gratulerer så mye!!!! Men seriøst og seriøst....biggrin.gif
Og så har jo vi kun sjølproduserte bilda av egne bila og egen kjøring! tongue.gif
Ikkje absolutt alle bildan av Toyota, Ford, Chevy og Land- Rover som e mulig å finn på internett!!wink.gif
Også kjør jo vi, ikkje bærre sett framførr PC'en...smile.gif

Jarl Martinussen
-93 Hilux 2,4 D
-75 Volvo 242 automat
-00 BMW R 1100 RT
”Neitakk, æ kjør…”