Gå til innhold



Foto

Chevy-swap


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
6 replies to this topic

#1 SnowKing

SnowKing

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 277 Innlegg:

Posted 05 November 2002 - 00:00

Heisann!!

Jeg har et lite problem. Jeg skal putte en Chevy 305 nedi CJ7'en min, og har fått tilsendt et par nye motorfester. Problemet er at disse skal sveises i ramma, men jeg skulle gjerne hatt noen mål for hvor de skal stå (fulgte ikke med et lite p

#2 Renegade

Renegade

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1050 Innlegg:

Posted 06 November 2002 - 00:00

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>Sitat:<hr height=1 noshade id=quote>
Heisann!!

Jeg har et lite problem. Jeg skal putte en Chevy 305 nedi CJ7'en min, og har fått tilsendt et par nye motorfester. Problemet er

#3 SnowKing

SnowKing

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 277 Innlegg:

Posted 06 November 2002 - 00:00

Hallå!

Ja, jeg er på Svalbard, og har den eneste Jeep'n her oppe, bortsett fra en utrangert Cherokee (Hvis den ikke allerede er sendt til pressing).

Takk for tips, og hvis du ikke har noe å gjøre en dag, så kan du jo kanskje maile de bildene (glenn@

#4 Roar

Roar

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1459 Innlegg:

Posted 09 November 2002 - 00:00

Hei, jeg har gjort dette et par ganger. En gang med NP205 og en gang med Dana 300 transfer - begge med TH350. Med 300 transfer'n er det MEGET viktig at motoren sitter litt over til førersiden i rammen, gjerne litt på skrå. Det kan være at du allikevel m

#5 Renegade

Renegade

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1050 Innlegg:

Posted 10 November 2002 - 00:00

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>Sitat:<hr height=1 noshade id=quote>
Hei, jeg har gjort dette et par ganger. En gang med NP205 og en gang med Dana 300 transfer - begge med TH350. Med 300 transfer'n er det MEGE

#6 SnowKing

SnowKing

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 277 Innlegg:

Posted 11 November 2002 - 00:00

Jaha.. Da kan jo dette bli litt verre enn jeg tenkte meg. Det er nemlig en kar som skal ordne ramma for meg. Sandblåsing, lakkering, samt innsveising av motorfester.Han trengte bare målene for plassering, mente han. Men du Roar, har vel kanskje ikke tilga

#7 Roar

Roar

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1459 Innlegg:

Posted 11 November 2002 - 00:00

Det hjelper deg dessverre ikke noe om jeg måler på bilen min. Motoren min sitter nemlig i midten og lavere i ramma enn det du får til med ferdigproduserte motorfester. (Jeg har laget mine selv).
Motoren min kan sitte slik på grunn av NP205 transfer med