Gå til innhold



Foto

Reklame??


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
18 replies to this topic

#1 Nævestad

Nævestad

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 555 Innlegg:

Posted 30 July 2005 - 23:00

Er det bare maskina mi, eller har det begynt å komme reklame inni emnene her:wtf:wtf.gif

#2 Raymond

Raymond

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1699 Innlegg:

Posted 30 July 2005 - 23:00

Og for å støtte forumet oppfordrer jeg alle til å klikke litt på disse reklamene i ny og ne. Flere klikk=flere kr til offroad.no.

-Raymond, formann i Kortitdsminneforeningen Kort.
-88 Jeep YJ 4.0 HO #IT`S ALIVE!!!# 33" BFG MT 4" Procomp 7" Warnflares
-Rocky B230, Nå har`n Hiluxaksler og 35" på Beadlockfelger

#3 yakuza

yakuza

    Yakuza

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4058 Innlegg:

Posted 31 July 2005 - 23:00

Reklame er noke drit i utganspunktet, men ting må vel betalast.. Sidan det no en gong er slik at det er med pengane vi får påvirke ting her vil eg gjerne opplyse om at eg har sletta mi garasje, og mi rigsoppføring, men kjem til å fortsette å bruke forumet på tross av reklamene som har kome no.. Men liker det veldig dårlig....

Suzuki SJ413JX 31"x10.5"
http://www.terrengbil.com/zuki

edit:type-o

#4 EvoMan

EvoMan

    PajeroTeam

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6501 Innlegg:

Posted 30 July 2005 - 23:00

Kopi av melding:
Æsj!sleep.gif

Hadde håpet at Offroad.no skulle klare holde sidene "rene" og uten mer reklame enn det som allerede er.

Opprinnelig postet av Stefan E.



det hadde de også hadde folk kjøpt og brukt "garasje" sidene i stedet for å bare klage på dem, var folket som skrek etter en betalings greie så dette skulle holde seg, og da den kom forsvant mange av folket til andre sider hvor det er gratis..merkelig....


MhcG2c
Those who know Evo` can't explain. Those who don't cannot understand.

#5 Amund

Amund

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 8481 Innlegg:

Posted 30 July 2005 - 23:00

Helt OK med reklame, det koster penger å kjøre side vet dere. Google-tekstannonsene er supre og, tar ikke tid å laste ned og sånt, det verste jeg veit er flash-reklamer som gjør at sidene bruker 100 år på å loade.

MEN... kunne ikke reklamen stått enten øverst eller nederst på siden? Det er litt plagsomt når den dukker opp midt i teksten.

#6 fra-norm

fra-norm

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2501 Innlegg:

Posted 30 July 2005 - 23:00

Hvor mange er det av alle som har betalt for gullgarasje??1/3 ???
Jeg kan ikke se annet enn at de som har gullgarasje har fått et gult hus!!
men jeg ser fortsatt at alle har en form for "ny" garasje. ELLER??

Mvh Frank




"Han sover ikke, han jobber for maij"

http://www.offroad.n...p?TOPIC_ID=5117

#7 sinkMe

sinkMe

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 301 Innlegg:

Posted 30 July 2005 - 23:00

Reklame her og......

#8 Tommy

Tommy

    Pirate....

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6300 Innlegg:

Posted 30 July 2005 - 23:00

dette er reklame og kommer etter hvert 1. innlegg

Tommy Olsen

#9 Stefan E.

Stefan E.

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 956 Innlegg:

Posted 30 July 2005 - 23:00

Æsj!sleep.gif

Hadde håpet at Offroad.no skulle klare holde sidene "rene" og uten mer reklame enn det som allerede er.

En ting med reklame i oversiktlige former, og i visse mengder, men jeg synes ikke dette var noe bra.

-Toyota Corollux 2,2d
-83 Toyota LandCruiser HJ60
-Subaru 1800 Turbo stv (konebil)
-44 GMC CCKW 6x6 tipp
-2 stk gamle Opel.
user posted image


"Valplaus, men ikkje motlaus!"

#10 HardKåre

HardKåre

    Skogens kongle

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7424 Innlegg:

Posted 30 July 2005 - 23:00

Kopi av melding:
MEN... kunne ikke reklamen stått enten øverst eller nederst på siden? Det er litt plagsomt når den dukker opp midt i teksten.

Opprinnelig postet av Amund

ENIG!!!!

Men samtidig må jeg si meg enig med Evo: Før ville folk gladelig betale 200,- bare for å få en større server. Når da muligheten kom (med gullgarasjer) så klager de å rømmer i stedet...


If it ain't broken, you haven't been looking good enough!

#11 Chevy-LPG

Chevy-LPG

    Onroader

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13961 Innlegg:

Posted 30 July 2005 - 23:00

Synest nå de nye garasjene er greie jeg.....(uten å starte en ny diskusjon...) Bruker å se på de andres garasjer, men ser jo at de ikke er så mye i bruk....synd egentlig.

sig

Suburban is the answer (what was the question again?…)
Den som har flest prylar när man dör, vinner...

#12 Mad Max

Mad Max

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3468 Innlegg:

Posted 30 July 2005 - 23:00

Jeg drister meg til et innleg selv om sjansene for at jeg blir huda er rimelig stor...

Reklame er helt greit for meg..
Men det går vell ikke ann og sammenligne hva vi ville betalt i gamle dager for at offroad.no skulle få bedre økonomi og hva folk betaler 200 spenn for nå...
Kan jo tenkes at løsningen på 200 kroners sponsingen ikke var helt idiell for alle...
noen drev jo dette litt større enn andre, kanskje med mye piss men da ville det jo virket dårlig med det nye, fordi noen kanskje ville ha det sånn...

http://www.bilbyggin...p?t=104&start=0
DAMER, Tron er singel....OG Prospect i Team Antistress...

#13 Roar Hovet

Roar Hovet

    Bygdetulling

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5180 Innlegg:

Posted 30 July 2005 - 23:00

Reklamen plager ikke meg. Bruker Mozilla, så da slipper jeg sånt.

_____________________
Roar Hovet
Tlf: 98883546
Andebu i Vestfold
Suzuki Vitara JLX Cab

#14 wa-sho

wa-sho

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 694 Innlegg:

Posted 30 July 2005 - 23:00

Kopi av melding:

det hadde de også hadde folk kjøpt og brukt "garasje" sidene i stedet for å bare klage på dem, var folket som skrek etter en betalings greie så dette skulle holde seg, og da den kom forsvant mange av folket til andre sider hvor det er gratis..merkelig....


MhcG2c
Those who know Evo` can't explain. Those who don't cannot understand.

Opprinnelig postet av evomann



du har visst tungt for det du!
det som skjedde der var at folk gjerne ville biddra økonomisk for å holde sia på det gode nivået den hadde.

da alternativet blei de "nye garagene", å det viste seg å være noe dritt, var det selvfølgelig mange som hoppa av garage karusellen.

jeg kom med en ide om å kunne betale samme sum for å holde liv i de gamle garagene.. det var uaktuelt.


mange, deriblant du, snakker hele tia om alle de forandringene å justeringene som gjøres for brukerne av dette forumet, å etter dems ønske..? da ville det kansje vært naturlig å lufte ting, å feks ha en avstemning før store forandringer? (ser bort fra raklamesaken nå..)

og det å hele tia trekke inn "andre forum" er virkelig å fjerne seg fra samenhengen...

~A¤C¤A¤B~

#15 Øystein

Øystein

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1655 Innlegg:

Posted 30 July 2005 - 23:00

Kopi av melding:


det hadde de også hadde folk kjøpt og brukt "garasje" sidene i stedet for å bare klage på dem, var folket som skrek etter en betalings greie så dette skulle holde seg, og da den kom forsvant mange av folket til andre sider hvor det er gratis..merkelig....


Opprinnelig postet av EvoMan



Det er nå ingen som har forsvunnet herfra da...
Når et produkt mangler visse kvaliteter en kunde ønsker, så supplerer gjerne kunden med produkter fra andre leverandører. Derfor er det viktig å tilby et komplett produkt slik at en ikke risikerer å miste alt salg til den kunden.

Trafikken i de nye garasjene forteller jo i klartekst at suksessen uteble. Da gjelder det å endre produktet, for det krever mye mer ressurser å endre kunden...

[/offtopic]

#16 EvoMan

EvoMan

    PajeroTeam

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6501 Innlegg:

Posted 30 July 2005 - 23:00

desverre så blir det ofte slik når det er snakk om penger.


det nytter heller ikke å klage på at de nye garasje sidene er så dårlige, den en delen i den fungerer HELT LIKT som den gammle, pluss at det er mere der i tillegg.
Og desuten har ikke AogA tenkt å gjøre noe annet en å gjøre siden bedre og bedre og ikek tilbake til gammel oppbrukt konsept.

men slutt å gnag om at alle vil betale for ting og tang når mer en halvparten ikke kan betale alikevell.
dermed er reklamen er helt grei ting å få inn penger på syns jeg.. men som Amund og flere her har sagt så kunne plasseringen vært på et bedre sted.


MhcG2c
Those who know Evo` can't explain. Those who don't cannot understand.

#17 Jeepir

Jeepir

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3070 Innlegg:

Posted 30 July 2005 - 23:00

Likte den med Larsens Husflid jeg da.. fish.gif



#18 M.S

M.S

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1017 Innlegg:

Posted 31 July 2005 - 23:00

Syns det er helt greit med den reklamen som er her, har full forståelse for at det koster å drifte en slik side.
Bare ikke begynn å send meg reklame på PM/mail! Der går grensa.


OJ....det går det!?
Tlf 98204312

#19 Vidar Aas

Vidar Aas

    4x4-Høvding

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 Innlegg:

Posted 31 July 2005 - 23:00

Hvis folket ikke vil ha reklame, hvor mye må vi ut med pr pers da???
Jeg er heller ikke glad i raklamen, men så lenge det ikke er pop ups så er det så...
Jeg er villig til og betale for at denne siden skal bestå..!!!