Senking av sj41x
#1
Posted 18 August 2005 - 23:00
I allefall, er det noen som vet om det går å senke en sj41x på lik/samme måte som man kan heve dem? altså, bygge fjærene lengre ned mot bakken ved bruk av klosser og lengre festeanordninger? Nå er ikke jeg noen mekaniker av noe sort, men det er nå morro å prøve litt. Og suzuki er jo ikke akkurat de vanskeligste bilene å skru på, etter min mening. Innehar selv en mr2 mk2 og denne rører jeg ikke. alt for mye elektrisk etter min mening. hehe.
#2
Posted 21 August 2005 - 23:00
Kopi av melding:
Det er da ikke noe problem å ha det morro med en 413 på asfalt!!!
Min 413 nappes opp på bakhjulene ved hard igangsetting på asfalt. dette er det vitner på hehe.når bilen er heis SPOA og 30 9,5 15 dekk vel å merke. det er blitt noen som har stått med hakeslepp og store øyer når tyttebæra letter framhjulene med 6-8 cm. Dette gjorde og kompisen min Kurra med sin spoaheiste zuki.
Opprinnelig postet av fra-norm
Jeg klarer fint å spinne løs på begge bakhjula mine på tørr asfalt jeg så Og det med 31" hjul. Når jeg gir full gass rundt en rundkjøring klarer jeg å løfte det ene forhjulet 20-30 cm over bakken:D
_____________________
Roar Hovet
Tlf: 98883546
Andebu i Vestfold
Suzuki Vitara JLX Cab
#3
Posted 19 August 2005 - 23:00
#4
Posted 21 August 2005 - 23:00
Kopi av melding:
Hvorfor forværre fremkommeligheten på bilen ?
Rana Offroad Team
"HELLER EN RUNDBUNGLET STYGG AMERIKANER ENN EN BLANKPOLERT FIN JAPANER"
Save a Horse, Ride a CowboyOpprinnelig postet av dalix
Før at en senka zuki fortsatt e bedre i skauen ein en hæva Fullsize rusthaug
Du kommer lenger med en dråpe diesel enn med et tonn med vann
http://www.offroad.n...ed/henning/logo henning.bmp
#5
Posted 18 August 2005 - 23:00
Men om dette blir utført må du ta bilder og vise resultatet
#6
Posted 18 August 2005 - 23:00
Husker hva det sto på den... "Low and Slow".....treffende..
Tommy Olsen
#7
Posted 18 August 2005 - 23:00
Rana Offroad Team
"HELLER EN RUNDBUNGLET STYGG AMERIKANER ENN EN BLANKPOLERT FIN JAPANER"
Save a Horse, Ride a Cowboy
#8
Posted 18 August 2005 - 23:00
#9
Posted 18 August 2005 - 23:00
Det finnes til og med det styling-kit til SJ, med spoilere og skjørt all over, men det så rett og slett ikke pent ut.
http://www.offroad.n.../zuki/harry.bmp
Men en gatebil-suzuki hadde vært ganske stilig og sett, dersom noen hadde tatt seg bryet. Drømmen hadde vært to suzukier, en rigga så ekstremt som mulig mht godkjenning, og en rigga så ekstremt gatebil som mulig, dog uten ekstreme spoilere og andre heslige add-ons...
#10
Posted 18 August 2005 - 23:00
Du kommer lenger med en dråpe diesel enn med et tonn med vann
http://www.offroad.n...ed/henning/logo henning.bmp
#11
Posted 19 August 2005 - 23:00
Escortsettene fås hos Kollevold Rallyimport
________________________________________________
"THE MASTERPIECE OF SUZUKI'S ORIGINAL ENGINEERING"
"powerful & high performance engine "
#12
Posted 19 August 2005 - 23:00
Vidar
Tze Suzuki meizter...
#13
Posted 19 August 2005 - 23:00
_______
Suzuki SJ 410 JL
#14
Posted 19 August 2005 - 23:00
#15
Posted 19 August 2005 - 23:00
_______
'84 Suzuki SJ 410 JL Cab
#16
Posted 21 August 2005 - 23:00
hehe... Men får bli turbo, filter og effektanlegg, da?
"ALT SOM SER VANSKELIG UT ER EGENTLIG LITT LETTERE" -ekte amatørmekaniker
#17
Posted 21 August 2005 - 23:00
Min 413 nappes opp på bakhjulene ved hard igangsetting på asfalt. dette er det vitner på hehe.når bilen er heis SPOA og 30 9,5 15 dekk vel å merke. det er blitt noen som har stått med hakeslepp og store øyer når tyttebæra letter framhjulene med 6-8 cm. Dette gjorde og kompisen min Kurra med sin spoaheiste zuki.
Mvh Frank
"Han sover ikke, han jobber for maij"
http://www.offroad.n...p?TOPIC_ID=5117
#18
Posted 21 August 2005 - 23:00
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Det er da ikke noe problem å ha det morro med en 413 på asfalt!!!
Min 413 nappes opp på bakhjulene ved hard igangsetting på asfalt. dette er det vitner på hehe.når bilen er heis SPOA og 30 9,5 15 dekk vel å merke. det er blitt noen som har stått med hakeslepp og store øyer når tyttebæra letter framhjulene med 6-8 cm. Dette gjorde og kompisen min Kurra med sin spoaheiste zuki.
Opprinnelig postet av fra-norm
Jeg klarer fint å spinne løs på begge bakhjula mine på tørr asfalt jeg så Og det med 31" hjul. Når jeg gir full gass rundt en rundkjøring klarer jeg å løfte det ene forhjulet 20-30 cm over bakken:D
_____________________
Roar Hovet
Tlf: 98883546
Andebu i Vestfold
Suzuki Vitara JLX Cab
Opprinnelig postet av Geared
Kjører dere med eller uten støt dempere?
-81 Hi-Lux (V6, 33" +++)
-85 S-10 Blazer (kort)
-87 S-10 Pickup (st cab)
-94 S-10 Blazer (lang)
#19
Posted 21 August 2005 - 23:00
_____________________
Roar Hovet
Tlf: 98883546
Andebu i Vestfold
Suzuki Vitara JLX Cab